Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 december 2009, 23:51   #41
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Ge weet toch dat de islam, naar het voorbeeld van zijn stichter een vredelievende godsdienst is ?

daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2009, 00:07   #42
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
Sus Iratus
Je bent duidelijk gebraindwashed, dus een goede plaats voor jou is mijn negeerlijstje.
Citaat:

Sus Iratus

Banneling

filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2009, 00:28   #43
Infowarrior
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Wat is uw standpunt Filosoof?
Infowarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2009, 00:47   #44
Infowarrior
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik ga een mail sturen naar de redacteur waarin ik het volgende zeg:
Waarom schrijf je dat fictieve interview beledigend over mijn profeet? Jij bent een laffe hond, ziek achterlijk en dom, ga de door varkensvlees besmet lichaam van jouw moeder met varkens begraven, idioot.
Vrijheid van meningsuiting, dat recht hebben ze in het westen, redacteur moet ermee leren leven.

Denk je dat?
Porpo, jouw verdraagzaamheid en intelligentie blijven blijkbaar beperkt tot het aframmelen van koran-verzen over alla, halal, mohammi, en andere hersenspinsels.

Ik citeer" Jij laffe hond, ziek, achterlijk en dom!" En dan komt een zin die wat moeilijk bekt en die je ongetwijfeld wel eens kan uitleggen als je nuchter bent.

"ga de door varkensvlees besmet lichaam van jouw moeder met varkens begraven, idioot!"

Fixatietje op moeders en varkens Porpo???

Eén goede raad porpo, kom eens terug als je het echte leven gevonden hebt, OK? Of tot op één van de volgende vluchten van één of andere Amerikaanse of Israëlische maatschappij. Pas op voor je ballen als je de C4 aansteekt.

Chuss!

Laatst gewijzigd door Infowarrior : 30 december 2009 om 00:48.
Infowarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2009, 01:27   #45
Pieter B
Staatssecretaris

Pieter B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
http://www.depers.nl/buitenland/3634...og-redden.html

Onze heilige profeet (vrede zij met hem) met een tikkende bom afgebeeld en dan nog verder in de fictieve interview beledigen

Zij wensen ons daarmee een goede kerstmis zeker
get over it.
Oud 30 december 2009, 07:08   #46
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
maar als ik ooit met mijn leven zou riskeren, dan moet het om het geloof gebeuren.
Sterven voor een onzichtbaar vriendje ergens high-in-the-sky. Toppunt van achterlijkheid.
Oud 30 december 2009, 08:32   #47
Francientje
Minister

Standaard

Stop feeding the troll.
Porpo is net zo écht als een stuk van drie euro.
Francientje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2009, 10:19   #48
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
Sterven voor een onzichtbaar vriendje ergens high-in-the-sky. Toppunt van achterlijkheid.
Sterven? dus je spreekt hier van leven en dood? Dat is toch niet volgens de regels van jouw onzichtbare vriendjes (die eerste levende cel überhaupt schiep en dit liet evolueren tot een complex mens die iets denkt te zijn)?

Waarom sterven? Er is helemaal geen sterven of leven, er gebeurt slechts een verandering in de natuurlijke materie, meer niet.
porpo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2009, 10:21   #49
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
En waarom dan ?
Die is zeker niet door mij een ban gekregen, wie dwaas is, stop ik in negeerlijst, en that's it, ik ga niet vragen om ze te bannen, ik ban ze zelf ook.
Oud 30 december 2009, 10:28   #50
Erwinvds
Gouverneur

Erwinvds's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En waarom dan ?
Die is zeker niet door mij een ban gekregen, wie dwaas is, stop ik in negeerlijst, en that's it, ik ga niet vragen om ze te bannen, ik ban ze zelf ook.
Zelfs een dwaas zijn antwoord is het horen waard.
Erwinvds is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2009, 11:13   #51
Sam M.
Lokaal Raadslid

Standaard

Zelden zo gelachen
Sam M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2009, 11:28   #52
Peregrinus
Vreemdeling

Standaard

Alstublieft mensen, laat je toch niet zo inpakken door een stomme trol! Allemaal verloren tijd en overbodige emotie's.
Peregrinus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2009, 11:44   #53
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Lang moeten zoeken naar 'beledigingen'?

Is dat een traditie, hobby, prijskamp?

"Wie als eerste een belediging van de profeet voelt, wint een all-in trainingskamp in Pakistan"

volgens mij moeten er toch een paar zijn die overtuigd zijn dat er 'iets' te winnen valt; de onverdraagzaamheid van sommigen is anders niet te begrijpen.
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2009, 11:53   #54
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francientje Bekijk bericht
Stop feeding the troll.
Porpo is net zo écht als een stuk van drie euro.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peregrinus Bekijk bericht
Alstublieft mensen, laat je toch niet zo inpakken door een stomme trol! Allemaal verloren tijd en overbodige emotie's.
Ik neem jou niet kwalijk, maar jij kan altijd jouzelf verbeteren, hoor.
Oud 30 december 2009, 14:19   #55
Sjaax
Europees Commissaris

Sjaax's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom sterven? Er is helemaal geen sterven of leven, er gebeurt slechts een verandering in de natuurlijke materie, meer niet.
Griezelig. Wanneer iemand sterven niet meer serieus neemt, het kwalificeert als een 'verandering in de natuurlijke materie', maak ik me wel zorgen. Als iemand zich al geen zorgen maakt om zijn eigen leven, zal hij dat zeker niet om dat van iemand anders doen en zeker niet om het mijne.
Wanneer we met z'n allen een beetje op elkaar passen, waarbij we weliswaar meningsverschillen kunnen hebben, maar we elkaar de kop niet inslaan, is dat toch wel de basis van een zeker beschavingsniveau. Willekeurig gaan (zelf)moorden wegens een of andere vermeende belediging brengt de beschaving toch wel een behoorlijk treedje lager en daar hou ik absoluut niet van.
Sjaax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2009, 16:06   #56
abou Anis
Minister-President

Standaard

Citaat:
http://www.depers.nl/buitenland/3634...og-redden.html

Onze heilige profeet (vrede zij met hem) met een tikkende bom afgebeeld en dan nog verder in de fictieve interview beledigen

Zij wensen ons daarmee een goede kerstmis zeker
Uw profeet was een mens als alle andere mensen. Uw verontwaardiging heeft veel weg van aanbidding van die mens. U zondigt daarmee tegen uw eigen religie die stelt dat enkel uw god aanbeden mag worden.
abou Anis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2009, 16:40   #57
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaax Bekijk bericht
Griezelig. Wanneer iemand sterven niet meer serieus neemt, het kwalificeert als een 'verandering in de natuurlijke materie', maak ik me wel zorgen. Als iemand zich al geen zorgen maakt om zijn eigen leven, zal hij dat zeker niet om dat van iemand anders doen en zeker niet om het mijne.
Wanneer we met z'n allen een beetje op elkaar passen, waarbij we weliswaar meningsverschillen kunnen hebben, maar we elkaar de kop niet inslaan, is dat toch wel de basis van een zeker beschavingsniveau. Willekeurig gaan (zelf)moorden wegens een of andere vermeende belediging brengt de beschaving toch wel een behoorlijk treedje lager en daar hou ik absoluut niet van.
Spreek met bewijs, wat is leven? Ben jij nu dood of levend? Wat is dan het verschil? Bestaat sterven? Wat is dat?
Je leeft nu, dus er is leven in jou, en later ga je sterven, dus er is geen leven in jou. Wat is dat "leven" dan? Bloed of vlees? Cellen functioneren en cellen functioneren niet meer, dit is noch leven noch dood, dit is slechts een verandering in de materie, beweer jij iets anders, dan moet je het bewijzen.

Natuurlijk is dat niet wat ik (als moslim) geloof, maar ik spreek vanuit een standpunt van gelovigen in de natuur materie onzichtbare vriendjes die in het begin 4 miljard geleden uit zichzelf (natuur materie..) door middel van veranderingen in de natuur en toeval en noem maar op een cel hebben kunnen doen ontstaan en deze eigenschappen hebben toegekend om in staat te zijn om te evolueren tot een mens die er beweert verstand, bewustzijn en gelijk te hebben. Komaan mensen, nadenken, nadenken, jouw verstand een beetje laten functioneren, laten werken, laten draaien, laten denken en nadenken voortzetten. Het wordt tijd, afkappen met deze mode van ongeloof en moderne heidendom.

Laatst gewijzigd door porpo : 30 december 2009 om 16:44.
Oud 30 december 2009, 17:27   #58
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Sus heeft gelijk in zijn commentaar.
In het Westen mag spot, kritiek op eender welke ideologie dus ook op islam. Laster mag echter niet, een onderscheid wat Averroes/porpo niet kent en dus ook niet begrijpt, toch kan hij niet opleggen dat ongelovigen zich aan de beperkingen van islam houden en evenmin is dit afdwingbaar, ik vond het trouwens helemaal geen slecht "interview"met de "profeet"!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2009, 17:59   #59
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Ga maar bespotten met iets antisemitisch en je zal zien wat er in het Westen mag. O nee, probeer gewoon kritiek, geen bespotting of beledigen, alleen kritiek. Komaan laat 's zien.

Laatst gewijzigd door porpo : 30 december 2009 om 18:01.
Oud 30 december 2009, 19:55   #60
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Sus heeft gelijk in zijn commentaar.
In het Westen mag spot, kritiek op eender welke ideologie dus ook op islam. Laster mag echter niet, een onderscheid wat Averroes/porpo niet kent en dus ook niet begrijpt, toch kan hij niet opleggen dat ongelovigen zich aan de beperkingen van islam houden en evenmin is dit afdwingbaar, ik vond het trouwens helemaal geen slecht "interview"met de "profeet"!

Sorry maar dat is bullshit.

Zet maar eens wat prentjes neer over de joden en wat hen kenmerkt. De test is zelfs hier gebeurd op het forum. Op de moslims mag gekakt worden tot en met, van moslims en Mohammed mogen spotprenten geplaatst worden. Van de joden dan weer niet, die werden er direct af gehaald.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be