![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nieuwe feiten hieromtrend. Ik neem zowat al mijn woorden terug.
Giel Beelen is hier de klootzak, idd, hij is te ver gegaan, het was niet Metz zijn schuld zo blijkt. Het zijn niet de grapjes in het begin, dit zijn geen beledigingen want hier kon iedereen mee lachen, je kan dus moeilijk achteraf gaan zeggen dat je zelf om beledigingen lacht. Het is Giel zijn arrogante gedrag erna wat er ver over was. Het enige wat Metz zijn fout is zijn de bedreigingen erna. Als iemand je verbaal beledigd, en vooral een rapper, in deze cultuur is dit meer dan gewoon nm, dan moet je iemand verbaal terug nemen. Fysiek geweld hoort hier niet thuis en daar blijf ik bij. Kortom, nogmaals, ik was hier verkeerd. Dus gedeeltelijk, sorry Metz en fuck you Giel! Als je vind dat er stereotype gedragingen zijn moet je deze gewoon aantonen maar niet uitlokken, dat is niet nodig en slaat nergens op. http://www.youtube.com/watch?v=9S5qE...ture=topvideos
Laatst gewijzigd door illwill : 30 september 2009 om 16:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Opgezet spel is het dus nog steeds niet...
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() dit zijn geen nieuwe feiten
![]()
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën hebben die niet.'' Laatst gewijzigd door the_dude : 1 oktober 2009 om 12:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Zielig
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() blijkbaar zijn het dan toch amateurs
![]() die giel is zo'n klein nerdtypetje die zero aantrek had bij de vrouwen en dan maar naar de radio is overgelopen in de hoop dat zijn mediastatus sex appeal zou creeeren.. Men neme een mens met minderwaardigheidscomplexen en zet hem in een machtspositie,kans is groot dat er een amateur uitkomt ![]()
De waarheid is niet meer dan de leugen die de mensen van je verwachten.’ (Gerrit Komrij) Laatst gewijzigd door globalmedia : 1 oktober 2009 om 14:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.youtube.com/watch?v=9S5qEQZoyxo
Metz bedreigt Giel beelen ''De WAARHEID!'' Achter de schermen!! (32.000 hits) Dit filmpje (zie link) van het camerateam dat Metz zelf had meegenomen verduidelijkt toch wel een en ander. Het linkse kereltje Giel Beelen denkt zich alles te kunnen permitteren, en Metz beheerst zich wonderbaarlijk. "(Hier zie je wat er daadwerkelijk gebeurd als Metz ''Maximus de burgemeester'' word uitgenodigd word bij Giel Beelen om een project te promoten waar hij voor uitgenodigd is en niet de gelegenheid krijgt om dit project mondeling toe te lichten......Metz draait door nadat hij zich goed heeft ingehouden (respect) na een reeks beledigingen van een onbeschofte hark! ) " Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 1 oktober 2009 om 16:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat niets verandert aan mijn mening over Amerikaanse rappers na-apende Nederlanders, al dan niet van marrokkaanse afkomst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() http://hoax.blog.nl/nieuws/2009/09/3...ilmpje-youtube
De waarheid is niet meer dan de leugen die de mensen van je verwachten.’ (Gerrit Komrij) Laatst gewijzigd door globalmedia : 1 oktober 2009 om 17:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Minister-President
|
![]() ...
De waarheid is niet meer dan de leugen die de mensen van je verwachten.’ (Gerrit Komrij) Laatst gewijzigd door globalmedia : 1 oktober 2009 om 20:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Metz haalde overigens met het onderstaande nummer , een samenwerking met ramrapper Steen, wel de TOP 500 populairste nummers uit de Nederlanden van de laatste drie jaar. Rond de 400e plaats.
http://www.youtube.com/watch?v=Szs-qz-Y6-U Metz & Steen 3D - Terror (298.000 hits) |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
dan schiet er niet meer zoveel over ![]()
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan natuurlijk gaan varieren naar gelang van de situatie op de vastigheden die al op je tong klaarliggen. En dan wordt het leuk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=sDzr4b6EwFg
![]() |
![]() |
#56 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Burgemeester
|
![]() Ja die Metz heeft volkomen gelijk, vond zelfds dat hij nog redelijk reageerde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat wat Metz is verre van de kwaliteit van dit. Maakt mij niet uit é, ik kan er niets van, maar als je ding niet freestylen is wat ook duidelijk was, dan moet je dat ook maar durven toegeven en vooral tegen kunnen.
Laatst gewijzigd door illwill : 2 oktober 2009 om 20:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister
|
![]() Nope, da was een schandalige fout. Nu vraag ik me wel af, komt ge speciaal in dit topic om ff een schrijffout aan te duiden? Ik hoor hier een hoop gezeik rond u, ik ken u niet, dus ik wil nie oordelen, maar heel toevallig zag ik een tijdje terug een topic waar uw enige inbreng was dat het in een reeds bestaande draad hoorde. Op zo een moment vraag ik me dus hard af wat uw fucking nut hier is. Weer ge?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |