![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik spreek natuurlijk over de firma waarvoor ik toen werkte.
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat mij telkens weer versteld doet staan zijn de kantoorgebouwen die her en der maar vooral in de steden worden opgetrokken terwijl enkele honderden meters verder er reeds bestaande gebouwen zijn die hun kantoren aan geen hond verhuurd krijgen. Waarom daar geen woningen van maken?
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Huisbaas, correcte mens, die na meerdere bemiddelingen uiteindelijk tot een uitzetting heeft moeten overgaan. alcolieker van een huurder met een huurschuld van verschillende maanden, die er een echt stort van heeft gemaakt, en bij de verhuis nog geprobeerd heeft meubelen te stelen ook. Die deel uitmaakten van de woning. ge begint u dan natuurlijk de vraag te stellen of het het nog wel waard is om te investeren. Ge koopt zo een huis als investering (voor de kinderen later... ) ondertussen kan het opbrengen , en help je dikwijls mensen (jonge starters, alleenstaanden, etc... ) Als je dan de pech hebt dat je er zo een wacko`s in krijgt, gaat je goesting natuurlijk rap over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat leegstand betreft,
een huis, gebouw, wat dan ook is eigendom van de eigenaar, en die beslist wat hij daarmee doet , wilt m da laten platvallen, dat is zijn probleem. Als ik nu een huis zou willen kopen in den belziek als investering en voor als ik ooit zou willen terugkomen, draai ik mijn eigen gewoon ne kloot af. Voor ge het weet komt er ne lul vragen waarom het leeg zou staan... wel misschien omdat ik in het buitenland woon en het niet wil verhuren ? misschien. Stel u voor dat ik daar geld in steek, dan is het toch mijn volste recht om te zeggen dat ik het niet wil verhuren. ik wil geen vreemd volk in mijn kot. maar ik kan alleen maar zeker zijn dat ik er ongetwijfeld last mee zou krijgen moest ik het doen. omdat een of andere linkse lamzak zijn proletarische "rechten" erop zou durgen gaan botvieren, dat kan gaan van kraken, tot het OCMW dat vind dat ze er maar assielzoekers in moeten gaan zetten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat de uitdrijvingen betreft, van mij mogen die stijgen naar zeshonderd per dag. Allemaal mensen die beseffen dat ze van Belgie als Vlaming niets te verwachten hebben.
Hopelijk stemmen die allemaal Vb de volgende maal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() in comment 1 zag ik al een goede verwijzing : naar de rijke (?)regio Vlaanderen
je kan de titel dan ook omzetten naar : Rijke regio zet elke dag 60 inwoners op straat ?????????????????????????????????????????????????? ???????????????????? |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Lokaal Raadslid
|
![]() De OCMW's worden door de overheid verplicht om bij voorrang noodwoningen ter beschikking te stellen aan asielzoekers zodat de eigen inwoners in de kou blijven staan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Staatssecretaris
|
![]() Verhuurders zijn dan ook geen liefdadigheidsinstellingen.
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je stelt je dus eigenlijk vragen bij de statistiek. De statistiek van het gemiddeld inkomen van een streek.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Als mijn huurders niet betalen smijt ik hun ruiten in , bij mij vertrekken ze vanzelf
![]()
![]() |
#53 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik heb zelf nog gehuurd , zelfs als werkloze , nooit was ik 1 dag te laat . Ach , wanbetalers , ze kunnen hun huur niet betalen maar lopen wel hele dagen zat , of rijden met een sportauto en moto en heel hun huis staat vol met de laatste electronische snufjes. Dat is niet van niet kunnen betalen maar van niet willen .
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien moet je doen wat wij allemaal moeten doen: gaan werken!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Velen kopen een huis voor hun kind in de toekomst en laten het liever een tijdje leeg staan dan het te laten verwoesten door een lamzak . Het zou mij niet verbazen dat er thans meer huizen leegstaan dan dat er verhuurt worden ( de sociale woningen voor asociale flodders niet meegerekend ) , en dat drijft dan weer de huurprijzen op , eigen schuld dikke bult ![]()
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Natuurlijk moet je de huur betalen, maar die dat niet meer kan, heeft toch recht op een behoorlijk onderkomen.
Dus uitzettingen zonder weder-inzettingen, dat kan niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |