![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() Jensen wordt als populistisch en plat beschouwd, maar zeker niet als extreem rechts.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vond het een walgelijke bedoening. Inderdaad plat gedoe. Patricia Paay, is zijn nu Nederlands of Amerikaans? Slim is ze alleszins niet. Dat kan ik u alleszins vertellen.
Zelf kan ik dus niet naar deze bocht kijken. Ieder zijn smaak dus. RTL vind ik eigenlijk gewoon al een kutzender.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 19 november 2009 om 19:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
|
![]() Ze is Nederlandse, maar was getrouwd met een Amerikaan en leefde een tijdje in Amerika.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 19 november 2009 om 19:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Europees Commissaris
|
![]() 60-jarig Nederlands model, zangeres, ex-Playmate. Een graaggeziene gaste in Jensens programma.
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Europees Commissaris
|
![]() Nu werken RTL Nederland en VTM ook wel eens samen aan programma's, dus dat is vast geen toeval. Net zoals SBS Belgie en SBS Nederland ook vaak samenwerken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is ook wel een leuk fragment ter introductie van "Patries":
http://www.youtube.com/watch?v=Xj-HtvGcuKA Patricia Paay - Je bent niet hip (18.000 hıts) Uit 1965 ! Ze was toen 16, en volgende maand staat ze in de NL Playboy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is de relevantie van je vraag?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Codfried lijkt op een Surinamer (en een anti-Christen) maar Leclerc lijkt mij eerder een soort franstalige/frans-kennend. Laatst gewijzigd door Bertie : 20 november 2009 om 21:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]() de relevantie met wat, schattebout?
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stukje uit de telegraaf van Jensen over DWDD:
"Waarom zou ik daar nu nog gaan zitten? Dan zit je daar met vieze, oude, linkse mensen zoals Liesbeth List. Bah." "Ze zijn al een tijdje bezig omdat ze mij graag in de show willen hebben. Dat vind ik prima, Pauw & Witteman enzo. Ik ga het misschien ook allemaal wel een keer doen, maar ik heb het ook druk, ik heb ook een leven. Nee, wij moeten buigen voor de VARA en de bejubelde Publieke Omroep, gesubsidieerd." "Het is allemaal zo afgrijselijk. Die Matthijs durft niet te komen bij mij in de show… Ik begrijp ook wel dat hij aan die stagiaires gezeten heeft, maar daar ga ik niet over beginnen..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
Joh, de wereld is eenvoudig.
![]() |
![]() |
#59 |
|
![]() Precies, zelfs in zo'n reactietje zit hij hem al van van alles te beschuldigen. Dat is niet extreem rechts, dat is wel vijandig tegenover de potentiele gast.
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jensen gaat weer tekeer:
"Jensen noemt Yvon Jaspers 'een bijzonder middelmatig vrouwtje'. Jensen: "Niets mis mee, maar zeker geen persoonlijkheid die iets uit zichzelf en situaties haalt waar respect voor opgebracht hoeft te worden.” En over Paul wil Robert ook een en ander kwijt: “Paul was op RTL 7 ouderwets op dreef om de schuld van z’n lage kijkcijfers op het bordje van Linda de Mol neer te leggen! Ja Paul, zo lusten we er nog wel een paar! Flauw! Focus eerst eens op jezelf! Waarom gaat het dit seizoen niet zo lekker? Ben je wel scherp genoeg of heb je teveel (productiemaatschappij EVA) andere dingen aan je hoofd?” Tenslotte kreeg zijn RTL-collega Jack Spijkerman een sneer omdat hij het waagde te zeggen dat Patricia Paay niet kan tippen aan Oprah Winfrey. "“Laten we wel zijn: als hij in z’n leven maar een tiende van de crèmes op z’n gezicht had gesmeerd die Patricia over haar mooie wangetjes heeft laten glijden door de jaren heen had hij er nu niet zo verrot uitgezien! Excuses zouden op zijn plaats zijn." " |
![]() |
![]() |