![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hehe, maar geef toe.
Het kan wereldwijd toch allemaal iet vriendelijker aangepakt worden. Wij als consument moeten dat maar eisen en er maar eens bij beginnen stilstaan. Want zulke beelden zijn gewoon schokkend. En het ergste van al, het zal nog niet het ergste zijn. Ik begrijp gewoon maar niet waarom het zo moet gaan. Misschien tijd om toch maar meelwormen enzo in ons vlees te gaan draaien he? Minder vlees consumeren, meer insecten!
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Al bij al, ik zal weer een tijd geen goesting hebben om vlees te eten na vanavond/vannacht ![]()
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() Ah man, één van de slechtste films die ik ooit gezien heb, buiten Twilight dan. Op de een of andere manier werkt het niet. Films die een bpaald niveau willen halen maar gewoon te slecht zijn zijn vaak nog wel grappig, Troll 2 is best een goede comedie geworden uiteindelijk. Films die nog enig niveau halen, weten welk niveau ze halen en toch nog zelfspot toepassen, zoals Jack Frost, kunnen ook best aardig zijn. Maar Attack of the killer tomatoes is emaakt om heel slecht te zijn en vervolgens zichzelf in de zei te kunnen nemen, en op de een of andere manier is het nog niet eens leuk uitgevoerd. De knulligheid waarmee de film expres knullig is is zo knullig dat de knulligheid zelf niet meer leuk is.
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#47 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Neen, kwil dat ze pijnloos sterven in de vleesindustrie. En niet bij bewustzijn.
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 26 februari 2010 om 00:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
Dat buiten bewustzijn is ok hoor, maar ook wat overroepen. Ik ben zelf al aanwezig geweest bij de slacht (thuisslacht) van onverdoofde kippen en varkens. Als de slachter in kwestie bekwaam is (!!), dan zou je verbaasd zijn hoe snel dat gaat. Maar dat is natuurlijk een andere situatie dan de vleesindustrie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Als dat zo gebeuren kan, zoals U beschrijft, dan vind ik het de verantwoordelijkheid van de winkelketens zich tot zulke leveranciers te richten.
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() Ik denk niet dat het wettelijk nog kan. De thuisslacht is voor zover ik weet (maar ik ben ook geen expert) intussen verboten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
Het was (voor mij alvast) direct duidelijk dat het om een spiegel ging ivm dierenrechten, zonder dat ik je kende. Maar omdat het idee zo 'over the top' was vond ik het ook niet echt nuttig er te reageren. Ik vermoed dat de meeste mensen zo dachten.
![]() |
![]() |
#52 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En eigenlijk zou het misschien terug zo moeten worden. De mensheid wat minder stimuleren kinderen te maken. Het huidige systeem is net gefundeerd op termen als: "more people = more money = more power = ... " Die overproductie (in alles) lijdt tot gewoon de meest waanzinnige toestanden. Van koeien tot tomaten ![]() Het is geen slecht idee ons te beperken tot 1 kind (vanaf nu). We must act now en zoveel mogelijk verantwoordelijkheid in kinderen hun schedelpan koken. Het is werkelijk NU de tijd. Blazed out
![]() |