![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
B die rioolen zitten onder bestaande gebouwen, onbereikbaar dus C die rioolen zitten constant onder water, (je moet ze dus droog zetten wil je iets kunnen doen... D de brusseleirs hebben daar geen poen voor, zelf al konden ze er iets aan doen. Ik vraag me ook af of er niet een of andere hoogtechnologische oplossing, is zoals bvb een soort pasta aanbrengen die uithard en op die manier de buis repareert bvb, ... (dergelijke technieken moeten wel bestaan of kunnen uitgevonden worden. ) maar dan nog blijft er dus dat probleem van het geld, en het feit dat het de brusselaars gewoon geen lap kan schelen, dat de viskes op het water drijven richting vlaanderen, het is hun probleem niet, een ander zit er mee opgezadeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De goedkoopste optie vergen helaas wel plek. Maar ook die is er in die omgeving. Allemaal industriegronden die en/of leeg staan en historisch vervuild zijn. Citaat:
Citaat:
Maar zoals eerder bewezen over de hele wereld, gaten boren onder gebouwen is geen moeilijke optie, als men hele olieboorinstalaties in't midden van een Hi society, peperdure stad kan laten opereren moet het toch ook kunnen in't verloederd Brussel.
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik ben zèlf een Brusselse Vlaming, en ik vind het ab-so-luut beschamend dat mìjn hoofdstad mijn stroomafwaarts wonende 'volksgenoten' met deze rotzooi opscheept. Ik nodig mijn 'volksgenoten' bij dezen dan ook hartelijk uit hier èlke dag massaal te komen betogen, het verkeer op de Kleine èn Grote Ring lam te leggen en zo véél lawaai te maken dat de stad op haar grondvesten davert (hopelijk storten de rioleringen dan niet helemaal in, natuurlijk). Een spontane Vieze Mars lijkt mij hier wel op z'n plaats. Breng de smeerlapperij maar mee, en kieper de 'Grand' Place' maar vol. Zal ik alvast m'n eigen smurrie opsparen?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 16 december 2009 om 15:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar misschien is Brussel al zo erg verloederd dat er echt niks meer aan te verhelpen valt. Ontruimen en laten overwoekeren door het Zoniënwoud is wellicht nog de elegantste oplossing van allemaal ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 16 december 2009 om 15:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spijtig. Maar wat is daar nu aan te doen?
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Letterlijk een stinkende stad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien kan die ongebruikte kantoorruimte nog worden omgevormd tot woonruimte, en kunnen elders krottenwijken worden opgeruimd (waar dan waterzuiveringsinstallaties/energiecentrales kunnen worden gebouwd)? 2) Op het eerste zicht zou ik geneigd zijn te denken: inderdaad. Maar nu vraag ik me toch af of we het ego van de trippers alhier niet schromelijk aan 't onderschatten zijn. Er loopt hier meer dan één 'roi soleil' rond, hoor. 3) Hm, klinkt erg verleidelijk, moet ik zeggen ![]() Vraag: wie kegelen we buiten, en w�*�*r dumpen we die dutsen?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
... (Ik hoor u al afkomen ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Leg een grotere hoop geld in Straatsburg, en hef België als staat op. Citaat:
Een deel Vlamingen zijn trouwens zeer welkom in de Skandinavische landen trouwens.
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet zomaar "De Hoofdstad", hé.
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 2) Dat zou moeten lukken. Nog wat bijkomende anti-reclame laten maken door Bruxelles Propreté en 'het crapuul' lijkt aangewezen ![]() 3) Jammer, maar hier pas ik: de meeste van mijn vrienden alhier zijn 'allochtonen' waarmee ik graag in dat Groot-Zoniënwoud zou willen blijven. Wij zijn niet bang van bio-dynamisch tuinieren en zouden er wel in slagen tevreden te zijn met een paar zelfgebouwde hutten. Als we maar djembé mogen spelen ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik zien ulle daar allemaal al zitten rond een vuurke in ne frak van konijnevellen,... ![]() zolang ik buiten djembe range, kan blijven is dat wel ok. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 2) Neen, neen, geen paddestoelen, en ook geen alcohol (tenzij om op dat vuurke te gieten). Zelfgekweekte toebak en wiet zal wel oogluikend worden toegestaan, vermoed ik. ![]() 3) En als ge nu eens uwe saxofoon of uwe cello of ... zou vastpakken en méé komen spelen? Wie weet kunt ge ons nog wel les komen geven ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 2. Zolang ge da bier niet in de beek kapt, zal dat wel OK zijn. Zo strikt zijn we nu ook weer niet, hé. 3. Gij zijt ècht de man die we nog nodig hadden! ![]()
|
![]() |
![]() |