![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is't waar? En hoe weet jij dat dan wel?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2) Dan weet jij niet wat nationalisme inhoudt. Wilders wil een Vlaams-Nederlandse staat, de Nederlandse vlag moet gaan hangen op scholen, geschiedenis moet een belangrijkere rol gaan spelen op scholen, hij wil liever sterke gulden dan een zwakke euro en als Turkije lid wordt van de EU, moet Nederland eruit volgens hem...allemaal nationalistische standpunten. 3) Onzin, omdat jij geen autoriteit hebt om iets als racisme te bestempelen vanwege jouw racistische ideologie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() [quote=hamer;4463801]
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#47 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De laatste ketter in de Nederlanden was een jonge vrouw die men levend heeft begraven. de hoop dat tegelijk hiermee de godsdienstonverdraagzaamheid zou begraven zijn lijkt een ijdele hoop.
![]() |
#48 |
Europees Commissaris
|
![]() Jij had onder meer de president van Iran als avatar. Die man ontkent stelselmatig de Holocaust. Dan heb ik het niet eens over het verdedigen van Nazi-Duitsland door jou.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() Hoe leggen ze het uit denk ik dan bij men eigen...als wij geen islamieten meer willen binnenlaten wegens maatschappelijke, economische en veiligheidsredenen dan zijn wij racisten...mar zij weigeren een verkozen parlementariër van een bevriende latie wegens zijn gedacht?
Dat de Belgische pers zoiets kan uitleggen door eenvoudigweg deze voor de hand liggende vraag te negeren kan ik nog begrijpen maar kan Turkije dat ook op het internationale forum?
![]() |
#51 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben het met U eens. Echter: wedden dat het mogelijk is om wetten te maken waardoor hij (desnoods retrospectief) toch racist wordt?
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() Er is steun binnen de voorgenomen delegatie voor Wilders, maar ik denk toch dat er een (nieuwe/herziene) delegatie-zonder-Wilders straks in Turkije de kerstfuif gaat houden.
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Po...t-Verhagen.htm Is bajesklant en fundamentalist Erdoĝan eigenlijk al eens in Nederland geweest? Van mij mag hij geweerd worden.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 28 november 2009 om 03:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit klopt niet.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() [quote=Jarno;4464040]Het ging niet over jouw persoonlijke hol, maar wel over de gemeenschappelijke holen van al die mensen die hun ogen dicht toenijpen, en de waarheid ontkennen, omdat die hen te veel angst aanjaagt. Een zeer menselijke reactie trouwens, maar dewelke ik hen probeer te doen inzien met eventueel schokkende uitdrukkingen. Voor hun eigen welzijn in feite. Want struisvogelgedrag brengt geen oplossingen. Enkel word het gevaar een beetje uitgesteld, en de enige die daar baat bij heeft, is de vijand, die dan meer tijd heeft om zich klaar te maken, en talrijker te worden, voor de uiteindelijke strijd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |