![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Gouverneur
|
![]() Gevaarlijk achter iemand aan lopen.Heb jij,u,even zelf geen gedachtengoed ipv achter iemand hoe slim hij is achterna te lopen?
Een dier is 'slimme'r dan een mens,reageert direct wat het instinct hem meegeeft,een mens wacht gewoon af en gaat met de sterkste mee,zo zwak is dat wezen,je ziet het gewoon hoe de mens bezig is zijn eigen nest te bevuilen(milieu),hoe slim één iemand(of een politieke groep ,bv.) een ander bezig is te veranderen(de mens) omdat hij of zij zo zwak is om in te zien dat hij of zij gewoon nog zo bezig met een job,uitgaan,vrienden te hebben,en het ........ineens gedaan kan zijn. Je ziet het,zij(de mens) die ziek wordt en hulp nodig hebben,aandacht,worden soms vermeld eens,ooit,in het nieuws....Maar verder gebeurt er niets meer met die mensen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Gouverneur
|
![]() Eigen voordeel hé.Denkt nu niet dat hij voor je is hé.
Voor tv,Vlaams parlement.hij is ook maaaaar een mens hé,maw,ikke eerst en de rest mag m'n geloften(die ik toch niet nakom),maar als ik het kan zodanig kan formuleren dat ze het verstaan en slikken,ikke weer een paar jaar geld kan verdienen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Burgemeester
|
![]() Ik hoor "...blaaaaaaat..." . Meer kon ik er niet van opmaken .
Ik hoor zoals alle andere partijen veel kritiek . |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
U weet dat ik de mentaliteit van Annemans correct heb geschetst als je eerlijk bent (met jezelf).
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() NSA is breekbaar want enkel gebaseerd op 1 persoon, Bart De Wever
VB is breekbaar want aan het ruzïeën met gevaar voor tweedracht LDD is een eendagsvlieg gebaseerd op een opblaaspop En onder elkaar maken ze ook alleen maar ruzie. Tot zover de Forza Flandria. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar echt, he... ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#49 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Annemans een pseudo-intellectueel noemen, omdat hij tentoonstelde naast Eyskens en Daems, is gewoon belachelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Ars_Nova : 1 december 2009 om 15:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat mijn nader toelichten:
NSA is breekbaar want haar aantal kiezers is enkel gebaseerd op 1 persoon, Bart De Wever |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Parlementslid
|
![]() Bart De Wever overgelopen naar de NSA, wanneer is dat gebeurd? De VRT heeft dat weer doodgezwegen.
Enfin, de NVA, we weten wat ge bedoelt. Natuurlijk heeft de populariteit van De Wever veel te maken met het succes van de NVA, maar ze hebben toch een stevige ideologie, nl een centrum-rechts Vlaams project. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Gouverneur
|
![]()
![]() |
#55 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
En dat wereldje waarin hij zo graag vertoeft en die hij uitademt is wat mij betreft geen echte elite (waarmee ik niet beweer dat die elite wel automatisch te vinden is in de volkscafés!)
N-SA Koppensnellers Deel 1 Koppensnellers Deel 2 Koppensnellers Deel 3 Nation Autonoom Laatst gewijzigd door N-SA : 1 december 2009 om 18:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
|
![]() Citaat:
Enfin, jullie kunnen al met twee naar die nachtelijke fakkeltochten gaan ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() Annemans rocks...
Na De Winter één van de grootste politici die dit apenland de afgelopen dertig jaar heeft gezien... Sterkhouder, doorzetter, immuun voor alle achterbakse "onder de riem maneoevres" van de antidmocraten....zeldzaam
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 1 december 2009 om 21:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
![]()
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |