Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 26 september 2009, 07:29   #41
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Queensburry Bekijk bericht
Wie al eens koffie of thee heeft gedronken met Moslims, zal niet verbaasd zijn over het hoge % diabetislijders: 6 (zes!) klontjes suiker per tas koffie gemiddeld, en toch wel minstens 5 tassen per dag. Dat is minstens 30 klontjes.
Iedereen - behalve wie werkzaam is in de regio van Tienen - gaat toch akkoord dat dit veel te veel is. En dan kreeg ik daarbij ook nog eens van die in vet en olie druipende zelfgebakken suikersnoepjes. Voor één keer heb ik dat achter de kiezen willen steken, maar vettige brol dat dat is!
Kortom: diabetis lokken ze zo zelf uit.
Maar de inteelt zal in ieder geval weinig positieve effecten hebben. Het is een feit dat het IQ van Moslims lager ligt. Maar ligt dat aan die inteelt, aan het gebrek aan stimulans tot studeren, is het genetisch, of is het een combinatie van dat allemaal?
(Ik heb zelfs van een wetenschappelijke studie gehoord die stelde dat de Arabieren gemiddeld dommer waren omdat hun taal, het Arabisch, een zeer eenvoudige taal was die de kinderen onvoldoende intellectueel stimuleert.)

En tja, als er dan een tiep komt die zegt dat hij de boodschapper van God is, dan gaan ze dat geloven i.p.v. hem eens goed uit te lachen.
De eetcultuur die je beschrijft heeft natuurlijk niets te maken met het Moslim-zijn; maar alles met de eetcultuur van waar je opgroeit. Een Senegalese Moslim, bijvoorbeeld, heeft een compleet andere eetcultuur.
Het is zeer edelmoedig van jou om je zo zorgen te maken over deze bevolkingsgroep, echter, ook bij andere bevolkingsgroepen moeten we ons ook terecht zorgen maken over de eetcultuur. Tel eens na hoeveel suikerklontjes er in een glas cola of limonade zitten. Tel ook eens na hoeveel vetten we tot ons nemen.

Me dunkt dat men nog altijd wacht op je wetenschappelijke studie.

Laatst gewijzigd door artisjok : 26 september 2009 om 07:42.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2009, 10:33   #42
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Queensburry, echt, nu vertel je onzin!
Iemand is niet minder intelligent omdat je moslim bent, wel wordt intelligentie vaak in traditionele millieu's te weinig gestimuleerd, wat een totaal ander paar mouwen is!
Kortom; een traditionele opvoeding verhindert sneller dat kinderen ertoe komen hun potentieel aan te wenden wat daarom niet betekent dat dit potentieel ontbreekt, omdat iemand moslim is!!
Los daarvan komen meer afwijkingen voor door de vele huwelijken tussen neef en nicht maar dit zegt daarom nog niets over intelligentie in het algemeen onder moslims, wel iets over cultuur.
Ik vind je opmerking over intelligentie totaal fout, stap maar snel van dit vooroordeel af!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2009, 11:02   #43
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

daarom hebben arabieren jullie vrouwen nodig
Oud 26 september 2009, 13:38   #44
Princessje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal Bekijk bericht
Artikel uit HLN.be. Blijkbaar hebben de Arabieren door eeuwenlange inteelt zwaar te lijden onder erfelijke aandoeningen:

http://www.hln.be/hln/nl/962/Gezondh...rabieren.dhtml

Verklaart veel...
Het enige dat jij kan doen is belastingen betalen... zodat ik bij sjakochke van Delvaux (voor U twee maandlonen) kan betalen...

Ik ben zwart en beter dan jij en JIJ gaat voor mij betalen!!

Staat het U niet aan kom er dan uit.. als je er het lef voor hebt!!!

Kusjes,

je Princessje....

Princessje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2009, 13:39   #45
Princessje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Dat in Mohammedanië een derde tot de helft van de kinderen in bloedschande worden verwekt is toch wel heel, heel oud nieuws. In het VK worden daardoor bij Pakistani, als ik het goed onthouden heb, tienmaal meer dove kinderen geboren, een verrijking voor de National Health Service. Ook andere lichamelijke gebreken zijn schering en inslag, en het effect op de intelligentie is na één generatie een IQ dat gemiddeld 7 �* 8 punten lager ligt. Het effect na veertien eeuwen islam is nog niet onderzocht (waarschijnlijk erger, hoewel er gedeeltelijke opheffing van nadelen kan optreden), maar veel genieën lijken er uit die landen niet te komen.

De oorsprong van het probleem: de pedofeet vzmh heeft in zijn koran een aantal vormen van inteelt verboden, maar die tussen neef en nicht overgeslagen. Elders in de koran zegt een vers dat alles wat de koran niet verbiedt, is toegestaan.

In die zin is het idee van een belasting op de mohammedaanse levensbeschouwing niet volledig absurd, want deze godsdienst kost de gemeenschap veel geld in de vorm van vruchteloze onderwijsinspanningen, een groter aantal gehandicapten en een minder zelfredzame bevolking.
Het enige dat jij kan doen is belastingen betalen... zodat ik bij sjakochke van Delvaux (voor U twee maandlonen) kan betalen...

Kusjes,

je Princessje....

Oud 26 september 2009, 13:39   #46
Princessje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
Eigen familie eerst

Kusjes,

je Princessje....

Oud 26 september 2009, 13:40   #47
Princessje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zoethout002 Bekijk bericht
Eeuwen van eeuwenlange inteelt, wat denk je nou welk kind gezonder is, twee ouders die totaal schoon zijn van inteelt, ook vele generaties voor hun, of een ouder zonder inteelt en eentje met wel inteelt.

En dan heb ik het niet eens over de nadelen van rassenvermening.

Kusjes,

je Princessje....

Oud 27 september 2009, 02:27   #48
Zoethout002
Schepen

Zoethout002's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Princessje Bekijk bericht
Race Plays Part in Breast Cancer Survival

CancerWise - March 2007

African-American women with breast cancer often have tumors that are larger, in later stages and more difficult to treat than their Hispanic and Caucasian counterparts, according to a recent study.

Ras of sociale achtergrond...?

Ras.
Oud 27 september 2009, 02:27   #49
Zoethout002
Schepen

Zoethout002's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neem de kansen van Bv. UW dochters af (zoals de Westerse parasietmaatschappij doet in de derde wereld) en die zuigen ook L....... af om te overleven hoor...
En leven waarschijnlijk ook ongezonder...

Man ben jij laag gevallen...

en nog dom ook... Internet stoere boy!!

Maar durf je de echte wereld aan!!??

Deze dagen is het China die in Afrika zit.
Oud 3 oktober 2009, 23:07   #50
webzwerver
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Queensburry Bekijk bericht
Wie al eens koffie of thee heeft gedronken met Moslims, zal niet verbaasd zijn over het hoge % diabetislijders: 6 (zes!) klontjes suiker per tas koffie gemiddeld, en toch wel minstens 5 tassen per dag. Dat is minstens 30 klontjes.
Iedereen - behalve wie werkzaam is in de regio van Tienen - gaat toch akkoord dat dit veel te veel is. En dan kreeg ik daarbij ook nog eens van die in vet en olie druipende zelfgebakken suikersnoepjes. Voor één keer heb ik dat achter de kiezen willen steken, maar vettige brol dat dat is!
Kortom: diabetis lokken ze zo zelf uit.
Maar de inteelt zal in ieder geval weinig positieve effecten hebben. Het is een feit dat het IQ van Moslims lager ligt. Maar ligt dat aan die inteelt, aan het gebrek aan stimulans tot studeren, is het genetisch, of is het een combinatie van dat allemaal?
(Ik heb zelfs van een wetenschappelijke studie gehoord die stelde dat de Arabieren gemiddeld dommer waren omdat hun taal, het Arabisch, een zeer eenvoudige taal was die de kinderen onvoldoende intellectueel stimuleert.)

En tja, als er dan een tiep komt die zegt dat hij de boodschapper van God is, dan gaan ze dat geloven i.p.v. hem eens goed uit te lachen.
Tja, dat laatste zinnetje is niet zo geslaagd, behalve als je wil zeggen dat christenen even dom zijn, want die geloven ook in allerlei bij de haren getrokken sprookjes.
webzwerver is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2009, 23:11   #51
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal Bekijk bericht
Artikel uit HLN.be. Blijkbaar hebben de Arabieren door eeuwenlange inteelt zwaar te lijden onder erfelijke aandoeningen:

http://www.hln.be/hln/nl/962/Gezondh...rabieren.dhtml

Verklaart veel...
Ik zou dezelfde studie wel eens willen zien gebeuren over Engeland, Ierland en Corsica.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2009, 23:16   #52
webzwerver
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Van zodra ze zich mengen met ons is er van inteelt geen sprake meer.
Maar het resultaat van die menging zal dan een " Vlaming " zijn die dommer is dan zijn Vlaamse voorouders, maar slimmer dan zijn arabische. Voor de Vlamingen een slechte zaak dus.
Men moet geen zijden lakens vermengen met dweilen ook niet.
Oud 3 oktober 2009, 23:18   #53
webzwerver
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zoethout002 Bekijk bericht
Dan heb je kinderen die uit een ouder komt van zware inteelt, dus een groot gedeelte van de genetische ziektes zijn dan overgedragen, echt slim ben je niet he.
Mischien is hij zo een mengeling ?
Oud 3 oktober 2009, 23:20   #54
webzwerver
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
Ongetwijfeld kun je vast een rist nadelen van die rassenvermening opsommen?
Als overtuigd ecologist ben ik voorstander van biodiversiteit, dus logischer wijze tegen rassenvermenging.
Oud 3 oktober 2009, 23:21   #55
webzwerver
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis Bekijk bericht
Een feit? Welke wetenschapper heeft dat vastgesteld? Hoe? Waar? Wanneer? Waar zijn de resultaten van dat onderzoek gepubliceerd? Allemaal vragen die uw ogenschijnlijk totaal gebrek aan kennis over het concept IQ nog terzijde laten.
Maak je niet zo dik, man.
Oud 3 oktober 2009, 23:29   #56
webzwerver
Banneling

Standaard

Citaat:

Kusjes,

je Princessje....

Binnenkort zijn de Afrikanen allemaal slaven van het Chinese Imperium. Die dag zullen ze met heimwee terugdenken aan de blanke kolonialen.
Oud 3 oktober 2009, 23:35   #57
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door webzwerver Bekijk bericht
Binnenkort zijn de Afrikanen allemaal slaven van het Chinese Imperium. Die dag zullen ze met heimwee terugdenken aan de blanke kolonialen.
Ik heb hele verkeerde dingen gerookt en zelfs ik zie de onzin van dit bericht in.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2009, 23:37   #58
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Ik heb hele verkeerde dingen gerookt en zelfs ik zie de onzin van dit bericht in.
Bij jou helpt zelfs negerkruid niet, liberaal.
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2009, 23:39   #59
Adam Smith
Europees Commissaris

Adam Smith's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Kusjes,

je Princessje....

hmm heeft u nu pech, iedereen is in principe gelijk. Mocht u het daar mee oneens zijn, dan kan ik u evengoed van racisme betichten.....
Oud 3 oktober 2009, 23:39   #60
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
Bij jou helpt zelfs negerkruid niet, liberaal.
Quoi?
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be