Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 december 2009, 16:13   #41
DonQuiSjot
Provinciaal Statenlid

DonQuiSjot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pantoffeldiertje Bekijk bericht
Waanzinnig betrouwbare bron, m'n beste.

Wat "onderzoek" naar Chris Everard wijst al snel uit dat hij in zowat alles gelooft.

2006 ILLUMINATI II - THE ANTICHRIST CONSPIRACY
2008 SECRET SPACE II - THE ALIEN INVASION
2008 SPIRITWORLD II - THE ALIEN KABBALAH
http://www.antichristdvd.com/

Enkele van zijn fantastische werken. De gewone bullshit dus: profiteren van mensen die doodsbang zijn van een overheersende elite of orde, het aanspreken van de paranoia die deze tijden met zich meebrengen blijkbaar. Haalt trouwens een smak geld uit alle merchandising rond zijn zever.
Mag ik er u op wijzen dat de meeste truthers niet doodsbang zijn van de elite. Integendeel de meeste staan te trappelen om letterlijk en figuurlijk op hun bakkes te geven. De onmacht is te groot aan het worden.
Zie hoe WAC Chicago Al Gore vredevol uitgescholden hebben tijdens een boekbespreking. http://www.wearechangechicago.com/algore.html
En geloof me, dit is pas het begin.

De mensen zijn deze leugens meer dan beu!!!

Het zijn eerder de anti-truthers die van schrik hun kop ih zand streken
Attack my friend !

= Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! =

www.swingstar.eu

Laatst gewijzigd door DonQuiSjot : 2 december 2009 om 16:16.
DonQuiSjot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2009, 18:27   #42
DonQuiSjot
Provinciaal Statenlid

DonQuiSjot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 Bekijk bericht
Ik heb het altijd idioot gevonden die fake maanlanding beweringen , maar nu...?

Kijk hier eens naar:

http://www.youtube.com/watch?v=Vz4qf...eature=related

Heeft mij toch overtuigd.Schokkend vind ik. Het is aanbevolen om de gehele serie te bekijken.
Ik weet niet wat ik er moet van denken, lijkt me ook heel geloofwaardig, en het zou de eerste keer niet zijn dat de VS elite liegt
Laar deze week nog overtuigend bewijs van het TV nieuws in Peru van honderden Ufo's aan de hemel.
Weerballonnen?
http://www.youtube.com/watch?v=5-cY3nSeOFs
Ik ken trouwens een paar mensen die dagelijks ufo spotting doen en filmpjes maken. Allemaal illusies? Waanbeelden?
Of is het echt en is het te verklaren adhv technologie die nog niet is vrijgegeven? Iig er is iets gaande !

Er zijn zovele "bewijzen" of minstens signalen die duiden op iets. Maar wat baten kaars en bril...

= Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! =

www.swingstar.eu
DonQuiSjot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2009, 19:02   #43
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

Absoluut niets nieuws. Dat de maanlandingen fake zouden kunnen zijn is totaal niet verbazingwekkend voor wie de Amerikanen kent. Met name NASA.
Ozongat, millieu - het komt uit de pijp van de VS die zelf nog geen kwartje bijdragen om iets aan - ook al weer een uitgevonden kreet - zfgn opwarming te voldoen.
Mundus Vult Decipi.

De foto's zoals ze die in origine werden gepubliceerd, hadden allemaal iets vreemds.
Talloze fotografen en trucagisten hebben zich er over gebogen maar niemand raakte echt overtuigd. Met name omdat ook de Russen nog geen voet op de maan hebben gezet.
Too costly for everyone.

Maanstenen?

Kunt u misschien ook in usw achtertuin vinden.......
Oud 3 december 2009, 00:14   #44
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
Absoluut niets nieuws. Dat de maanlandingen fake zouden kunnen zijn is totaal niet verbazingwekkend voor wie de Amerikanen kent. Met name NASA.
Ozongat, millieu - het komt uit de pijp van de VS die zelf nog geen kwartje bijdragen om iets aan - ook al weer een uitgevonden kreet - zfgn opwarming te voldoen.
Mundus Vult Decipi.

De foto's zoals ze die in origine werden gepubliceerd, hadden allemaal iets vreemds.
Talloze fotografen en trucagisten hebben zich er over gebogen maar niemand raakte echt overtuigd. Met name omdat ook de Russen nog geen voet op de maan hebben gezet.
Too costly for everyone.

Maanstenen?

Mensen die ieder jaar dag in dag uit werken aan ruimtevaartmissies, de technologie mee ontwikkelen, en wetenschappelijk onderzoek doen, die vinden zulke stelling wansmakelijk want ze toont enkel dat er onder het grote publiek een grote onwetendheid heerst over wat we exact doen, hoe we het doen en of we wel oprecht zijn. Terwijl uiteindelijk het doel is om de mensheid vooruit te helpen en onze grenzen te verleggen. Want rijk worden we er zeker en vast niet van.

Er wordt niks gefaked. Er wordt niks gemanipuleerd. Als we iets niet weten, testen we het, ook al kost het miljoenen, want het risico nemen dat het niet werkt in flight is soms astronomisch duur en onverantwoord. En er is zeker geen leugencultuur onder de ingenieurs en wetenschappers...want dat gaat in tegen iedere vezel in hun lijf. We zijn trots op onze verwezelijkingen. De overheid levert geld, en voor de rest heeft ze niet veel te zeggen...tis maar dat ge het weet.

De maanlanding is echt, al was het maar om de heel simpele reden dat het zo een gigantisch project is geweest, dat het feitelijk onmogelijk is om oplichterij te verbergen. Weet u hoeveel ingenieurs hebben meegewerkt aan apollo ?

Indien men er nooit was geweest, wisten duizenden mensen dit. En nu krijgen we opeens fotos van de LRO missies die de landingsplekken van de Apollos heeft gevonden. Die zouden dan opeens ook mee in het complot getrokken worden.

Stierenkak van de bovenste plank, uitgevonden door mensen die zich interessant willen maken omdat ze blijkbaar geen nuttigere boodschap kunnen verkondingen aan de wereld. Het illustreert enkel hun zieligheid, en ja, ik heb het ook over de ontkenners op dit forum, die ik state pede vergelijk met onderstaand figuur, bekend voor zowat iedereen in gent, leuven, antwerpen....:

Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2009, 15:49   #45
D'ARTOIS

Standaard

Als je goed leest (�*ls) dan lees je ook dat het me niet zou verbazen. M.a.w. de maanlandingen kúnnen echt zijn, en dus géén fake.
Maar, het zal me niet verbazen als ooit het tegendeel blijkt.

Ik heb namelijk de originele foto's gezien en in mijn handen gehad. U ook?
Het is alweer lang geleden maar ik verbaasde me over de relatief gesproken slechte kwaliteit ervan.
Gezien de enorme oplichting van NASA tot verkrijgen van extra fondsen t.b.v. van bepaalde onderzoeken (het vervalsen c.q. frauderen met onderzoeksresultaten n.a.v. het gat in de ozonlaag) weet ik dat moreel gesproken niets te ver gaat, aldaar.
In Russische kringen, waar ik jaren later een bezoek bracht aan hun laboratoria ivm met een onderzoek naar een onbekende metaallegering hoorde ik ook al woorden van een bepaalde strekking. Niemand zal vierkant nee zeggen, maar toch ........ Dat heet dan 'het voordeel van de twijfel'......

Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 3 december 2009 om 15:49. Reden: aanpassing
D'ARTOIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2009, 10:54   #46
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht

... buitenaardse multidimensionele kikkers ...

Ik zou die wel eens willen horen kwaken, eerlijk waar.

Ik vraag me af of ze ook samenzang kennen, of veeleer de regel gehoorzamen dat elke kikker z'n beurt afwacht.

Zouden ze ook 'negatief' geluid kunnen voortbrengen, met een frequentie van bijvoorbeeld -159 Hz?

En hoe zouden ze hun 17-snarige gitaren stemmen?

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2009, 11:17   #47
MakingProgress
Schepen

MakingProgress's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mundus Vult Decipi.

Talloze fotografen en trucagisten hebben zich er over gebogen maar niemand raakte echt overtuigd. Met name omdat ook de Russen nog geen voet op de maan hebben gezet.Too costly for everyone.

Maanstenen?

Geen voeten, maar wel wielen.

Lunokhod
MakingProgress is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2009, 11:30   #48
MakingProgress
Schepen

MakingProgress's schermafbeelding

Standaard

Nu ik er aan denk, die Lunokhod was ook fake, maar de VS zwijgt erover omdat Rusland zwijgt over de maanlandingen.
MakingProgress is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2009, 01:31   #49
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Als je goed leest (�*ls) dan lees je ook dat het me niet zou verbazen. M.a.w. de maanlandingen kúnnen echt zijn, en dus géén fake.
Maar, het zal me niet verbazen als ooit het tegendeel blijkt.

Ik heb namelijk de originele foto's gezien en in mijn handen gehad. U ook?
Het is alweer lang geleden maar ik verbaasde me over de relatief gesproken slechte kwaliteit ervan.
Gezien de enorme oplichting van NASA tot verkrijgen van extra fondsen t.b.v. van bepaalde onderzoeken (het vervalsen c.q. frauderen met onderzoeksresultaten n.a.v. het gat in de ozonlaag) weet ik dat moreel gesproken niets te ver gaat, aldaar.
In Russische kringen, waar ik jaren later een bezoek bracht aan hun laboratoria ivm met een onderzoek naar een onbekende metaallegering hoorde ik ook al woorden van een bepaalde strekking. Niemand zal vierkant nee zeggen, maar toch ........ Dat heet dan 'het voordeel van de twijfel'......
De metingen ivm Ozon worden niet gedaan door de amerikanen maar door het KNMI. Het is een nederlands instrument, de calibratie gebeurde in Nederland en de dataverwerking gebeurt in Nederland.

En waarom weet ik dat zo zeker ? Wel, de ruimtevaartindustrie in de benelux is niet erg groot....men kent elkander snel. En daar wordt niet gefoefeld.
Oud 6 december 2009, 07:28   #50
grievous
Banneling

Standaard

Internetforums worden helaas geteisterd door zotten.
grievous is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2009, 08:11   #51
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cisalpina Bekijk bericht
volgens mij bestaat de maan niet. verzinsel van een bende druïden die niet kunnen voetballen.
wat die witte bol in het zwerk dan wel is, dat weet ik niet. hoogstens een lamp.
daar heeft zeker niemand op rondgelopen, want lampen zijn veel te warm om op rond te lopen.

de maanlanding is nep, gewoon een paar playmobilmannekes in een zandbak, dat kan iedereen.
2
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2009, 12:01   #52
Argusx43
Minister

Argusx43's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valentine Julien Bekijk bericht
Dr Leir on Discovery Chanel:

http://www.youtube.com/watch?v=pA9H2...layer_embedded

Veel plezier...
Waw, een chirurch die zelf die implantaten heeft verwijderd en ze heeft laten onderzoeken!
Alleen maakt hij de fout dat die implantaten die blijkbaar nogal vreemde stoffen bevatten, van aliens zijn. Eerder geheime technologische know-how ......

Laatst gewijzigd door Argusx43 : 6 december 2009 om 12:01.
Argusx43 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2009, 14:16   #53
D'ARTOIS

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
De metingen ivm Ozon worden niet gedaan door de amerikanen maar door het KNMI. Het is een nederlands instrument, de calibratie gebeurde in Nederland en de dataverwerking gebeurt in Nederland.

En waarom weet ik dat zo zeker ? Wel, de ruimtevaartindustrie in de benelux is niet erg groot....men kent elkander snel. En daar wordt niet gefoefeld.
Dat deel van het NASA onderfzoek is zeker niet door het KNMI gedaan en heeft ook niets met ESA te maken.
Oud 6 december 2009, 17:24   #54
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat deel van het NASA onderfzoek is zeker niet door het KNMI gedaan en heeft ook niets met ESA te maken.
Ik ben er vrij zeker van dat het KNMI die data wel verwerkt.

http://www.knmi.nl/cms/content/7654/...n_ooit_gemeten

Dit is een nederlands instrument op een amerikaanse satteliet. De dataverwerking gebeurt in Nederland en ze delen de data met NASA. Meer is er niet van aan....

Ik kan steeds een gaan vragen bij de projectmanager in kwestie, ik heb hem ooit gesproken...."Vervals jij je data ?"
Oud 6 december 2009, 18:05   #55
Alboreto

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 Bekijk bericht
Ik heb het altijd idioot gevonden die fake maanlanding beweringen , maar nu...?

Kijk hier eens naar:

http://www.youtube.com/watch?v=Vz4qf...eature=related

Heeft mij toch overtuigd.Schokkend vind ik. Het is aanbevolen om de gehele serie te bekijken.
Eerlijk gezegd vind ik er weinig schokkends aan.
Natuurlijk hebben ze schaalmodellen gemaakt.

Van elke wagen die men vandaag maakt is ook eerst een model gemaakt.
Om daaruit te concluderen dat de echte toestellen nooit zijn gemaakt is een logica-brug te ver.

De rest van het 'bewijs' is ook van vrij laag niveau en weinig overtuigend.
Alboreto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2009, 10:41   #56
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Dit kan interessante lektuur zijn:

http://www.braeunig.us/space/hoax.htm
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2009, 13:36   #57
Argusx43
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Eerlijk gezegd vind ik er weinig schokkends aan.
Natuurlijk hebben ze schaalmodellen gemaakt.

Van elke wagen die men vandaag maakt is ook eerst een model gemaakt.
Om daaruit te concluderen dat de echte toestellen nooit zijn gemaakt is een logica-brug te ver.

De rest van het 'bewijs' is ook van vrij laag niveau en weinig overtuigend.
De film zelf is fictie , maar mijn inziens gemaakt om tot denken aan te zetten.
Oud 7 december 2009, 20:17   #58
Ars_Nova
Minister

Ars_Nova's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Het illustreert enkel hun zieligheid, en ja, ik heb het ook over de ontkenners op dit forum, die ik state pede vergelijk met onderstaand figuur, bekend voor zowat iedereen in gent, leuven, antwerpen....:
Deze persoon (Mark Peeters) is een schoolvoorbeeld van iemand die leidt aan paranoïde schizofrenie en gelukkig totaal ongevaarlijk is. "Zielig" vind ik die man echter niet. Hij is b.v. ongelooflijk intelligent en heeft een opleiding fysica achter de rug waar hij (als mijn bronnen correct zijn) grootste onderscheidingen binnenrijfde. Discussiëren met de man is wel ongelooflijk vermoeiend en volslagen zinloos, moet ik zeggen
Ars_Nova is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2009, 18:40   #59
Argusx43
Minister

Standaard

Hier vond ik nog de beste film over de maanlanding, hoax of niet. Ze laten het oordeel aan jezelf over. Wat ik nog niet wist dat mensen die zelf voor NASA hebben gewerkt sterk twijfelen aan de maanlandingen.

http://www.apfn.org/apfn/moon.htm
Oud 13 december 2009, 20:14   #60
D'ARTOIS

Standaard

Kom eens met een (niet geshopte) haarscherpe foto van de landing. Niet met een van afstand genomen foto.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be