![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zou niet goed komen als je het bij mijn kinderen had gedaan. De situatie die je daar beschrijft had je gemakkelijk zonder geweld kunnen oplossen denk ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
als t mijne kleine was, kraakte ik je. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
ik ga kleine A echt niet laten doen want dan mankeer ik iets. en moest kleine A mijne zoon zijn dan zou hij er nog een pak rammel bovenop krijgen Laatst gewijzigd door 1207 : 4 januari 2010 om 15:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Parlementslid
|
![]() De pedagogische tik wordt uitgedeeld als strategie, niet uit frustratie of machteloosheid. Zolang dat onderscheid loepzuiver is zou iedereen zijn kinderen pedagogisch moeten tikken.
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 4 januari 2010 om 16:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als u twee kinderen ziet vechten dan begint u petsen uit te delen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
had ik niet tussen gekomen dan... Maar waar zit onze vriend patrickve voor uitsluitsel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1207 echter denkt dat er daadwerkelijk ribben gebroken waren en dat dan daarom de petsen op het kind gerechtvaardigd waren. Laatst gewijzigd door Xenophon : 4 januari 2010 om 20:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg niet dat je hen niet mag straffen, maar gebruik dan geen geweld.
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien heel presies verwoord.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ja idd, als mijn twee mechelaars beginnen te vechten stamp ik ze uiteen en met mijn kinderen doe ik juist hetzelfde + daarna nog is met mijne regel of mijnen broeksriem erop los.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() en als we dat niet geloven maak je ons iets anders wijs
![]() |
#57 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Het is interessant om te zien welke mensen hier vóór de pedagogische tic zijn en welke armtierige standpunten ze innemen over andere onderwerpen, zoals werkloosheid, kernenergie, enz. Blijkbaar is er een verband: moreel verwerpelijk op het ene vlak betekent ook moreel verwerpelijk op het andere vlak.
'If the misery of our poor be caused not by the laws of nature, but by our institutions, great is our sin' - Charles Darwin, Voyage of the Beagle Vakbonden strooien voetzoekers rond tijdens betogingen NADAT ze zichzelf eerst beschermen met oordopjes! Steun het Europees Burgerinitiatief. Teken de petitie: https://ec.europa.eu/citizens-initia...dex.do?lang=nl |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Je "kind aan het zwijgen krijgen" waarover je spreekt is reeds een vorm van kindermishandeling. Met dergelijke opvoedingspraktijken is het duidelijk waarom de maatschappij naar de vaantjes is/gaat.
'If the misery of our poor be caused not by the laws of nature, but by our institutions, great is our sin' - Charles Darwin, Voyage of the Beagle Vakbonden strooien voetzoekers rond tijdens betogingen NADAT ze zichzelf eerst beschermen met oordopjes! Steun het Europees Burgerinitiatief. Teken de petitie: https://ec.europa.eu/citizens-initia...dex.do?lang=nl |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
maar om te denken dat een pak rammel, is korter dan dat eufemisme, altijd slecht is of gekoppeld zou zijn aan sociaal niveau is foutief. kinderen hebben grenzen nodig. in een hele opvoedingscyclus, die uiteindelijk zo'n 20j duurt, is het af en toe nuttig. ge moet uwe klein ni het ziekenhuis inkloppen of met tafelpoten op uw klein mannen inslaan maar daar praten we niet over hé. er is nog een serieuze grijze zone tussen de broeksriem en de diplomaat/advokaat/... inschakelen omdat ge uwe klein ni durft vragen om in zijn bed te kruipen Laatst gewijzigd door 1207 : 4 januari 2010 om 23:35. |
|
![]() |
![]() |