![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Algemeen Hier kan een gesloten groep deelnemers debatteren over allerhande onderwerpen. Indien je wil deelnemen dan moet je toegang vragen bij de moderator via je control panel. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister-President
|
![]() Mocht ik emigreren naar een ander land zou ik mij in de eerste plaats aanpassen aan de gewoonten van dat land, ik vermoed dat dan een heel groot deel van de problemen die migranten hebben al opgelost zijn.
Laatst gewijzigd door alberto : 3 januari 2010 om 16:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar eigenheid moetkunnen blijven behouden ![]() http://forum.politics.be/search.php?do=finduser&u=15437 http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=9879
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In veel modernere Islamitische landen zie je zelfs de hoofddoek weinig op straat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Eerst middels een boerka smeken om ongelijke behandeling. Met een boerka uitdrukken: verkracht liever de ongelovige vrouwen dan mij! En dan een klacht indienen tegen ongelijke behandeling. Jaja. De zogenaamd linkse, schijnprogressieve PoCo's zullen het wel weer verdedigen.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wie een boerka draagt, heeft geen gewone arts, maar een psychiater nodig.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie naaktop straat rondloopt, heeft geen gewone arts , maar een psychiater nodig.
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Brattleboro
![]() Ofgoegel ook oop naakt op straat ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Gouverneur
|
![]() In Afghanistan worden er meer en meer zelfmoordaanslagen gepleegd door vrouwen en mannen in Burka. Niemand durft/mag immers een vrouw fouilleren.
Hopelijk leidt deze nieuwe 'moordtrend' ertoe dat deze totale belediging van het louter vrouw-zijn ook daar verdwijnt. De oplossing hier bij ons zou heel simpel kunnen zijn: de Burka maakt het vinden van werk bij ons onmogelijk. Dus dragers ervan worden daarom automatisch van den dop uitgesloten. En aangezien het toch allemaal professionele steuntrekkers zijn, moeten ze dan eieren kiezen voor hun geld. Niets is zieliger dan die gesluierde Brusselse jihadi, de naam ontsnapt me, die de hele dag haat tegen de westerlingen zit te verspreiden via haar website, en die leeft van den dop. Het zielige is dat ze niet eens beseft dat ze de ultieme loser is door in de hand te bijten die haar voedt. |
![]() |
![]() |