![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Voor de enkele simpele zielen hier..het gaat dus over de snelheidscontroles vd politie e
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar het verklaart al meer. De boetes gaan inderdaad de hoogte in voor recidivisten. Probeer je wat meer aan de regels te houden, dan zal Robin Hood je wat meer met rust laten. Laatst gewijzigd door Alboreto : 7 december 2009 om 07:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Robin Hood roofde alleen van de rijken. Deze bende laat de rijken meestal met rust. of geeft ze zelfs cadeaus.
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En op de keuring heb ik een boete betaald voor laattijdige keuring. Dus dat is nu een dubbele veroordeling hé? Twee boeten voor hetzelfde immers..hetzij dan aan 2 verschillende diensten. En "recidivisten" zijn veroordelingen die op hetzelfde punt terug komen, wat in mijn geval zo niet is. Je zou ook kunnen zeggen dat ieder die meer dan 1 parkeer boete had dan ook een recidivist is die dan ook maar 760 euro moet beginnen betalen.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 7 december 2009 om 07:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() De must : dronken rijden, in een niet gekeurde auto, zonder verzekering, veel te snel, en dan een politiecombi inéén rammen !!!
|
![]() |
![]() |