![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie spreekt er over een misdaad?
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh,Pantoffeldiertje, U vind het vreemd dat ik niet wil dat beelden van me opgeslagen worden.
Het is nochtans vrij simpel. Hier claim ik auteursrecht. Alleen mensen met mijn toestemming mogen mijn aangezicht,lichaamsbouw en kledijcombinatie opslaan en/of reprodiceren.
![]() |
#44 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Auteursrecht impliceert dat u de auteur of maker bent van uw werk. Ik vermoed niet dat u uw eigen lichaam geschapen hebt.
![]() |
![]() |
#45 |
Gouverneur
|
![]() Als u gewoon over straat rijdt in uw auto dan registreren die camera's dat wel, maar doet er niemand iets mee. Als u gewoon over straat rijdt in uw auto dan merkt men u wel op, maar doet er niets mee. Als u iets crimineels doet, dan schiet men in actie in beide gevallen. Wat Bobke probeert te zeggen (hoop ik toch
![]()
"Wir fahren fahren fahren auf der Autobahn." Laatst gewijzigd door Pantoffeldiertje : 5 december 2009 om 23:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij natuurlijk of noem je inbreken geen misdaad?
Trouwens die camera kan net aantonen dat uw nummerplaat niet bij uw wagen hoorde, iets wat van een getuigenverklaring niet altijd kan gezegd worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want als je op straat mag gecontroleerd worden op al je privé zaken zoals verzekeringen, keuring, andere zaken, strafbare zaken...van alles omdat dit "mogelijk" deel kan uitmaken van strafbare zaken. Dan zeg je evengoed dat al uw brieven, emails, telefoons mogen afgetapt worden zonder toestemming omdat het mogelijk deel kan uitmaken van strafbare zaken. En zolang je niks te verbergen hebt...mag het dan....zeg jij dus!
![]() |
![]() |
#49 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
"Wir fahren fahren fahren auf der Autobahn." Laatst gewijzigd door Pantoffeldiertje : 5 december 2009 om 23:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tussendoor gebruiken of misbruiken ze het systeem (want daar is het voor ontworpen en aangekocht) om "iedereen" te controleren op mogelijk administratieve of andere strafbare zaken. En getuigen, dat is nog altijd woord tegen woord.
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ten eerste is mijne auto niet openbaar maar privé en wat er in zit of mee omgaat behoort ook tot mijne privé. Zo openbaar is dat nu ook weer niet. En voor het wegennet heb ik taks betaald, dus dat is ook niet meteen meer openbaar maar enkel voor leden. ![]() Als alle auto's en wegen openbaar zijn dan mag je daar gratis gebruik van maken. Met andere woorden een auto stelen is dan niet meer van toepassing want het zijn openbare onderdelen.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 5 december 2009 om 23:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
"Wir fahren fahren fahren auf der Autobahn." Laatst gewijzigd door Pantoffeldiertje : 5 december 2009 om 23:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En om te eindigen denk ik niet dat ik toelatingen nodig heb of vergunningen om me op straat te bevinden en dat ik daar geen reden voor moet opgeven. Dat is behoorlijk privé ja.
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Idd er zal veel meer criminaliteit in de hand gewerkt worden door al die systemen dan ze wensen te voorkomen. Ik dacht dat u dacht dat ik een inbraak wilde doen. Nooit...tenzij het de moeite is natuurlijk. ![]()
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De rest bv, u zou kunnen zeggen iedereen kan u zien dus iedereen mag u filmen..mag u wel vergeten want dat mogen ze dus niet. Ordediensten hebben voorbereidend werk gedaan hiervoor echter en zichzelf carte blanche gegeven. Wil daarom niet zeggen dat ik daarmee akkoord ga. Mogen wij ordediensten filmen op hun doen en laten?
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor 1 jaar heb je dus een kleine 2000 terabyte nodig. Ik zie tegenwoordig 1 terabyte harde schijven aan €86 verkocht worden. Voor de luttle investering van 172000 euro heb je de opslagcapaciteit om alle bewegingen in de bebouwd kom van een stevige gemeente voor een jaar op te slaan. Met de juiste software kan je een persoon of voertuig gewoon volgen, maar dan effectief over dat jaar, zolang de bewegingen plaatsvinden in't zicht van de camera's. Link dan alle databases met elkaar, en je kan iemand zijn levenswandel volgen vanaf het moment die persoon een prive woning verlaat. Wilt U in een Big Brother omgeving leven? Ik niet. Ik wil verdorie ook niet dat ik mijn vrijheid moet opgeven om een absolute veiligheid te verwerven. Want vroeg of laat heb je noch vrijheid, noch veiligheid. Ik stel voor dat U eens V for Vendetta leest of bekijkt. Kamera's en Fingermen overal. Veilig? Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 5 december 2009 om 23:49. |
||
![]() |
![]() |