![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Uw westerse beschaving is intussen een zuiver judeo gecontroleerde beschaving (maar dat hebt ge nog niet door, dat komt nog wel). Jij speelt gewoon in de hand van de zionisten. Jij doet perfect wat ze willen: meelopen in de hetze tegen de moslims die zich met hand en tand verzetten tegen zionisme. Jewish pride is ok, maar white pride kan niet, pan arabisme (baht) kan ook niet. Iedereen moet immers verdeeld gehouden worden. Waarom ben jij Europahater trouwens? Dat Europa faalt en een losse flodder is, is de schuld van europeanen zoals gij, blinde meeheulers met de VS, wie of wat er daar ook gebeurt of voor het zeggen heeft. Europa moet gewoon doen wat de VS, en uiteindelijk de zionisten dicteren. Dat is al zo van na WO2. Laatst gewijzigd door straddle : 14 januari 2010 om 20:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() takes one to know one, veronderstel ik ...
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zionisten zoals jij weten idd alles van het nazisme want ze passen het constant toe. Je hebt al ten overvloede aangetoond niet inhoudelijk te kunnen antwoorden. Dan moet je maar weer ''guilty by association'' en misrepresentation proberen om de boodschap (per) in discrediet te brengen. Ik wacht trouwens nog op uw repliek in die andere draad, waar ge zijt afgegaan gelijk ne gieter. Mijn kritisch artikel was eerst van stormfront volgens u, en toen het echter bleek van een linkse' israelische reporter te zijn zagen we u niet meer. Idem dito voor de docu van de Israel Lobby die ik plaatste, die kwam integraal van de VPRO, terwijl jij met uw typische leugens het weer dacht voor te stellen als een extreem rechtse versie. What's next? . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat vraag ik me bij jou af.
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 14 januari 2010 om 21:18. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Europees Commissaris
|
![]() Amen!
. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Verstop je eens niet achter leugens. Je zei dat het gemaakt was door extreem recht. Grapjas. Inhoudelijk heb je er niks over te melden. Nu is je kans dus. Een mogelijke kans dat je uw eerste zinvol bericht zou typen dat ik kan aanschouwen.
Wishfull thinking langs mijn kant |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Haatzaaierij jegens de Joden dus. De propaganda van de kolonisten op de Westoever dus. Dat lijkt me een boeiend onderwerp. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() Ochottekes, weeral snel de slachtofferrol benadrukken.
En het stromansargument natuurlijk. Kritiek op zionisten, op de lobby, op joods etnocentrisme, dat mag niet he, snel jodenhaat van maken. Ga ook eens van uw oren maken op alle moslim haatposten hier. Ze zijn oververtegenwoordigd hier die moslimbashers, maar dan zien we je niet. Hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat zij posten is niet van dezelfde aard als jouw posts. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Europees Commissaris
|
![]() Mazzel!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Moest ik aan jodenhaat willen doen, dan zou ik hier wel heel wat echte vuile troep kunnen neerplanten. Het web staat er bol van. Kom dus niet af met uw goedkope verwijten. Ik heb 4000+ posten op het forum. Een beetje kritiek op de joodse lobby de laatste maanden en ik ben al direct een antisemiet he! Ik heb uw ballon doorprikt en zal dat blijven doen. Hoe meer jij met leugens en hypocrisie afkomt. Jij kan gewoon geen enkele kritiek verdragen, zelfs al komt die volledig van israelische bronnen, zoals voorheen aangetoond. Gestapo boy. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het gaat niet om de bronnen, maar om jouw idiote interpretatie ervan, Herr straddle. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat jij eigenlijk bedoelt is dat wat ik zeg juist is, maar dat we dat niet mogen zeggen. Daar komt het op neer. Citaat:
Goed, ik zal de teksten dan integraal, zonder interpretatie weergeven. Maar dat is tegen de forumregels. Ik zal dan naar u verwijzen als er klachten komen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Jij bent als poster verantwoordelijk voor je eigen posts. |
|
![]() |
![]() |