Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 januari 2010, 19:53   #41
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door respublica Bekijk bericht
Ik wil alleen maar zeggen dat ik het volledig eens ben met Antoon. Het is schandalig dat sommige mensen hier een zotte dictator als Chavez verdedigen, terwijl ze oproepen om democratisch verkozen presidenten af te zetten. Maar de democratie is blijkbaar voor heel wat mensen toch niet zo belangrijk.

Ik denk dat heel wat huidige amerika-haters spijt zullen krijgen wanneer landen als China de wereldhegemonie overnemen en het een pak onethischer doen.
Dat is al overgenomen zo lijkt, kijk maar naar kopenhagen. En ze lijken mij voorlopig niet echt imperialistisch dus dat zit wel goed.
Zeikstraal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2010, 20:18   #42
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Europahater Bekijk bericht
Laat maar zo...U hebt immers te maken met linkse verraders die geen ogenblik laten schieten om de westerse samenleving af te kraken tot op de grond. Maar jammer genoeg blijven ze hier wel wonen inplaats van te emigreren naar hun rode arbeidersparadijzen met boomschors als ontbijt.
Waarom is men altijd ''links'' als men kritiek heeft op de verraders en sheeple in het westen?

Uw westerse beschaving is intussen een zuiver judeo gecontroleerde beschaving (maar dat hebt ge nog niet door, dat komt nog wel). Jij speelt gewoon in de hand van de zionisten. Jij doet perfect wat ze willen: meelopen in de hetze tegen de moslims die zich met hand en tand verzetten tegen zionisme. Jewish pride is ok, maar white pride kan niet, pan arabisme (baht) kan ook niet. Iedereen moet immers verdeeld gehouden worden.

Waarom ben jij Europahater trouwens? Dat Europa faalt en een losse flodder is, is de schuld van europeanen zoals gij, blinde meeheulers met de VS, wie of wat er daar ook gebeurt of voor het zeggen heeft. Europa moet gewoon doen wat de VS, en uiteindelijk de zionisten dicteren. Dat is al zo van na WO2.

Laatst gewijzigd door straddle : 14 januari 2010 om 20:19.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2010, 20:27   #43
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

takes one to know one, veronderstel ik ...
Oud 14 januari 2010, 20:34   #44
LiberaalNL
Europees Commissaris

LiberaalNL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Waarom is men altijd ''links'' als men kritiek heeft op de verraders en sheeple in het westen?

Uw westerse beschaving is intussen een zuiver judeo gecontroleerde beschaving (maar dat hebt ge nog niet door, dat komt nog wel). Jij speelt gewoon in de hand van de zionisten. Jij doet perfect wat ze willen: meelopen in de hetze tegen de moslims die zich met hand en tand verzetten tegen zionisme. Jewish pride is ok, maar white pride kan niet, pan arabisme (baht) kan ook niet. Iedereen moet immers verdeeld gehouden worden.
Ik ben nu een paar jaar op dit forum, maar dit is verreweg de idiootse post die ik ooit gelezen heb. Ik weet niet of je het door hebt, maar jij bent de propaganda uit het Derde Rijk aan het verkondigen.
Ik volg het Russisch narratief.
LiberaalNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2010, 20:46   #45
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Ik ben nu een paar jaar op dit forum, maar dit is verreweg de idiootse post die ik ooit gelezen heb. Ik weet niet of je het door hebt, maar jij bent de propaganda uit het Derde Rijk aan het verkondigen.

Zionisten zoals jij weten idd alles van het nazisme want ze passen het constant toe.

Je hebt al ten overvloede aangetoond niet inhoudelijk te kunnen antwoorden. Dan moet je maar weer ''guilty by association'' en misrepresentation proberen om de boodschap (per) in discrediet te brengen.

Ik wacht trouwens nog op uw repliek in die andere draad, waar ge zijt afgegaan gelijk ne gieter. Mijn kritisch artikel was eerst van stormfront volgens u, en toen het echter bleek van een linkse' israelische reporter te zijn zagen we u niet meer.

Idem dito voor de docu van de Israel Lobby die ik plaatste, die kwam integraal van de VPRO, terwijl jij met uw typische leugens het weer dacht voor te stellen als een extreem rechtse versie.

What's next?

.
Oud 14 januari 2010, 21:17   #46
LiberaalNL
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Zionisten zoals jij weten idd alles van het nazisme want ze passen het constant toe.
Aber Naturlich, Herr Fuhrer!

Citaat:
Je hebt al ten overvloede aangetoond niet inhoudelijk te kunnen antwoorden. Dan moet je maar weer ''guilty by association'' en misrepresentation proberen om de boodschap (per) in discrediet te brengen.
Jij komt met geen enkele inhoud. Jij beschuldigt alleen voortdurend de Joden op alle mogelijke gebieden. Dit doe je op volledig ongefundeerde gronden. Iedereen die het vervolgens met jouw achterlijke visie oneens is, is daarnaast een zionist. Jij bent degene die het over zionistische agenten en extremistische Joden op dit forum hebt. Er zijn nochtans nauwelijks Joden op dit forum, waardoor je agenda duidelijk is.

Citaat:
Ik wacht trouwens nog op uw repliek in die andere draad, waar ge zijt afgegaan gelijk ne gieter. Mijn kritisch artikel was eerst van stormfront volgens u, en toen het echter bleek van een linkse' israelische reporter te zijn zagen we u niet meer.
Jij gaat dagelijks af met jouw complottheorieen. Ik reageerde sarcastisch op een post van jou. Jij verdraait namelijk informatie namelijk dusdanig dat er wederom een Joods complot ontstaat.

Citaat:
Idem dito voor de docu van de Israel Lobby die ik plaatste, die kwam integraal van de VPRO, terwijl jij met uw typische leugens het weer dacht voor te stellen als een extreem rechtse versie.
Haha, jij snapt het ook echt niet he. Ik liet zeikstraal en jou jullie denkwijze zien...

Citaat:
What's next?
Dat vraag ik me bij jou af.

Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 14 januari 2010 om 21:18.
Oud 14 januari 2010, 21:25   #47
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Amen!

.
Oud 14 januari 2010, 21:30   #48
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Dat vraag ik me bij jou af.
Zoals ik al zodikwijls gezegd heb:

Leugens en hypocrisie blootleggen tiens.

Andere zienswijzen brengen.

Zionistische propaganda ontrafelen.
Oud 14 januari 2010, 21:30   #49
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik liet zeikstraal en jou jullie denkwijze zien...
Verstop je eens niet achter leugens. Je zei dat het gemaakt was door extreem recht. Grapjas. Inhoudelijk heb je er niks over te melden. Nu is je kans dus. Een mogelijke kans dat je uw eerste zinvol bericht zou typen dat ik kan aanschouwen.

Wishfull thinking langs mijn kant
Oud 14 januari 2010, 21:35   #50
LiberaalNL
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Zoals ik al zodikwijls gezegd heb:

Leugens en hypocrisie blootleggen tiens..
Dan kun je bij jezelf beginnen.

Citaat:
Andere zienswijzen brengen..
Haatzaaierij jegens de Joden dus.

Citaat:
Zionistische propaganda ontrafelen.
De propaganda van de kolonisten op de Westoever dus. Dat lijkt me een boeiend onderwerp.
Oud 14 januari 2010, 21:38   #51
LiberaalNL
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeikstraal Bekijk bericht
Verstop je eens niet achter leugens. Je zei dat het gemaakt was door extreem recht. Grapjas. Inhoudelijk heb je er niks over te melden. Nu is je kans dus. Een mogelijke kans dat je uw eerste zinvol bericht zou typen dat ik kan aanschouwen.

Wishfull thinking langs mijn kant
Dan blijf jij lekker in je sprookjes geloven.
Oud 14 januari 2010, 21:40   #52
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Haatzaaierij jegens de Joden dus.
Ochottekes, weeral snel de slachtofferrol benadrukken.

En het stromansargument natuurlijk. Kritiek op zionisten, op de lobby, op joods etnocentrisme, dat mag niet he, snel jodenhaat van maken.

Ga ook eens van uw oren maken op alle moslim haatposten hier. Ze zijn oververtegenwoordigd hier die moslimbashers, maar dan zien we je niet.
Hypocriet.
Oud 14 januari 2010, 21:40   #53
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Citaat:
Dan blijf jij lekker in je sprookjes geloven.
Thx for proving the point. Negeer lijst op.
Oud 14 januari 2010, 21:48   #54
LiberaalNL
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ochottekes, weeral snel de slachtofferrol benadrukken.

En het stromansargument natuurlijk. Kritiek op zionisten, op de lobby, op joods etnocentrisme, dat mag niet he, snel jodenhaat van maken.
Jij valt voortdurend de Joden als etnische groep aan en maakt gebruikt van exact dezelfde 'argumentatie' ten tijde van het Derde Rijk.

Citaat:
Ga ook eens van uw oren maken op alle moslim haatposten hier. Ze zijn oververtegenwoordigd hier die moslimbashers, maar dan zien we je niet.
Hypocriet.
Wat zij posten is niet van dezelfde aard als jouw posts.
Oud 14 januari 2010, 21:50   #55
LiberaalNL
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeikstraal Bekijk bericht
Thx for proving the point. Negeer lijst op.
Mazzel!
Oud 14 januari 2010, 21:58   #56
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Jij valt voortdurend de Joden als etnische groep aan en maakt gebruikt van exact dezelfde 'argumentatie' ten tijde van het Derde Rijk.
Geeuw. Ben jij de gestapo die daarover constant moet oordelen.

Moest ik aan jodenhaat willen doen, dan zou ik hier wel heel wat echte vuile troep kunnen neerplanten. Het web staat er bol van. Kom dus niet af met uw goedkope verwijten. Ik heb 4000+ posten op het forum. Een beetje kritiek op de joodse lobby de laatste maanden en ik ben al direct een antisemiet he!

Ik heb uw ballon doorprikt en zal dat blijven doen. Hoe meer jij met leugens en hypocrisie afkomt.

Jij kan gewoon geen enkele kritiek verdragen, zelfs al komt die volledig van israelische bronnen, zoals voorheen aangetoond. Gestapo boy.
Oud 14 januari 2010, 22:09   #57
LiberaalNL
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Geeuw. Ben jij de gestapo die daarover constant moet oordelen.
Jij zou je zonder meer bij de gestapo anslussen.

Citaat:
Moest ik aan jodenhaat willen doen, dan zou ik hier wel heel wat echte vuile troep kunnen neerplanten. Het web staat er bol van. Kom dus niet af met uw goedkope verwijten. Ik heb 4000+ posten op het forum. Een beetje kritiek op de joodse lobby de laatste maanden en ik ben al direct een antisemiet he!
Onzin, jij beschuldigt de Joden ervan uit te zijn op wereldmacht, de gehele financiele sector te beheersen, de media te beheersen, de wereldpolitiek te beheersen, er profijt bij te hebben dat de war on terror gaande is en andere zooi. Dat baseer je op antisemitische zever en verdraaide bronnen.

Citaat:
Ik heb uw ballon doorprikt en zal dat blijven doen. Hoe meer jij met leugens en hypocrisie afkomt.
De jouwe is vanaf je eerste post over de Joden doorgeprikt.

Citaat:
Jij kan gewoon geen enkele kritiek verdragen, zelfs al komt die volledig van israelische bronnen, zoals voorheen aangetoond. Gestapo boy.
Het gaat niet om de bronnen, maar om jouw idiote interpretatie ervan, Herr straddle.
Oud 14 januari 2010, 22:39   #58
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Onzin, jij beschuldigt de Joden ervan uit te zijn op wereldmacht , de gehele financiele sector te beheersen, de media te beheersen, de wereldpolitiek te beheersen, er profijt bij te hebben dat de war on terror gaande is en andere zooi. Dat baseer je op antisemitische zever en verdraaide bronnen.
Dus israelische bronnen zijn ook niet toegelaten voor u? Hier beneden zeg je dan weer dat het niet de bronnen zijn, maar mijn interpretatie daarvan. Wat is het nu?

Wat jij eigenlijk bedoelt is dat wat ik zeg juist is, maar dat we dat niet mogen zeggen. Daar komt het op neer.

Citaat:
Het gaat niet om de bronnen, maar om jouw idiote interpretatie ervan, Herr straddle.
Zie hierboven, nu zijn de bronnen dan weer wel goed, maar is het mijn interpretatie die verkeerd is?!

Goed, ik zal de teksten dan integraal, zonder interpretatie weergeven. Maar dat is tegen de forumregels. Ik zal dan naar u verwijzen als er klachten komen.
Oud 14 januari 2010, 22:47   #59
LiberaalNL
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Dus israelische bronnen zijn ook niet toegelaten voor u? Hier beneden zeg je dan weer dat het niet de bronnen zijn, maar mijn interpretatie daarvan. Wat is het nu?

Wat jij eigenlijk bedoelt is dat wat ik zeg juist is, maar dat we dat niet mogen zeggen. Daar komt het op neer.

Zie hierboven, nu zijn de bronnen dan weer wel goed, maar is het mijn interpretatie die verkeerd is?!
Verdraaide bronnen betekent bronnen die je verdraaid hebt, ofwel jouw interpretatie ervan. Ik zal een voorbeeld geven. Er bestaat inderdaad een Joodse lobby in Amerika die van belang is. Jij maakt daar echter van dat die lobby de gehele Amerikaanse politiek beheerst en deel uitmaakt van een plan van de Joden om op wereldmacht uit te zijn.

Citaat:
Goed, ik zal de teksten dan integraal, zonder interpretatie weergeven. Maar dat is tegen de forumregels. Ik zal dan naar u verwijzen als er klachten komen.
Jij bent als poster verantwoordelijk voor je eigen posts.
Oud 14 januari 2010, 23:04   #60
Europahater
Banneling

Standaard

Citaat:

Waarom ben jij Europahater trouwens? Dat Europa faalt en een losse flodder is, is de schuld van europeanen zoals gij, blinde meeheulers met de VS, wie of wat er daar ook gebeurt of voor het zeggen heeft. Europa moet gewoon doen wat de VS, en uiteindelijk de zionisten dicteren. Dat is al zo van na WO2.
Wat jij en je soortgenoten doen is Joden en Christenen verdelen zodat de Islam ons nog beter kan bestrijden. Denk je nu echt dat ik dat niet door heb? De voormalige Algerijnse president Abdelaziz Bouteflika zei het nog een aantal jaar geleden "eerst zullen wij de zaterdagmensen bestrijden zodat we nadien met gemak de zondagmensen kunnen bestrijden". Wat denk je dat hij daarmee bedoelt??? Voor mij is het zo klaar als een klontje suiker. De Islam wil het Europese continent volledig innemen en men weet duivels goed als Joden en Christenen een front vormen dit veel moeilijker zal liggen daarom probeert de Islam zoveel mogelijk Joden en Christenen tegen elkaar uit te spelen zodat ze ons makkelijker kunnen bestrijden. Hoe je het ook draait of keert, Israël is een naar europees model gerichte westerse staat met een parlementaire democratie waar elk individu volledige vrijheden geniet en dat is al sinds lang een doorn in het oog van Arabische dictaturen die hun eigen bevolking uitpersen als citroenen, voorliegen en met machinegeweren in bedwang houden. Een Christelijk-Joods broederfront is de grootste nachtmerrie van de islamitische bezetters. En links helpt uiteraard de Islamitische bezetter vanwege hun gemeenschappelijke haat tegen de vrije markt economie en de persoonlijke vrijheid.

Goedenavond!
Europahater is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be