![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door respublica : 12 januari 2010 om 21:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In tegenstelling tot de islam is de RKK goed georganizeerd, met een hiërarchie en middelen en zijn katholieken relatief eensgezind. Véél invloedrijker dus. BV de 80.000 leden van Opus Dei niet vergeten. Laatst gewijzigd door filosoof : 12 januari 2010 om 21:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door respublica : 12 januari 2010 om 21:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Dat gebeurde dan weer bij de protestanten, die een groot deel vh christendom uitmaken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() gelijk heeft hij... Er zijn religies die nog verder gaan dan gewoon claimen dat het niet mag...
"I shall strike fear in the hearts of ... " Ring a bell ![]()
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 12 januari 2010 om 21:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#48 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar wat je hier dus beweert is dat je dezelfde rechten toekent aan homo's als aan hetero's, alleen mogen ze niet dezelfde naam gebruiken. Heb je daar ook een goede reden voor? Of wil je homo's gewoon stigmatiseren als minderwaardig? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laat ik het wat verder uitleggen: het huwelijk heeft de functie dat het een stabiel gezin creërt. Het is beter voor een kind dat het bij zijn biologische ouders blijft. De staat moet deze gezonde basis van de samenleving, het gezin, stimuleren. Een homokoppel zal zulke verhoudingen echter nooit kunnen hebben. Een trouw die het gezin, fundament van een gemeenschap, als doel heeft, beschouw ik dus als hoger. Mijn standpunt is dus niet door 'homofobie' (wat een belachelijke term ook: letterlijk 'angst voor hetzelfde') ingegeven, maar door mijn visie op de samenleving. Laatst gewijzigd door respublica : 12 januari 2010 om 23:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister-President
|
![]() De visie van Bart Dewever verwoord exact wat ik denk. Nu homoseksuelen mogen van mij trouwen. Adoptie gaat wel een stap te ver.
De paus is niet tegen de homoseksuele persoon, maar tegen de daad, die niet scheppend is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister
|
![]() Hier kan ik mij grotendeels in vinden. Ik vind alleen dat het voor homo's beter bij een verbintenis blijft dan bij een 'huwelijk.'
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister-President
|
![]() ja dat kan ik ook begrijpen. Traditie is belangrijk. Homoseksuelen hebben het recht samen te zijn, maar bij iedere handeling of principe hangen er verantwoordelijkheden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De mensenrechten worden dus o.a. geschonden in Frankrijk, Duitsland, het Verenigd Koninkrijk, Ierland, Italië, Tsjechië, Finland, de Baltische Staten, Japan, Ijsland, Zwitserland, de Verenigde Staten, Oostenrijk, Australië, Korea, Argentinië enzovoorts. Welke maatregelen heeft de VN terzake al getroffen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maythe pope k... .... ....
Pedofelie laat wel oogluikend toe ![]() Als homo's willentrouwen , stoort meniet , interesseert me genemoer , hun probleem !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waarom je een groep mensen dat geluk ontzegt begrijp ik niet. En die vette zin is gewoon een ongefundeerde belediging. De groote meerderheid zal u daarin volgen, maar ik denk niet dat er iemand weet waarom als je het vraagt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat is het huwelijk anders dan évenzeer een verbintenis of een samenlevingscontract?
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 13 januari 2010 om 07:53. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar zoals ik aan jou merk, niet alleen wettelijk, ook qua sensibilisering. Uw mening is erg conservatief, zeker niet extreem of ongewoon. Ik merk aan alles wat u zegt dat u homo's niet wil discrimineren. Maar u doet het wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tja, redeneren vanuit het onderbuikgevoel brengt dergelijke spagaten met zich mee.