![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Ik eet geen kebab.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ps;je gaat mij niet komen wijsmaken je nog nooit eens ongezonder zaken hebt gegeten,er zijn zovele zaken die troep zijn. Fruit word tot en met besproeid,heb nog tuinbouw gedaan. Wat is er de dag van vandaag geen troep meer? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Gouverneur
|
![]() Het gaat om een regularisatie van 50-100.000 mensen waarvan geschat wordt dat ze via familiehereniging en dergelijke op termijn 350.000 mensen vertegenwoordigen. Beetje het nieuws volgen helpt altijd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
""350,000"" EN als ze hun GELIJK niet krijgen,gaan ze er voor VECHTEN. O MY GOD ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Toch wel. Ik heb de pittaboer van bij ons achter de hoek al met veel smaak van zijn marchandise zien eten.
![]() |
#46 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik weet niet waarom ze zo een achterlijke wet goedkeuren, al die mensen komen hier de sociale wetgeving uitmelken. Is de staat dan echt zo goed, of zijn wij gewoon dom om zoveel belastingen te betalen. De helft van ons loon wordt al rechtstreeks afgeroomd en da wordt gewoon van kwaad naar erger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Zou me ten zeerste verbaasd hebben mocht jij (en die 2 ware gelovigen) het nog niet gezien hebben natúúrlijk.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Van Afrika tot in Amerika..... Moest ik U zijn... IK zou niet in dit KUT-land blijven hoor!!! Daaaaaaaaag Democratos!!!! Liever nu dan later.... Laatst gewijzigd door Princessje : 25 september 2009 om 15:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dit is geen kut land, dit is mijn land, en volk zoals princessje verziekt hier de boel.
Oprotten dus! Ik pleit voor een sociale zekerheid enkel voor de kinderen van ouders die hier min. 25 jaar gewerkt hebben ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Partijlid
|
![]() Hoezo regularisatie, zijn't opnieuw verkiezingen ?
![]()
![]() |
#51 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar het zou natuurlijk om dezelfde pittaboer kunnen gaan, wat de representativiteit van de steekproef in het gedrang brengt.
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In ons "kut-land"? Dan bent u toch wel heel dom als u als enige ziet wat een "kut-land" het is en toch hier blijft. Doe me een plezier, pak in en verhuis naar Iran.
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nee schatje.. niet voordat jij je van kant maakt!! (maar je mag ook lekker voor mij blijven betalen hoor... ik doe geen klop!) Zie er beter uit dan jij, en je soortgenootjesgeb-ven me nog centjes ook.. jij betaald natuurlijk ook voor mij, kijk even naar je belastingsbriefje!!) Ik zou nu persoonlijk m'n geweer pakken en enkele 'vreemden' gaan afmaken sukkeltje.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Het enige dat jij kan doen is belastingen betalen... zodat ik bij sjakochke van Delvaux (voor U twee maandlonen) kan betalen...
Ik ben zwart en beter dan jij en JIJ gaat voor mij betalen!! Staat het U niet aan kom er dan uit.. als je er het lef voor hebt!!! Kusjes, je Princessje.... ![]() ![]() ![]() en ik ben geen Moslim hoor..... ![]() ![]() ![]() inferieur gedrocht! Laatst gewijzigd door Princessje : 26 september 2009 om 13:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ....................
De welvaart en de beschaving van een maatschappij houdt op te bestaan vanaf het moment dat de Koningen verjaagd worden. Zie RUSLAND, CHINA, Roemenië, Cambodja, Iran, en nog zoveel andere landen. Laatst gewijzigd door JuBiLaTe : 26 september 2009 om 20:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ........................
De welvaart en de beschaving van een maatschappij houdt op te bestaan vanaf het moment dat de Koningen verjaagd worden. Zie RUSLAND, CHINA, Roemenië, Cambodja, Iran, en nog zoveel andere landen. Laatst gewijzigd door JuBiLaTe : 26 september 2009 om 21:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom denkt u dat u er beter uitziet dan ik, u hebt me nooit gezien ![]() Waarom zou ik een geweer pakken en 'vreemden' afmaken? Ik ben bovendien tegen wapens. U doet echt wel uw best om onnozeliteiten te verkondigen, intussen zijn er hier nog weinigen die u au sérieux nemen ...
![]() |
![]() |
#58 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ze ziet er wel degelijk beter uit dan jij, ze is een hoer en verdient er haar geld mee
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je bent zwart;proficiat,goed voor u,who cares? Ik ben vb'er in hart en nieren en ik ken ook mensen die een ander kleurke hebben en denk jij nu echt ze allemaal zo bekrompen zijn als u?Ken je pieter van boxel?Niemand die daar een probleem mee heeft op mss enkele losers van dat nazi gespuis na. Weet je wat deze zelf tegen mij zeggen;in feite marlboro heb je gelijk,het is altijd wel wat met moslims,oeps,als ik zoiets zou zeggen staat de boel opstelten. Mee die mannen kan ik tenminste discussieren zonder meteen het etiket racist opgekleefd te krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |