![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, omdat het volk crapuul gekozen heeft en omdat het crapuul dat verkozen werd de regel eigen volk eerst aanwend. Eigenlijk is het niet anders dan een maffiabende met aan het hoofd Godfather Albert.
Laatst gewijzigd door Garry : 29 oktober 2009 om 23:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Don Albert!!! Ik zie de Herman al voor mij, Don Albert een handkusje geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Juist, omdat er nog andere criteria , "verdelingen" zoals taal en geloof een rol spelen. De Vlaamse arbeider in Antwerpen stemt (of stemde) voor het vb, een moslim arbeider voor PJ , al zou die best - indien met meer - voor een moslimpartij kunnen stemmen. Een Brusselse intellectueel kan voor het fdf stemmen, een Vlaamse voor de n-va. Mij dunkt dat anno 2009 begrippen als burgerij en arbeidersklasse heel wazige begrippen zijn geworden en politiek , zeker niet meer , wel minder , relevant dan bvb taal en religie.
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 30 oktober 2009 om 06:47. |
|
![]() |
![]() |