![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
Bekijk resultaten enquête: Wat denken jullie over dit voorstel, geachte medeforummertjes? | |||
Dit is een goed voorstel, ik moedig het aan. |
![]() ![]() ![]() |
10 | 55,56% |
Dit is geen goed voorstel, ik verwerp het! |
![]() ![]() ![]() |
8 | 44,44% |
Aantal stemmers: 18. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Gouverneur
|
![]() Als een topic zo slecht is, dat het moet verplaatst worden naar een speciaal subforum voor afgrijselijke topics, dan lijkt het mij eenvoudiger dat de moderatie zulke topics gewoon verwijdert.
|
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jubilate. Die ervaring heb ik niet. En als het echt moet doe je beroep op de moderatie. De zeveraars vliegen buiten. Mijn ervaring binnen dit forum is dat je best een ernstige discussie kan voeren. Je moet er wel iets aan doen, en op z'n minst je eigen onderwerp au sérieux nemen. Alles hangt af van wat voor publiek de initiatiefnemers van een forum wensen. Ik heb weinig last van topicafbrekers, en ik heb niets tegen zwart-wit discussies.
|
![]() |
![]() |
#43 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Indien men stelselmatig de idiote vervuilende topics weghaalt, dan zal de moderatie af te rekenen hebben met allerlei gezaag en geklaag van: "en waarom werd mijn topic weggenomen?" Zoals men nu al af te rekenen heeft met alle gezever wanneer iemand een ban of een permban gekregen heeft. Indien men een mesthoopsubforum openhoudt om bepaalde oninteressante topics in te plaatsen, dan kan men gewoon daar verder spammen in dat subforum, en hoeft niemand te klagen dat men onheus werd behandeld doordat een topic verwijderd werd. Meer nog: indien de mesthoopsubforum er is, zal dit forumvervuilenrs geen reden geven om het verijderde topic opnieuw op te starten, omdat het nog bestaat, zij het dat het verplaatst werd naar de mesthoopsubforum.
![]() |
#44 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Er zijn zovele topics die gewoon in de mesthoopsubforum horen.
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Als z e al geen grofheden verwijderen, waarom zouden ze dan slechte kwaliteit verwijderen, voor zover ze bereid en bekwaam zijn zijn daar een inschatting aan mee te geven?
|
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat hier het hoekje van de "grummels"?
|
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is dan nog de zin om zich te mengen in discussies van zeer laag niveau, zeg maar mesthoopniveau ? Speel je zelf het mesthoopgehalte niet in de hand ? Wat ik vaststel is dat wie het wel beter weet de sukkelaar een hand boven het hoofd houdt. Laatst gewijzigd door Rudy : 27 oktober 2009 om 17:54. |
|
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() 'Achter gesloten deuren ' is een onderwerp dat ik heb gekend op een ander forum
|
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() zet bij rubbish-onderwerpen een kelderknop , als er 5 op die knop duwen verplaatst het onderwerp zich naar de underground van dit forum
|
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Er was een tijd dat schunnigheden verboden waren, maar toen hebben ze die eis geschrapt waardoor het nu stikt van de blootgat-exhibitionisten.
|
![]() |
![]() |
#56 |
Minister-President
|
![]() een homo-nerd forum
![]()
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja? Hoeveel tel je er zo?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#58 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom zou dat in de vuilbak moeten en bvb de tenendraad niet?
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Suggesties en Mededelingen is gewoon de vuilbak geworden.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |