Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 oktober 2009, 14:15   #41
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Dat is omdat ze willen dat ze de lijken vinden, er zijn technieken genoeg om een lijk volledig , voor altijd te laten verdwijnen en ik kan me niet voorstellen dat ze die in Colombia niet zouden kennen.
Nee, want dan laat je ze gewoon liggen, wat ook gebeurd natuurlijk. Ik refereerde naar recente ontdekkingen van massagraven en verbrandingsovens. In dit geval gaat het om paramilitaire spelletjes.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2009, 14:20   #42
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
Nachtlawaai, samen met dronken rijden en vuil op straat gooien, acht ik als een *knip* misdaad.
Daar de daders doorgaans <domme kloten> zijn, is het hopeloos om ermee te praten.

Mijn voorstel is dus: als men, bij overdreven nachtlawaai, doodseskaders stuurt die een veldtribunaal houden en de lawaaimakers ter plaatse executeren, zou het zijn dat na enkele invallen nachtlawaai als misdrijf zal ophouden te bestaan?
Ik vrees ervoor. Dat soort kweekt aan en wordt ingevoerd. Maar na een tijdje met wat nieuwe buren, ben ik geneigd je mogelijke oplossing eens uit te proberen, en ach... als het niet werkt dan ben je van die buren toch reeds verlost.

Citaat:
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2009, 14:24   #43
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Doet me denken aan de doodseskaders georganizeerd door gegoede burgers in samenspraak met de politie die in Latijns Amerika de straten kuisen van straatkinderen en ander overlast veroorzakend vuil. Ik kan daar niet mee lachen met dat soort van mentaliteit waarbij de medemens ontmenselijkt wordt.

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 1 oktober 2009 om 14:25.
Oud 1 oktober 2009, 14:30   #44
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Nee, want dan laat je ze gewoon liggen, wat ook gebeurd natuurlijk. Ik refereerde naar recente ontdekkingen van massagraven en verbrandingsovens. In dit geval gaat het om paramilitaire spelletjes.

dan zijn het sukkels, lijken verbranden gaat enkel met een hele strafe oven en dan moet je hem nog voor uren laten branden, pas dan krijg je menselijke as.

Veel eenvoudiger is vermalen tot kleine stukjes een varkensboerderij doet de rest, het is voedzaam voor de beesten en ze lusten het Ja ze doen dit in een film (een engelse van guy ritchie als ik me niet vergis. ) Maar in het echt is dit ook al gedaan.

Niks terug te vinden, de maffia bakt het overigens nog bruiner, die zitten in het waste management en de cement industrie,...

malen en samen met de andere rotzooi de cementoven in. en daarna kunt ge er huizen mee zetten... laat CSI maar gaan puzzelen.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2009, 15:15   #45
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
dan zijn het sukkels, lijken verbranden gaat enkel met een hele strafe oven en dan moet je hem nog voor uren laten branden, pas dan krijg je menselijke as.
die 'hele straffe oven' hoeft niet eens zo straf te zijn als een aardewerk keramiekoven, en dat is een technologie die zowat overal ter wereld gekend is.
Hier een foto van een onderdrukt nieuws uit Colombia ano 2009. Moest het in Venezuela gebeurd zijn heel de wereld zou het geweten hebben en Chavez zou vergeleken worden met Hitler en dergelijke, maar in het geval van colombia hoeven we blijkbaar niet geïnformeerd te worden; een voorbeeld van de teloorgang van de 'westerse' media.
Viaje a los hornos crematorios que construyeron los paramilitares en Norte de Santander
HORNOS CREMATORIOS, PRINCIPAL ARMA DE GUERRA DE PARAMILITARES EN COLOMBIA

Citaat:
Veel eenvoudiger is vermalen tot kleine stukjes een varkensboerderij doet de rest, het is voedzaam voor de beesten en ze lusten het Ja ze doen dit in een film (een engelse van guy ritchie als ik me niet vergis. ) Maar in het echt is dit ook al gedaan.

Niks terug te vinden, de maffia bakt het overigens nog bruiner, die zitten in het waste management en de cement industrie,...

malen en samen met de andere rotzooi de cementoven in. en daarna kunt ge er huizen mee zetten... laat CSI maar gaan puzzelen.
In Bolivia bestaat er een veel te hardnekkige 'gewoonte' om mensen in gebouwen in te betoneren. Aannemers hebben kontakten met trafficanten die bedelaars en andere zogezegd 'misbaren' verzamelen. Er wordt tegen opgetreden maar er duiken nog steeds verhalen op, vooral van het 'platte' (meestal bergachtige) land, waar justici eeuwenlang schitterde door afwezigheid. Persoonlijk vernam ik het verhaal van een brug waarvoor men er '10' meende nodig te hebben. Dit is geen zever.
Bijgevoegde afbeelding(e)

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 1 oktober 2009 om 15:27.
Oud 1 oktober 2009, 16:07   #46
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Dat keramiek oventje zal de klus wel klaren, alleen moet je het echt heet krijgen en lang genoeg laten branden, een lijk verbranden duurt immers verschillende uren.

gelukkig maar want anders zouden er veel meer onopgeloste moorden zijn.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2009, 22:56   #47
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Pas op, het zou me niet verwonderen indien Flanel's voorstel met terugwerkende kracht zou werken.
héhé
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2009, 22:59   #48
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Niks terug te vinden,
Daar geloof ik niks van...
Het feit dat er niks terug te vinden valt is hier louter gebaseerd dat men daar niet zoekt.
Als je precies weet waar te zoeken dan vindt ge wel ergens her of der in de uitwerpselen of waar dan ook wat terug.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2009, 23:37   #49
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Nachtlawaai
Mijn voorstel is dus: als men, bij overdreven nachtlawaai, doodseskaders stuurt die een veldtribunaal houden en de lawaaimakers ter plaatse executeren, zou het zijn dat na enkele invallen nachtlawaai als misdrijf zal ophouden te bestaan?
Ik steun je voorstel.

Citaat:
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2009, 08:00   #50
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
Bijkomend voorstel : Geëxecuteerden laten verwerken tot koekjes die in grote winkelketens verkocht worden teneinde de onkosten van opruim ed te financieren

Verspilling van kostbare organen. We moeten doen zoals ze dat in China doen met politieke gevangen.

1) vrouwen dienen eerst even als maskotte voor het leger, mannen als boksbal
2) Wanneer beu, of ze toch falung dafa niet ontkennen, dan strippen van organen (best levend voor beste kwaliteit) en deze verkopen aan de hoogste bieder. En zo zijn er genoeg, op een wachtlijst staan met de dood als vooruitzicht motiveert iedereen wel voor eens te checken op ebay.
3) de reststanten verwerken tot 3 sterren saucisse en opdienen in de cafetaria's van de universiteiten aan studentenprijzen (wel met kaartje het student zijn bewijzen)
4) Een paar agenten sturen naar de familie dat de gevange is heengegaan en nog wat klop geven als waarschuwing moesten ze hiermee naar een of andere human rights beweging gaan.
Oud 6 oktober 2009, 10:41   #51
eno2
Banneling

Standaard

[quote]
Citaat:
Nachtlawaai, samen met dronken rijden en vuil op straat gooien, acht ik als een plebsarische misdaad. QUOTE]
Bedoelde u: plebs arisch ?
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be