![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Wat verkiezen jullie? | |||
Bioscoop |
![]() ![]() ![]() |
9 | 23,68% |
Thuis de DVD bekijken |
![]() ![]() ![]() |
13 | 34,21% |
Soms het ene, soms het andere (motiveer) |
![]() ![]() ![]() |
14 | 36,84% |
Geen van beide |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,26% |
Aantal stemmers: 38. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Heb altijd het gevoel dat het geluid in de zalen in London stukke beter is dan die in onze Kinepolis zalen in Belgie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Soms een -langer- stapje uit en de bioscoop meepikken.
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik keek overlaatst bij enen thuis en werd er niet echt goed van,bahh. Geef mij maar de ouwe getrouwe manier. Johnny Blaze; kids is ne film ook ![]() polle; 3D film in gent= 11 euro + parking 2 euro=13 euro al + nacho's mee ne cola en dan zit je al zo goed als aan 20 euro zenne. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Burger
|
![]() Als het op spektakelfilms of films met een goeie soundtrack aankomt, dan is de bioscoop toch wel niet te kloppen.
Tenminste, als ze hun geluid goed hebben afgesteld. Bij Metropolis en Gaumont in Antwerpen kunnen ze daar wel eens met hun klak naar gooien.
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mij was dat de allerlaatste druppel om de cinema vaarwel te zeggen.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
Hoeveel "kids" heb jij ? Een dozijn of zo ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() €100 ben je sneller kwijt dan je denkt.
Kinepolis Brussel. Ticketje Avatar 3D €10,5 = film met pauze. Gezin met 3 kinderen €52.5 5 frisdranken + knabbels €6 per man = €30 6 keer WC bezoek €2,1 €84,6 en da's dan gerekend zonder vervoer noch een 2de drankje.
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
Dat heeft allemaal niets met de film te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nu ja het is goed eens een avondje buiten te zijn maar de volgende keer steek ik wel wat te knabbelen in mijn zakken voor ik binnen ga. En waarom krijgt iedereen korting en ik niet? Studenten, leraars, gehandicapten, ouderen, snotneuzen. Als ze nu eens wat minder korting aan hun geven dan kunnen ze mij wat goedkoper binnen laten. ![]()
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga per jaar ongeveer 5 a 7 keer naar de cinema en meestal ben ik er niet zo zot van. Wel als ik toevallig een topfilm voorgeschoteld krijg in de cinema, daar kan een home cinema avond niet aan tippen. Ben enkele maanden geleden met een paar kameraden naar Paranormal Activity gaan kijken (één van de beste films die ik ooit gezien heb) en dat was een onvergetelijke avond in cinema. Het is een beetje als op een festival, je staat daar ook buiten in de regen te kijken naar band tussen duizenden mensen (geen luxe), maar de sfeer en de beleving is er zo anders dan als je naar een live-cd luistert.
De cinema's zouden zich beter eens wat meer vernieuwen en een nieuwe prijspolitiek voeren (bijv. tickets doorheen de week veel goedkoper verkopen). |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
Je kan ze natuurlijk allemaal inschrijven aan de hogeschool... met studentenkaart is de prijs iets van een 5euro20 ofzo per ticket.
![]() |