![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik had graag geweten wat volgens LDD de oplossing is? Of houden ze zich hiet niet mee bezig? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Staatssecretaris
|
![]() doe zoals de rest,alles verdelen onder de armen...
linkerarm ...rechterarm.... . Geven jullie nog aan goede doelen???? kijk eens naar hun salaris. ________________________________________ Salaris bestuurders Goede Doelen 2008 moeten tegenwoordig bekend gemaakt worden met het onderstaand resultaat in euro's: Bron: rvdm Instelling Naam Salaris in ¤ Unicef Henk Franken 371.459 Rode Kruis Cees Breederveld 198.000 Hartstichting Hans Stam 181.119 Nierstichting Paul Beerkens 177.249 Kerk in actie Haaije Feenstra 176.000 KWF Kankerbestrijding Ton Hanselaar 175.135 Artsen zonder Grenzen Hans van de Weerd 174.000 Prins Bernard cult. fonds Adriana Esmeijer 160.400 Natuurmonumenten Jan Jaap de Graeff 154.000 Plan Nederland Tjipke Bergsma 136.000 Wereld Natuur Fonds Johan van de Gronden 129.498 Cordaid René Grotenhuis 128.514 Greenpeace Liesbeth van Tongeren 126.901 Astma fonds Michael Rutgers 125.000 Amnesty Eduard Nazarski 115.955 Oxfam/Novib Farah Karimi 115.769
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind dit nergens terug. Wat vind je een eerlijk bruto jaarloon voor een bestuurder die zo'n instelling leidt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Met toevallig deze post "Ik werk bij Artsen zonder Grenzen en wil even reageren op dit salaris overzicht: Het salaris van de directeur van Artsen zonder Grenzen klopt namelijk niet. De totale salariskosten van de directeur van Artsen zonder Grenzen Hans van de Weerd bedragen ¤116.000. Waarschijnlijk is dit bericht gebaseerd op een foutief bericht dat eerder in de Volkskrant (18 juli 2009) verscheen, maar vervolgens gerectificeerd is. Artsen zonder Grenzen voert al jarenlang een matig beloningsbeleid voor al haar medewerkers inclusief de directie en streeft ernaar een zo groot mogelijk deel van haar inkomsten te besteden aan mensen in nood, die de steun immers het hardst nodig hebben. Zie voor meer informatie ons jaarverslag op onze website: www.artsenzondergrenzen.nl " http://forum.viva.nl/forum/Actueel/G...ssages/60958/7 Wat is er nu van aan? Zijn deze cijfers correct? Kent iemand de originele bron? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Humanitaire organisaties, die bij de mensen komen bedelen om centen, moeten humanitair blijven. Waarom volstaat voor zo'n mensen een gewoon loon niet? Niet vergeten dat sommige mensen het brood uit hun mond sparen om toch iets te kunnen geven.
De school hier verkoopt, door middel van de kinderen, wafels. Je kan dit meestal niet weigeren omdat je kinderen niet wil / kan doorsturen., maar als reeds het vijfde kind met dezelfde wafels afkomt...... De kinderen doen het werk, de leerkrachten gaan met de eer lopen. Waarom gaan de leerkrachten niet zelf huis aan huis, waarbij ze de straten onderling verdelen?
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Ik werk 4/5 in de ICT en heb het gemiddelde loon van een werkmens.
Akkoord dat je idealisten wil om zo'n organisaties te leiden (je hebt toch nagedacht over wat dit allemaal inhoud) en geen zakkenvullers. Maar je moet toch een beetje realistisch blijven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Ik geef geregeld geld aan bedelaars. Op voorwaarde dat het autochtonen zijn, en nuchter. De anderen wil ik niet aanmoedigen hier te blijven, dus die krijgen niets.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah ok, het gemiddelde loon van een werkmens.
Zullen we dan meteen ook stellen dat een gemiddelde werkmens - evenveel aantal uren werkt als zo een bestuurder? - evenveel verantwoordelijkheid draagt als zo een bestuurder? - 24u op 24u beschikbaar zal zijn voor zijn job? - Dezelfde capaciteiten heeft als een bestuurder? Uiteraard mogen deze mensen een hogere vergoeding krijgen dan een normale werkmens. Die mensen zijn al idealisten om voor dergelijk loon te gaan werken, want in de privé kunnen ze een veelvoud verdienen met hun capaciteiten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En je wil je rijkdom schenken aan het OCMW van antwerpen? Dat is fideel van je. Alle multkullers storten vanaf nu hun euro-tjes door. Dan is ieder content. ze hebben hun multikul. De anderen moeten er niet meer voor betalen. Huisje weltevree. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Amaai !!! Schandalig noem ik dat !!! Met geld dat goedgelovige mensen gegeven hebben ! Ongehoord ! ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wil best mijn rijkdom delen; als er structurele oplossingen komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die 116000 euro is de totale jaarlijkse salariskost. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dit toch zeer veel geld hoor.
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Lief van je. Wat een schatje toch. Die oplossingen gaan nooit komen. Laat dit klein obstakel niet in je weg liggen. Geef je geld zodat andere vlamingen vrij zijn van moslimsponseringen.
Laatst gewijzigd door grimbergen : 9 februari 2010 om 19:29. |
![]() |
![]() |