![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Heb je winterbanden onder je auto liggen? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
6 | 23,08% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
20 | 76,92% |
Aantal stemmers: 26. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hopelijk rij je dan niet achter mij
![]()
![]() |
![]() |
#42 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik kan bij elke paar cm sneeuw mijn oprit afkuisen of we geraken niet boven.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik rij met sneeuwkettingen , niet makkelijk op die gestrooide wegen
![]()
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 8 januari 2010 om 12:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Gouverneur
|
![]() Geen winterbanden , en ben verleden week serieus geslipt . Maar ik heb ook geen
voorwielaandrijving , en dat is nu wel een nadeel natuurlijk .
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben zeer tevreden over de Goodyear winterbanden die ik nu op de auto zitten heb. Wel bestede €350 voor de 4.
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Winterbanden, zomerbanden, regenbanden, zwembanden... Allemaal geen fluit gekort. Rijgedrag aanpassen... DAT is wat telt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hear hear.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() heb (ik denk)Goodyear winterbanden opliggen (ttz op de wagen van haar)
op eigen velgen, wisselen en opslaan kost me dus niks +-400 € geinvesteerd in veiligheid dus (en terwijl slijten mijn zomerbanden niet, t is dus nog minder, mss moet ik zelfs alleen de kost van dat xtra paar velgen rekenen, en mss t feit dat winterbanden ietsje sneller slijten omdat de rubber zachter is) |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de dees versleten zijn, komen er M+S ers op zoals daarvoor, fabriekant zou dat eigenlijk van in het begin al moeten doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat is mijn probleem dus ook, kost me minsten 6 a 700 euro voor 4 bandjes, zonder velgen dan, vandaar dat ik ineens mud+snow koop, dat is een all season voor terreinvoertuigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb ze ook aangezien ik met achterwielaandrijving zit en het anders gewoon niet doenbaar is zoals de wegen er nu bij liggen. En uiteindelijk is het een kleine moeite om ze er te laten opleggen. Stockeren hoeft ook niet want de garage houdt deze bij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
mooie avatar. Knappe madam. Veel mooie liedjes gemaakt. Spijtig dat de laatste tijd de jaartjes wat doorkomen, maar ach.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen, om de simpele reden dat het teveel kost.