![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Moet de doostraf pijnloos uitgevoerd worden? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
22 | 57,89% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
10 | 26,32% |
ja met enkele uitzonderingen |
![]() ![]() ![]() |
6 | 15,79% |
neen met enkele uitzonderingen |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 38. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je schijnt gelijk te hebben lees ik op het net.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk eens aan.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge moogt gerust zijn!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Gouverneur
|
![]() ik vind dat er opnieuw publieke terechtstellingen en schandpalen en dergelijke moesten komen.
de guillotine doet zeker geen pijn, een hakbijl ook niet als die scherp genoeg is. een hindernissenparcours of gevaarlijk doolhof zie ik ook wel zitten. folteren lijkt me erger dan de doodstraf.
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() (sarcasm inside) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik zou het toepassen naargelang de godsdienst en zijn manier van omgaan met slachten van dieren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
laten we het eens omdraaien, een kinderverkrachter en moordenaar komt na 25 jaar terug vrij en heeft zogezegd zijn straf uitgezeten. na een jaar vermoord en verkracht hij 1 of meer kinderen. wie is dan de persoon die geen respect heeft voor een mensenleven? A) de persoon die de kindermoordenaar bij de eerste veroordeling de doodstraf wil uitvoeren en dit monster voorgoed verwijderd uit de samenleving OF B) de persoon die denkt dat deze kindermoordenaar nog mens is en een 2de kans mag krijgen na een bepaalde straf maar door de terugval van de moordenaar na zijn vrijlating onrechtstreeks verantwoordelijk is voor het lijden en vermoorden van zijn nieuwe slachtoffers? Laten we duidelijk zijn. Iemand die iemand anders vermoord als het niet uit zelfsverdediging is of niet uit erbarmelijk lijden (zoals vrouwenmishandeling door echtgenoten) moet verwijderd worden voorgoed uit onze samenleving en de dood is voorlopig nog vrij definitief moet dit pijnloos? niet per definitie omdat moordenaars ook niet hebben nagedacht over het lijden van hun slachtoffers het behandelen van moordenaars alsof het nog mensen zijn is niet beschaafd maar juist barbaars en onrechtvaardig |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De grondstoffen waar onze luxe producten uit bestaan worden gedolven door mensen die in erbarmelijk omstandigheden moeten werken en leven en slapen in zielige hutten en of tenten vele producten worden gefrabiceerd (printplaatjes enz.) in lage loonlanden waar mensen voor een zielig bedrag hard moeten werken aan lopende banden waar gij na 1 dag zou doodvallen Alles in onze luxe leventje heeft gevolgen in de wereld inzake milieu en mens en dier. u pleit hier voor beschaafd, ik vind u niet beschaafd dat u schoenen draagt die waarschijnlijk een kind heeft moeten maken tegen een hongerloon dus kom niet zeiken over dat het niet beschaafd is om moordenaars en verkrachters om zeep te helpen als u leven zelf leid tot het lijden van anderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Alsof die lageloners beter af zouden zijn als ze hun producten niet meer verkocht krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() *knip*
Laatst gewijzigd door The Quibbler : 2 november 2009 om 10:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onzin.
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |