![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hoeveel steun gaven wij aan de bewindvoerders van Marokko, Turkije, Tjechenië, Somalië, .... ? Hoeveel asielzoekers zitten er bij u op zolder ? U voelt zich voorzeker erg schuldig en kan er niet 'genoeg' van krijgen.
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Alléé,ist waar?????wat u schrijft,350.000man erbij naar het schijnt die allemaal ons cociaal systeem zullen genieten,en als er dan nog plaats is misschien nog eens 350.000..............Euch!! t'is maar om te zeggen dat ze hier in ons landje al een hele tijd aan het "ZAGEN" zijn tegen ons, dat ze zelfs ons pensioen niet meer zullen kunnen betalen,en andere kassen lopen naar het schijnt ook leeg........ocmweeke's trekken al aan het belleke ,alléé zeggen ze toch ............................................t'zou wel lekker warm zijn zo,maar ze mogen niet beginnen trekken en duwen,of slaan héé !!!!
Laatst gewijzigd door pegasus6869 : 25 november 2009 om 00:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De meeste migranten komen uit landen waar er absoluut geen sprake is van 'zware mensenrechtenschendingen'. Meer zelfs, veel van die migranten, eens in ons land geïnstalleerd, gaan veelvuldig op reis naar hun land van afkomst. Maar aangezien u zelf stelt dat wij, Westerlingen, schuldig zijn voor alles, gelieve dan aan te geven welke maatregelen wij zouden moeten nemen voor of tegen bv. Marokko of Turkije om ervoor te zorgen dat de door ons in het zadel geholpen dictators aldaar ophouden met de mensenrechten te schenden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Misschien moeten we hier eens grondig opzoeken waar al die politiek correcte politici exact wonen om vervolgens na te gaan met hoeveel recht en reden zij realistische meningen kunnen aanbrengen aangaande de al dan niet leefbaarheid van de samenleving in het algemeen en bepaalde wijken in het bijzonder. Dat er een aantal politiek correcten het in Keulen hoorden donderen toen ze vernamen dat er zoiets onwezenlijks als 'no go zones' bestaan in Brussel, doet al vermoeden dat ze qua wereldvreemdheid hoge toppen scheren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
da zou zo moeten zijn maar helaas zijn er maar heel weinig echt politieke vluchtelingen |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat is het statuut van een zelfstandige. Als ik falliet ga en dus geen werk meer heb kan ik ook niet terugvallen op den dop. Waarom maak jij geen extra potje aan voor zelfstandigen die zonder werk vallen? Je kan van zelfstandigen moeilijk verwachten dat ze een bijdrage doen voor werklozen en er zelf nooit geen recht op kunnen hebben. Dit is geen egoisme maar logica ![]() Als ik niet voor mijn eigen pensioen spaar, DAN HEB IK NIETS!!!!!!!!!!! Wat is daar egoistisch aan, leg me dat eens uit. Zelfstandigen zijn dus in jou ogen egoisten indien ze zelf sparen voor hun pensioen. Geef jij maar alles af dan. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
het feit dat hij nog eens extra moet sparen voor pensioen is omdat hij maar een 750€ pensioen heeft, in de prive is dat 1000€ en ambetaneren kleine 2000€ dacht ik toch |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn vraag was hoe lang men deze stroom kan blijven opvangen. Of denk je dat we dit allemaal kunnen blijven betalen? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En met 750 euro kom je echt niet toe later. Vandaar dat zelfstandigen voor zichzelf moeten sparen...blijkbaar is dat voor sommigen egoistisch. Misschien moet onze vriend hier van zijn 1000 euro pensioen er 250 van aan mij geven later. Dan hoef ik nu niet meer te sparen.
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het beste voorbeeld daarvan zagen we enkele weken geleden toen Vandelanotte zich hevig verzette tegen de mogelijke komst van een asielcentrum in Oostende. Diezelfde Vandelanotte die indertijd alle arresten aan zijn laars lapte om asielcentra te vestigen in recreatieparken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Niet relevant voor mij, al schrok ik me wel rot de eerste keer dat ik het zag - er zaten wel duidelijke fouten in, maar dat het niet geheel uit de lucht gegrepen was, wist ik ook. Nadat sommige demografische problemen jarenlang gebagatelliseerd zijn, is het echter nu ook weer niet nodig ze schromelijk te overdrijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spreek ik dat ergens tegen?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wanneer "genoeg"?
Voor velen zijn we de grens van "genoeg" al een paar honderdduizend voorbij.... |
![]() |
![]() |