![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() LOL Tot uw verzekering komt lol
![]() |
#42 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Maar overdrijven jullie niet een beetje, 66 uren per week is niet zo uitzonderlijk, mijn vorig werk was in de bouw en dat was 's morgens om 6 uur beginnen tot 20 uur 's avonds, ook de zaterdag...heb dit toch een paar jaar volhouden, ik moet er wel bij vermelden dat ik de overuren in een envelopje kreeg, dat maakt het natuurlijk iets interessanter... De meeste zelfstandigen zullen ook wel gemakkelijk aan die 66 uren per week komen. Kheb het gevoel dat er hier veel luiaards zitten ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar weinigen die overuren doen... maar des te beter voor mensen als mij. Maar wat is "blauw betalen" dan aan de belastingen? Dat is mijn vraag, hoeveel juist ongeveer? Toch niet boven de 3000 he?
![]() |
![]() |
#45 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik ben nu een gezinsman met meerdere onkosten dan anders he. Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#46 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Spreek af met u baas , de helft officieel en de helft handje contantje ![]()
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Heb al controle meegemaakt daar, en paar interimmers op de vinger getikt omda ze hun dopkaart niet bijhadden en dus geen gekleurde dag konden tonen.
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 13 december 2009 om 14:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien om dan 2300 euro netto te verdienen door 40 uur per week te werken.
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Toch werk ik liever als arbeider, dan bediende. En ik moet echt constant arbeid verrichten of mijn uren lopen veel te traag voorbij. Ieder zijn ding zeker?
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu werk ik 40 uur per week, en krijg een loon dat ik "voldoende" noem. Meer mag altijd hoor. Maar is geen noodzaak. Wat betreft zwartwerk. Met de jacht op de kleine visjes is het steeds minder interessant. Ook ,als zelfstandige wordt het minder en minder bruikbaar. Grote jobs willen alles op papier om dan zoveel mogelijk af te kunnen schrijven. En de kleine jobkes zijn tegenwoordig ook niet de moeite meer, alleen de brandstof/voertuig-gerelateerde kosten om er te geraken kunnen het verschil maken tussen €25 in je zak of een verliespost.
![]() |
![]() |
#52 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hoewel dit relatief is. Trouwens, als ik 66 uren werk is het wel wat meer dan 2300 he. Die 2300 is hypothetisch omdat er nooit zoveel uren gewerkt worden, dat is een zeldzaamheid.
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Da zal daar wel +- aan zitten vermoed ik. Wat doe je miss? Krijg je nog andere bonussen? Als je dat in het wit doet, hou je er niet veel aan over allessinds.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een kennis van ons- zit wel in de belastingshel rond Puurs- heeft nu met een inkomen van €1400 in de maand al 4 jaar op rij gemiddeld meer dan €3000 extra mogen ophoesten. Wat maakt dat de uitgeperste alleenstaande citroen met minder dan €1100 per maand alles mag betalen. Hij was bijna blij toen ie dit jaar maar zijn vakantiegeld mocht afdragen. Dat was een verademing.
![]() |
![]() |
#55 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ja veel bonussen daar.
![]() |
#56 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zo ken ik doppers dat enorm veel terugtrekken, en iemand dat 1400 trekt moet meer dan het dubbel van het nettoloon payeren? WOW Dat is schandalig!
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleenstaande, huurder, geen kinderen, zelfs geen voormalige huwelijken. Ergo, 0 de botten aftrekposten, en een werkgever die gierig is, maar wel werkzekerheid bied. (maar te weinig afhoud van't brutto loon)
![]() |
![]() |
#59 |
Gouverneur
|
![]() Euch, ben ik vergeten te zeggen. Verzekering trek je ook af. En het maakt niet uit of het een nieuwe of occasie is, de aankoopprijs is integraal aftrekbaar. Op 2, 3 of 5 jaar. En voor ik het vergeet, ook de rijlessen vallen daaronder. En, en, en........
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dan nog. Een mens ontwikkeld ne levensstijl naargelang zijn pree. Ik wil gerust wat minder verdienen en op het einde dus ook minder overhouden als ik ook minder moet werken. Het moet natuurlijk nog wel doenbaar zijn. Zeker als ge verbouwd ofzo, maar dan nog. Dan is't beter veel zelf te doen.
![]() |