![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1 van de 4 modules die in de specifieke vakken van 'humane wetenschappen' zit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht dat ze die enquête aangepast heeft en de tellers weer op nul gezet waren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Terug opnieuw invullen?
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat mag ja, als je wil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is al moeilijk genoeg om mensen te vinden die zo'n zever willen in vullen. Ik voel met haar mee.
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe kun je in godsnaam dan elk "belgisch" bier proeven?
![]()
![]() |
![]() |
#47 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat voor conclusies zou je op basis van zulke vragen kunnen trekken? Is K&K een aselecte steekproef? enz...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In feite komt het er op neer dat ze willen testen dat je op een kleinschalige manier een enquête kan opstellen, interviews kunt afnemen op een vlotte manier, op een deftige manier kunt informatie verzamelen en dat alles samen kan verwerken tot een vlot te presenteren geheel. Welke conclusies Virginie hieruit gaat opmaken weet ik ook niet. Ik geloof dat deze enquête ook nog elders verspreid wordt (school). Ik kan niet voor haar spreken, enkel vanuit men eigen ervaring, ik had toch een kleine 500 mensen die mijn enquête ingevuld hebben, of dat nu werkelijk representatief is op een bevolking van 11 miljoen mensen... daar heb ik mijn twijfels bij, maar daar draait het niet om voor dit vak. Ik kan enkel maar hopen voor haar dat zij ook aan een 500 mensen kan geraken die dat invullen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Opnieuw ingevuld. Ik snap nog steeds niet waarom 0-5 glazen per dag het minste is dat je kan krijgen na niets en de relevantie van het aantal vrienden dat ik op school had. Maar soit... Als we Virginieke maar helpen, he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Links of rechts, da's de vraag
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 1 februari 2010 om 16:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zal mij a me réét roesten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, en daarna met schuurpapier...
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |