Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 15 oktober 2009, 18:02   #41
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
Kan er iemand, zeker de stakingssossen, aan mij vertellen hoe men racisme bestrijdt?
Alle racistische, seksistische uitingen bestraffen
Alle burgers als Belgische burgers benoemen en geen allochtonen
Representatie van alle burgers in alle besturen
Geen getto-vorming van staatswege
Geografische spreiding, alle wijken openstellen
Educatie van alle burgers
Staatscriminaliteit beeindigen, blauw bloed is zwart bloed
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2009, 18:56   #42
Mcnab
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Dus de mokro's hebben de zaak overgenomen, een staatsgreep gepleegd, de wetten herschreven? Waarom ben jij de enige die dat weet?
Zulk gedrag wordt hier inderdaad niet bestraft.
Ik ben verre van de enige die dit weet, kijk ééns naar het nieuws he jongen
Mcnab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2009, 18:59   #43
Mcnab
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Lol, dus telkens ene salle flamand naar me roept moet ik de politie bellen om een pv te laten opmaken ofwa?
Die mannen zullen lachen haha, je bedoelingen zijn goed maar je bent naïef jongen
Oud 15 oktober 2009, 19:01   #44
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Of men zou niet weten om wie het allemaal gaat. Is er dan geen bevolkingsregister? .

Illegalen worden daar niet in opgenomen.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2009, 19:10   #45
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
Kan er iemand, zeker de stakingssossen, aan mij vertellen hoe men racisme bestrijdt?
Jobs! Betogen! In rode vuilniszakken rondlopen!
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2009, 19:10   #46
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Alle burgers als Belgische burgers benoemen en geen allochtonen
Representatie van alle burgers in alle besturen
Geen getto-vorming van staatswege
Geografische spreiding, alle wijken openstellen
Educatie van alle burgers
Staatscriminaliteit beeindigen, blauw bloed is zwart bloed
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2009, 19:11   #47
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Jobs! Betogen! In rode vuilniszakken rondlopen!
Briljant idee. Waarom het helpt is niet direct duidelijk, maar dat komt omdat wij niet ingewijd zijn.
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2009, 23:20   #48
JuBiLaTe
Provinciaal Gedeputeerde

JuBiLaTe's schermafbeelding

Standaard

Codfried, om op je vraag "waarom niemand racisme bestrijdt in België" kan ik je een heel kort en bondig antwoord geven: "omdat er geen racisme is in België".
Oud 18 oktober 2009, 01:32   #49
Callisto
Vreemdeling

Callisto's schermafbeelding

Standaard

Waarom racisme niet bestrijd wordt in België????????????
U lijkt wel "the man in the bubble" België heeft zijn eigen "moderne tempeliers/kruisvaders" die het verderfelijke "racisme" bestrijden in de vorm van het CGKR met Jozef De Wit voorop de fiere opvolger van opper kruisvader Pater Leman.
Deze dappere mannen en vrouwen staan kloek en gereed klaar om ten strijde te trekken wanneer de geliefkozde doelgroep dat ze zo dapper verdedigen weer eens klaagt dat ze hun zin niet krijgen,maw dat ze net niet ietsjes meer mogen dan de autochtone Belg. want dat is ongehoord zingen ze in koor racisme hier racisme daar.
Maar als autochtoon kan je bij deze "racisme kruisvaders" niet terrecht wanneer je uitgemaakt wordt voor "vuile Belg" want dat bestaat niet hoor...
Oud 18 oktober 2009, 02:32   #50
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Dus de mokro's hebben de zaak overgenomen, een staatsgreep gepleegd, de wetten herschreven? Waarom ben jij de enige die dat weet?
Waarom zijn er dan plaatsen in antwerpen en brussel waar de politie nog nauwelijks durft komen en daardoor aantoont ze het niet de baas zijn dan,ik ben benieuwd nu.
U ontkent het de allochtonen dan wel opgepakt worden met soms zeer vele grote en gevaarlijke problemen die de flikken moete ondergaan en luttele uren nadien al doodleuk terug buiten staan en iedereen zitten uit te lachen?
Waar diezelfde personen of zeg maar gewoon krapuul zegt van;wat kan mij het schelen,ik weet toch ik terug vrij kom en er geen sanctie zal komen.Ze hebbe het hier idd heel goed in de hand
Dat gevangeniscijfer is ook duidelijk maar heeft maar nauwelijks wat met deze zaken te maken.Daarmee bedoel ik degene die in de bak zitten het dan toch meestal mensen zijn die wel echt heel extreme feiten hebben gepleegd,ondanks er al genoeg e nog steeds toch door de mazen van het net glippen zou het er nog aan mankeren er geen in de bak worden gestoken.
Die gast die die jongen in gent heeft neergestoken;wat een straf die gehad heeft,als straf kregen ze nog eens 250 euro zakgeld bovenop,roffllll.
De moordenaar van joe;wat een straf.Zelfs na zijn daad mocht deze doodleuk naar voetbalmatch gaan kijken,gaan bowlingen en noem maar op,wat een straf.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2009, 13:25   #51
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Illegalen worden daar niet in opgenomen.
Illegalen die de aandacht op zichzelf vestigen maar niet gepakt worden door de politie? Het grondgebied van België ligt toch duidelijk onder vuur, haal de soldaten terug uit Afghanistan en laat ze hier ongewapende, illegale moslims doodschieten.
Oud 19 oktober 2009, 13:27   #52
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Callisto Bekijk bericht
Waarom racisme niet bestrijd wordt in België????????????
U lijkt wel "the man in the bubble" België heeft zijn eigen "moderne tempeliers/kruisvaders" die het verderfelijke "racisme" bestrijden in de vorm van het CGKR met Jozef De Wit voorop de fiere opvolger van opper kruisvader Pater Leman.
Deze dappere mannen en vrouwen staan kloek en gereed klaar om ten strijde te trekken wanneer de geliefkozde doelgroep dat ze zo dapper verdedigen weer eens klaagt dat ze hun zin niet krijgen,maw dat ze net niet ietsjes meer mogen dan de autochtone Belg. want dat is ongehoord zingen ze in koor racisme hier racisme daar.
Maar als autochtoon kan je bij deze "racisme kruisvaders" niet terrecht wanneer je uitgemaakt wordt voor "vuile Belg" want dat bestaat niet hoor...
Lieverd, sinds enige tijd denk ik aan mijn forumgenoten als vullis van het ergste soort. Vullis loopt de grootste bullebal achterna en likt de reet van zijn onderdrukker. Als je hersenen heb, gebruik ze!
Oud 19 oktober 2009, 13:28   #53
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Waarom zijn er dan plaatsen in antwerpen en brussel waar de politie nog nauwelijks durft komen en daardoor aantoont ze het niet de baas zijn dan,ik ben benieuwd nu.
U ontkent het de allochtonen dan wel opgepakt worden met soms zeer vele grote en gevaarlijke problemen die de flikken moete ondergaan en luttele uren nadien al doodleuk terug buiten staan en iedereen zitten uit te lachen?
Waar diezelfde personen of zeg maar gewoon krapuul zegt van;wat kan mij het schelen,ik weet toch ik terug vrij kom en er geen sanctie zal komen.Ze hebbe het hier idd heel goed in de hand
Dat gevangeniscijfer is ook duidelijk maar heeft maar nauwelijks wat met deze zaken te maken.Daarmee bedoel ik degene die in de bak zitten het dan toch meestal mensen zijn die wel echt heel extreme feiten hebben gepleegd,ondanks er al genoeg e nog steeds toch door de mazen van het net glippen zou het er nog aan mankeren er geen in de bak worden gestoken.
Die gast die die jongen in gent heeft neergestoken;wat een straf die gehad heeft,als straf kregen ze nog eens 250 euro zakgeld bovenop,roffllll.
De moordenaar van joe;wat een straf.Zelfs na zijn daad mocht deze doodleuk naar voetbalmatch gaan kijken,gaan bowlingen en noem maar op,wat een straf.
Lieverd, je praat als een kip zonder kop. Men vestigt al die aandacht op allochtonen zodat jullie stomme albino's niet opletten hoe jullie bestuur de staatskas aan het leegroven is.
Oud 19 oktober 2009, 13:29   #54
KaliYuga
Lokaal Raadslid

KaliYuga's schermafbeelding

Standaard

Racisme 'bestrijden' werkt contraproductief.
Ik heb er nog maar weinig tot inkeer zien komen erdoor, wel integendeel, beginnen zichzelf net gesterkt te voelen in hun underdog-positie.

Laatst gewijzigd door KaliYuga : 19 oktober 2009 om 13:30.
KaliYuga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2009, 13:31   #55
Mcnab
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Egmond: Als jij tv hebt zet hem dan is aan

Dan zou je tenminste zien wat men met al die rellende/auto in brand stekende/vitrine inslagende Marrokanen uitvoerd.

Juist niets.
Dus stop met je aan te stellen, je stelt je echt op als een mama's boy.

Laatst gewijzigd door Mcnab : 19 oktober 2009 om 13:31.
Oud 19 oktober 2009, 13:41   #56
Mcnab
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Lieverd, sinds enige tijd denk ik aan mijn forumgenoten als vullis van het ergste soort. Vullis loopt de grootste bullebal achterna en likt de reet van zijn onderdrukker. Als je hersenen heb, gebruik ze!

Zonder je forumgenoten, je landgenoten, namelijk de echte Belgen, zouden de meeste allochtonen die naar hier gekomen zijn voor een beter leven op te bouwen en te kunnen genieten van ONZE sociale zekerheid de straten van hun thuisland nog steeds decoreren als vullis

Een beetje respect dus ondankbare mens.
Oud 19 oktober 2009, 14:14   #57
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mcnab Bekijk bericht
Zonder je forumgenoten, je landgenoten, namelijk de echte Belgen, zouden de meeste allochtonen die naar hier gekomen zijn voor een beter leven op te bouwen en te kunnen genieten van ONZE sociale zekerheid de straten van hun thuisland nog steeds decoreren als vullis

Een beetje respect dus ondankbare mens.
Lieverd, ik woon in Den Haag en Paramaribo, Suriname.
Het schijnt dat je zelf je albino lotgenoten hier op dit forum niet meekrijgt met je krankzinnige beschuldigingen. Stel je voor, op NATO grondgebied een Marokkaanse invasie! Ze gebruiken zeker de familie couscoussiere als helmen.

Suriname is driehonderdvijftig jaar lang uitgebuit door Nederland. Ik beschouw de rijkdom van hier als Suriname's goud, waar ik aanspraak op maak.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 19 oktober 2009 om 14:16.
Oud 19 oktober 2009, 14:26   #58
Mcnab
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Het schijnt dat je zelf je albino lotgenoten hier op dit forum niet meekrijgt met je krankzinnige beschuldigingen. Stel je voor, op NATO grondgebied een Marokkaanse invasie!
Dan moet jij ééns leren lezen, er zijn er genoeg die me gelijk geven.
Je bent selectief blind man, oftewel wil/kan je het gewoon niet vatten.

Citaat:
Suriname is driehonderdvijftig jaar lang uitgebuit door Nederland. Ik beschouw de rijkdom van hier als Suriname's goud, waar ik aanspraak op maak.
Oog om oog, tand om tand mentaliteit dus.
Je bent blijkbaar een wraakzuchtig ventje Egmond, geen wonder dat je zo blind bent voor argumenten.
Oud 19 oktober 2009, 14:55   #59
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Welvaart is een creatie van een ondernemer, niet dat van een slaaf.
Oud 19 oktober 2009, 15:01   #60
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mcnab Bekijk bericht
Dan moet jij ééns leren lezen, er zijn er genoeg die me gelijk geven.
Je bent selectief blind man, oftewel wil/kan je het gewoon niet vatten.

Oog om oog, tand om tand mentaliteit dus.
Je bent blijkbaar een wraakzuchtig ventje Egmond, geen wonder dat je zo blind bent voor argumenten.
Je krijgt versterking van de andere gek op dit forum! Waarom kwel je jezelf zo? Een klein pilletje om de zaken weer op een rij te kunnen zetten...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be