![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() Hoe naïef kan Morel toch zijn...
![]() Her en der hoor ik verkondigen dat ik het Vlaams Belang zou verlaten hebben. Even duidelijk stellen dat dit absoluut niet waar is. Ik zie mijn partij graag en het is niet omdat ik een stap terugzet om rust aan de top te laten weerkeren dat ik die honderden vrienden, duizenden militanten en vele vele afdelingen in de steek laat. schrijft ze op haar blog. Jawatte, Er wordt NIET verkondigt dat ze de partij zou verlaten hebben. (wel lees je tussen de regels door dat als Morel niet meer respect kan afdwingen beter opstapt) Want ze wordt werkelijk als een domme kip afgeslacht. Zij ziet 'de partij' nog heel graag, maar 'de partij' ziet haar niet meer graag. Zij mag dan wel die honderden vrienden, duizenden militanten en vele afdelingen niet in de steek laten...het is eerder de vraag of die honderden vrienden duizenden militanten en vele afdelingen het 'VB' niet in de steek laten. Hoe kan zij nog voor hen opkomen als je door de top gewoon gedegradeerd wordt tot één van hen? Enfin, het VB kan men bijna vergelijken met hun grootste vijand: de islam. Daar denken ook vele 'volgelingen' dat de religie het hoogste goed is, en dat zij best blindelings de top volgen. Want ook zij zien hun religie te graag. ![]() Denk daar maar eens over na Morel... Laatst gewijzigd door De Prof : 26 november 2009 om 22:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De ideologie en het partijbelang dienen inderdaad boven de persoonlijke agenda en het individueel belang geplaatst te worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Over dat republikeinse trouwens. Wat met de aanhangers van de Oranjemonarchie? Want die zijn er ook.
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() even volledig los van de VB discussie: heb je het nu over voorpost en aanverwanten? Of nog andere organisaties? OT: Het moet voor het VB verontrustend zijn hoe een politiek lichtgewicht als Morel een geoliede machine als het VB volledig kan destabiliseren |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() Voorpost is voor de hereniging van Vlaanderen en Nederland. Maar over de Oranjemonarchie is er, bij mijn weten, geen uitgesproken standpunt. Ik had het over de aanhangers van de Oranjemonarchie in het VB, niet over organisaties in de Vlaamse Beweging. En die aanhangers bestaan wel degelijk (voor de duidelijkheid: ik ben een republikein).
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
Welke problemen zijn er dan nog meer? Hoe zie jij dat? Of doel je op de radicale rechterflank? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Liberale economische standpunten, pro-Israëlisch gedoe etc...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() Bingo.
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is er dan zo pro-Israëlisch om te pleiten voor een onafhankelijke Palestijnse staat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
N-SA zegt zeker niet nee tegen een nieuw initiatief dat hedendaags solidarisme combineert met integraal nationalisme. ![]()
![]() |
![]() |
#54 |
Gouverneur
|
![]() Dat is een ernstig probleem. En ook dan nog niet het enige binnen het VB.
Hun volledige economisch programma is een nog zwaarder probleem (ook de zaken waar geen standpunten worden ingenomen), alsook de mentaliteit bij een aanzienlijk deel van de mandatarissen.
N-SA Koppensnellers Deel 1 Koppensnellers Deel 2 Koppensnellers Deel 3 Nation Autonoom Laatst gewijzigd door N-SA : 27 november 2009 om 07:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
Niet Hot Marijke, maar Marijke Dillen, dochter van.
![]() |
![]() |
#57 |
Minister-President
|
![]() Dat kan nooit, dan zou ik er geen lid meer van zijn...
![]() Laatst gewijzigd door Brugge Veilig en Leefbaar : 27 november 2009 om 09:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Vandaar al die heisa die nu naar buitenkomt bij het VB zeker. Men strooit jullie zand in de ogen, die 'ideologie' is een zoethoudertje om het voetvolk 'warm' te houden voor 'de partij'. Als je leest wat Morel nu schrijft, zie je toch duidelijk dat alles draait om de postjes. Als die 'ideologie' het hoogste goed zou zijn, waarom moet een Dewinter dan een 'veto' stellen voor een "postje" van iemand? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Burgemeester
|
![]() 1ste Opvolger daardoor voor het Europees Parlement, dus mocht Frank Vanhecke eventueel stoppen als europarlementslid voor 2014, dan komt zij in het Europees Parlement.
![]() |
#60 |
Minister-President
|
![]() Ach, dan wachten ze met een visademke op nieuwe federale verkiezingen. De bok terug het parlement en de geit naar Europa. Klaar is kees.
|
![]() |
![]() |