![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar wordt ergens voorgesteld het zo ver te laten komen?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik pleit in het algemeen voor meer respect voor lichamelijkheid. Wie zijn lichaam respecteert denkt ook helderder, en handelt bijgevolg bewuster. Wie de rook van verbrande planten in zijn longen zuigt staat en zichzelf tot zombie degradeert, staat daar mijlenver van af. Maar leerlingen zullen uw pleidooien voor plantjes ongetwijfeld cool vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoek er achter wat u maar wil. Heeft u zèlf ook al bepaalde planten gebruikt om te weten dat u bij niet-gebruik helderder denkt, en bijgevolg bewuster handelt? Is 'gebruik van een plant' strikt beperkt tot verbranding en in de longen zuigen van de aldus geproduceerde rook? De bruikbare delen van de planten waarover ik het heb, kunnen domweg gegeten worden. Het in de maag aanwezige zuur zorgt er wel voor dat daarbij bijzonder weinig voor het lichaam schadelijke stoffen vrijkomen, integendeel zelfs. Mijn leerlingen vinden in de eerste plaats mijn vurige pleidooien voor uitgebreid en efficiënt gebruik van de eigen grijze hersenmassa cool, naast het feit dat en de manier waarop ik hen de Nederlandse, Duitse en Engelse taal en cultuur leer (ver)kennen, en onder de knie help krijgen. Dat ik een groot hart en een zeker gevoel voor humor heb weten ze ook wel te waarderen. Heeft u nog andere vragen?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 19 september 2009 om 10:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We waren hier bezig over drugs en u begon over planten, vandaar dat ik de link naar cannabis maakte. Als u doelde op perziken of olijven, bent u een flauwe plezante. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We houden drugs illegaal omdat we anders te weinig criminelen hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat ze er volgens die idioten van Groen! eruit gefilterd worden is klinkklare onzin,maar dat zijn we al gewoon van Groen!. Laatst gewijzigd door daiwa : 19 september 2009 om 12:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verwerk dat spul in een pannenkoek, een taartje, soep, of spaghetti-saus en je hebt ook nog iets voedzaams méé binnen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een agent isiemand (zichnaar) de wet moethandteren ,
dus bv of rood , groen , blauw met roze bollekes eruitziet , doet er ni'toen !! Is die corrupt , danovertreedt de wet , en EXIT , C4 , da's alles !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is dan ook heel simpel: het gaat hier over georganiseerde bendes die lak hebben aan het gezag, ook al zou dit uitgevoerd worden door een 100% allochtoons politiekorps. Die bendes hebben bepaalde belangen (macht, drugsmarkt,...) en die belangen moeten ondergraven worden. Dat kan maar als er zeer streng wordt opgetreden. Bovendien moeten de bendes verzwakt worden door pakweg de meeloperkes het bloed vanonder de nagels te pesten en de leiders en aspirant-leiders het werken onmogelijk te maken (voor mijn part via gerichte liquidaties!). Dat er na de grote schoonmaak aan preventie gedaan wordt, mij niet gelaten maar de situatie is te ver heen om met preventie alleen nog aan te pakken.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Nee, we zijn pannekoeken gaan eten." ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 22 september 2009 om 00:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Serieus nu, gaat u nu echt beweren dat u de diversiteit binnen de politie nog nooit hebt horen bepleiten met de stelling dat 'allochtonen beter naar de politie gaan luisteren als ze aangesproken worden door politiemensen met dezelfde culturele achtergrond'? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() te weinig allochtonen in het politiekorps....
Wel ja, zet de kat bij de melk....geef ze nog de mogelijkheid om zelf op te treden.....tegen de autochtoon die zich met hun "handeltje" komt moeien zeker? en voor de flikken die meelezen : Hoelang gaat die drugshandel, door negers in dit geval, in de Slotstraat in Aalst nog mogen plaatsvinden? Tot een van de plaatselijke bewoners op zijn smoel krijgt omdat hij "teveel gezien" heeft? |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
b) En u wilt deze aanpakken dmv gerichte executies? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) Hun bazen bij de polite zijn met hele andere dingen bezig. Promotie, positie, secretaresse. 2) Justitie in Belgie dysfunctioneert al decennia. 3) Als er iets mis gaat bij een arrestatie of onderzoek komt de betreffende agent vaak zelf in de problemen door hogerhand. 4) Politici zijn hooguit vlak voor de verkiezingen geinteresseerd. 5) De burger is ook niet of nauwelijks geinteresseerd (zie verkiezingen) 6) De slecht betaalde politieman op straat loopt vaak een behoorlijk persoonlijk risico bij ingrijpen in een lucratieve business. Je moet als agent wel hééééél dom zijn om op te treden in deze handel. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 22 september 2009 om 10:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensenlief, die Groenen toch...de oplossing is helemaal niet te zoeken in "meer allochtonen bij politie" wel in politie die ongeacht origine zijn of haar werk kan doen, maar zover komen die idioten niet!
De mentaliteit tegenover politie moet veranderen, of dit nu Wim of Mohammed is zou geen verschil mogen maken, werken bij politie in onder sommige doelgroepen onacceptabel omdat je moet optreden tegen "broeders" dat zit fout en dat los je niet op door daaraan tegemoet te komen door "meer broeders" bij het corps! |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is wat anders als de meiden van halal he,
![]() doet me denken aan die scene uit Jacky Brown waar die schaars geklede grieten machine geweren aanprijzen... Er staat op de dvd bij de extra`s nog meer van dat lekkers. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zou ik naar pund d gaan dan naar c dan weer naar b als ik van de eerste keer naar B kan gaan ? Waarom zou ik een boek vol gaan schrijven, als ik het ook op een A4 ke krijg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |