![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik ontken niet dat dat een zware klas is, maar dat fenomeen kent men ook al langer in de states met hun concentratie scholen. Gooi daar een mak, blank lammetje voor en het wordt opgegeten. Die man zou zich veel beter voelen werkend in de schoolbibliotheek. Het is aan de directrice om hem te vervangen en iemand met meer pit voor die klas te zetten, misschien iemand van dezelfde bevolkingsgroep?
![]() |
![]() |
#42 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Dat zegt alles over hun mentaliteit. Erger nog ze zullen niet stoppen voor alle leerkrachten vervangen zijn door moslims. Discriminatie van de autochtone niet gelovige. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Er zegde mij gister nog een 23 jarige linkse rat op mijn werk deze dat allemaal oke vind en normaal vind dat er leraars en noem maar op voor de klas mogen staan met een hoofddoek aan enz...
Nuja,je ziet dan maar wat er allemaal gebeurt dan. Bij deze zie je het ook maar zijn het de leerlingen die duidelijk hun ware aardje alweer eens laten zien,dan zie je meteen hoe deze opgevoed worden en hoe gevaarlijk deze zijn. Disicipline kennen ze niet bij moslims dat zie je hier ook; mocht ik als 12jarige ofzo zijn opgepakt geweest dan zouden mijn ouders wel wat met mij doen zenne,ik zou zoiets geen 2de keer meer doen (zoals diefstal ofzo). |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Mensen zoals u kennen geen respect en zijn niet veel beter dan onopgevoede jongeren welke de straten en scholen onveilig maken. Gelukkig voor de christenen in dit land wordt u niet als zijnde christen afgeschilderd, want dat doet er dan plots niet meer toe uiteraard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nooit meer is het daarna nog in me opgekomen om mezelf iets wederrechtelijk toe te eigenen. Nooit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() U heeft gelijk. "Linkse wereldvreemde gek" ware beter geweest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Het sterft vanzelf wel uit ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
De tijden zijn natuurlijk wel veranderd: zo zou ik nooit moeten geprobeerd hebben wie dan ook een rat te noemen, want dan zwaaide er thuis gegarandeerd wat. Respect, ook voor diegenen waarmee je het niet eens bent, werd er bij ons zowat ingehamerd. Jammer dat dit nu niet meer gebeurt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een arabier die de islam afgezworen heeft zou wel OK zijn vind ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb eerder de stellige indruk dat u nogal wereldvreemd bent door uw stelselmatige ontkenningen en verbloemingen van wat er feitelijk aan de hand is. Citaat:
Citaat:
De (werking van de) menselijke psyche, en hoe zich dat uit, is u totaal onbekend zo te zien. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb het uiteraard vooral over de zaken die in de grootsteden gebeuren; snotapen die er 'sa vonds laat nog rond hangen terwijl het de dag nadien school is en ze ook meededen als er rellen zijn,waar zitten die ouders dan man? Ze lopen slechts paar honderden meters van hun deur vandaan.Mijn pa zou rap mij staan zoeken en mij mee naar huis sleuren mocht deze weten ik er vanonder gemuist ben. Je maakt ook een fout jij; jij denkt dat ik iedereen over dezelfde kam scheer maar dit is onzin,ik heb het altijd en alleen maar over degene die de boel verkloten en helaas zijn er vele ouders die hun kinderen maar laten begaan. Dit komt ook wel voor bij sommige autochtone gezinnen maar bij allochtonen is dat verschil alweer opmerkelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is het nu juist, aar zijn die vaders niet mee bezig! Hun zonen worden geadoreerd door moeders die het tekort aan liefde binnen hun huwelijk opvullen met het verafgoden van hun zonen, die zolang pa's eergevoel niet in het gedrang kom helemaal niet leren wat discipline is, meisjes wel en desnoods met harde hand!Die straatburgemeesters zijn rotverwende jongens en echte moderskindjes!
Laatst gewijzigd door alice : 18 februari 2010 om 18:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Natuurlijk kennen moslims wel discipline, maar die mogen ze hier wettelijk niet (meer) toepassen sinds een aantal experimentele babyboomers heeft uitgevonden dat een pedagogische tik slecht voor het kind zou zijn en die bijgevolg bij wet verboden heeft.
|
![]() |
![]() |