![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Je weet toch dat ik je nu ook op jouw fouten ga duiden...
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nagui is fantastisch!
![]() |
#43 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Staatssecretaris
|
![]() Attenborough ftw
![]() Er zijn een massa docu's op internet te vinden die niet rusten op de commerciële overlevingskansen van Discovery en bijgevolg 10 keer 'beter' zijn en 20 keer informatiever. Ze flitsen dikwijls wat minder, maar dat vind ik nu net degoutant aan kanalen als Nat Geo en Discovery tegenwoordig. Shaky camerabeelden die snel van onscherp naar scherp gaan, een diepe stem erover die erin slaagt elke zin te laten klinken alsof hij de apocalyps zelf aankondigt.. want of die docu nu over terrorisme gaat of over de laatste trend in 'lepidopterologie', alles moet overgoten worden met een goeie laag angst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Burgemeester
|
![]() FREEDOM TV
Vroeger stond er veel op, nu percies niet meer. Heeft iemand een idee waar de inhoud van die site heen is?
“You cannot teach a man anything; you can only help him discover it in himself.” Galileo Galilei "Fear is the path of the dark side" Yoda Laatst gewijzigd door farak : 28 september 2009 om 17:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Hier staat wel een verzameling bijeen: http://www.moviesfoundonline.com/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Burgemeester
|
![]()
![]() |
#48 |
Burgemeester
|
![]() Staat percies nog wel wat op, je moet zoeken en dan categorie selecteren.
freedom TV selecteer categorie Er zullen zeker nog interessante videos te zien zijn, maar het begint ook al te verwateren, met onderwerpen als 2012 enz. Handig voor mensen die bvb op kot zitten en geen tv hebben.
“You cannot teach a man anything; you can only help him discover it in himself.” Galileo Galilei "Fear is the path of the dark side" Yoda Laatst gewijzigd door farak : 28 september 2009 om 18:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kwestievan smaak
![]() Anyway , she's notmy cup ofcoffee ![]() Maar belangrijkste iskwaliteit , niet hoeze uitzien !! ![]() ![]() Mijn moederkijkt geregeld France 2 , zijn programma kanje viade website van France 2 ![]() http://fr.wikipedia.org/wiki/Tout_le...endre_sa_place http://fr.wikipedia.org/wiki/N%27oub...as_les_paroles TV moetopbrengen , staat of commerciëel , maakt niet uit !! PS: I love X-factor , vooralde miskleunen ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 29 september 2009 om 07:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar kan ik inkomen... tot 22.00 a 23.00 word ik ook min of meer verplicht een heleboel van die pulp te verzwelgen op TV, 27 verbouwingsprogamma`s 43 kookprogramma`s, soap`s, boeren die vrouwen zoeken, boerinnen die vrouwen zoeken, enz... enz... ondertussen probeer ik boeken te lezen, zodat ik niet associaal in mijn bunker moet gaan wegkruipen waar mij computers en andere hobby`s hun plaats hebben. Op het late uur, komt er eindelijk want interessants op, actua programma`s gewoon een goeie film of wat goeie documentaires, over interessante onderwerpen. Ik kan goed begrijpen dat ze voor elk wat wils moeten maken, maar moeten dat echt altijd programma`s zijn om normale mensen mee te martelen ? Als ik die pfaff nog maar hoor, laat staan zie, dan krijg ik al uitslag, ik steek mijn oortjes nog wat dieper en ga maar naar OZ kijken op DVD bv. Gelukkig zijn er nog DVD boxen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of een andere protocol dat u in staat zal stellen de censuur even te ontlopen. Terug met modemekes inbellen op servers zoals in the old days bvb. En nu we met WiFi werken, kan je zelf een alternatief altijd on line netwerk gaan uitbouwen, dat eruitziet als internet maar waar je dus enkel je buren etc op hebt zitten in een stad zou dat perfect kunnen werken. |
|
![]() |
![]() |