![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En toen besefte ik dat ik niet met jou over (gelijk)(min)(meer)waardigheid kan discussiëren zonder te weten wat je daarmee bedoelt en hoe je dat bepaalt, volgens welke criteria, en waarom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In ieder geval ik ga daar mijn tijd niet mee verdoen hoor. Eerst (gelijk)(min)(meer)waardigheid en dan pas vrouwvriendelijkheid in de islam. Goed? Maar ondertussen voor geïnteresseerde: Dr. Ingrid Mattson: Women of Islam |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wacht zelfs nog steeds op de vertaling van “bereikte”. Tot zover uw interesse in een zinvol gesprek. Maar tot die conclusie kwamen al veel, ondertussen op uw negeerlijstje belande, gesprekspartners. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als je niet kunt antwoorden kunt ge nog altijd beginnen zeuren over de juiste betekenis van "slaven" of een linkje zoeken waar dat gedaan wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Europees Commissaris
|
![]() Over vertaling van "bereikte" zou ik het niet discussiëren met iemand "die niet bestaat", ook niet met iets "dat geen mens is". Wil je echt twistgesprek en sofistiek?
Dat denk ik niet, dus je mag geloven wat je wilt, nu de vraag in deze topic is iets waarover je zelf begon, en laten we het maar eerst bepalen wat het is. Eerst (gelijk)(min)(meer)waardigheid bepalen, volgens welke criteria, en waarom. Laatst gewijzigd door porpo : 26 december 2009 om 14:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |