![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Heb je je edele delen al eens geschoren ? | |||
Nooit |
![]() ![]() ![]() |
14 | 36,84% |
Zelden |
![]() ![]() ![]() |
10 | 26,32% |
Regelmatig |
![]() ![]() ![]() |
12 | 31,58% |
Dagelijks |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,26% |
Aantal stemmers: 38. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
ter lering ende vermaeck: http://nl.wikipedia.org/wiki/D/t-regels
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik drink nooit t gij drinkt altijd t hij drinkt t in de tegenwoordige tijd Dan hebben ze op een bepaald moment gij vervangen door jij maar er nooit zo duidelijk bijgezegd dat de t regel anders was. Heeft hééél lang geduurd voor dat er terug uitgehamerd was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Gouverneur
|
![]() Eénmaal heb ik dat gedaan. De jeuk van de terugkomende haartjes was onverdraaglijk, dus nooit meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
Oja een hint, om jeuk te vermijden moet je de haren uittrekken, door te scheren snij je een scherp puntje aan die haren en dat prikt als ze terug beginnen te groeien. Voila ik heb mijn bijdrage geleverd. Hehe
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 30 oktober 2009 om 14:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan er hier op dit forum eigenlijk nog een discussie gevoerd worden waarbij na verloop van tijd het onderwerp niét verandert richting de spellingsregels?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is die regel dan zo moeilijk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#49 |
Minister-President
|
![]() Regelmatig. Mijn vleespaal, op zich al fors en kloek, lijkt er nog gigantischer door. Ik zou ook nog wat kunnen doorbomen over deepthroathen en haartjes in de keel maar we kennen ondertussen jouw standpunten inzake dat - voor jou onontgonnen - gebied onder de gordel: jak! foei! eikes!
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
![]() Letters en het schrift zijn uitgevonden om van op afstand te communiceren, wel iedereen kan lezen en begrijpen wat ik schrijf met of zonder de fameuze dt fouten, dus ik slaag er in mij verstaanbaar te maken. Bv. Onder mijn avatar staat mijn woonplaats, wel ook dat is verkeerd geschreven, maar u weet toch dat ik uit de Noorderkempen kom ook al is het verkeerd gespeld. Wat is het probleem dan?
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een wat?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaja... Gij kunt hier veel komen vertellen... Eerst zien, voelen en proeven en d�*n geloven.
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
Bv. We zitten aan den toog met wat vrienden en vriendinnen pinten te pakken en plots vraagt er enen:" Wie heeft er hier ne geschoren zak of sleuf?" 'k Zou het grappig vinden er hartelijk om lachen en mijne vinger opsteken. We zitten in een sjiek restaurant te eten met familie en plots vraagt mijne zoon: "Zeg mannen wie heeft er hier zijne zak geschoren?" Hm 't zou niet in goede aarde vallen hoor. Wel er is een plaats en tijd voor alles, en ik vind dat het hier geen plaats is om te weten te komen wie zijne zak geschoren heeft. Voila het is al.
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 30 oktober 2009 om 15:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
"Wel, ik heb van ne gast die niet zonder fouten kan schrijven op een politiek getint internetforum geleerd dat ge de haartjes moet uittrekken ipv af te scheren, omdat het anders nogal fel begint te jeuken als het teruggroeit." ![]() Laatst gewijzigd door Sammael : 30 oktober 2009 om 15:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() In dit topic is een dergelijke uitspraak niet geheel zonder risico.
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
|
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]()