![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat de N-VA ondertussen reeds ruimschoots bewezen heeft dat ze niet de partij van Geert Bourgeois was, zoals ze in de toekomst ook zal bewijzen dat de N-VA er ook nog is na Bart Dewever. Vanaf 2014 zullen we dit bewijzen.
![]() |
![]() |
#42 |
Minister-President
|
![]() het bewijst enkel hoe perfide de linkse media is dat zij de n-va als rechts blijven bestempelen ...enkel en alleen maar om er voor te zorgen dat zij stemmen van het Vb en nu ook LDD zou afsnoepen.dE N_VA IS EEN GODGESCHENK VOOR DE LINKSE MEDIA... Een pseudo-rechtse voorzitter die het uiterst-linkse stem en coalitiegedrag moet maskeren.
De n-va is een collabopartij ennog erger dan SPA qua politieke corretheid. Zou een rechtse partij een coalitie vormen met PVDA in hoboken en deurne? ipv met een rechtse vlaams-nationale partij als het VB. Zou een rechtse partij meer subsidies vragen voor het INQUISITIECENTRUM? Zou een rechtse partij een fractie vormen met extreem-links in het Europees parlement? Zou een rechtse partij een uiterst-links figuur als Defoort afvaardigen in de raad van bestuur van de rode zender.... meer subsidies voor moskeen.... Op onze kosten iburgeringskits in heel de wereld in de ambassades... En ga zo nog maar even verder. De realiteit is dat de linkse media hier alles bepaald. De opgnag van verhofstadt, stevaert en leterme , dedecker.... Allemaal werden ze gehyped . En nu is het detsjever.....Zo lang hij de uiterst-linkse anti-vlaamse agedan en partijen blijft steunen is hij welkom in alle salons en op alle mediastations. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geloof dat jullieallemaal dezelfde instructies (lees verhaaltjes) krijgen vanop het Madouplein 8 te Brussel
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat Dedecker betreft... mja... hij heeft jaren aan een stuk wild om zich heen geslagen in de VLD, nu begint hem het zelfde te overkomen met mandatarissen van zijn partij...
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wel... je zal maar Vlaams Belanger zijn en dit met lede ogen moeten aanzien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het resultaat zal er dan wellicht ook naar zijn de dag dat hij ooit aan een federale onderhandelingstafel zal moeten plaatsnemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die man heeft mijn vakantie verpest zegt Dedecker. Precies niet gelukkig met Broukaert's uitspraken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand die men liever kwijt dan rijk is kan dat niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jean-Marie Dedecker: "LDD is drive niet kwijt"
HBVL 21-02-2010 15:45 Update Jean-Marie Dedecker is niet tevreden met de uitspraak van Boudewijn Bouckaert. Die zei namelijk dat de partij Lijst Dedecker zijn "schwung" kwijt is. Volgens Dedecker zal Bouckaert moeten kiezen en wordt er maandag over zijn lot beslist op een partijbestuur. Bouckaert maakte onlangs bekend dat zijn terugkeer van LDD naar Open Vld niet uitgesloten is omdat de partij "haar drive kwijt is". Dedecker kan echter niet lachen met die uitspraak. "Als hij graag op de schoot zou gaan zitten van Patricia Ceysens of koffie gaan drinken bij de familie De Croo, dan zal hij Frans moeten leren, want dat is daar de voertaal", zei de voorzitter in De Zevende Dag. "Dat heeft wat mijn vakantie verpest omdat het klaar en duidelijk niet waar is", aldus Dedecker. Hij ontkent dat de schwung uit LDD is, maar geeft toe dat de overwinningsroes eruit is. Volgens Dedecker moet Bouckaert kiezen wat hij wil doen. "Morgenavond wordt er beslist over Boudewijn Bouckaert op een partijbestuur", dreigde de politicus. Samenwerking Boudewijn Bouckaert heeft intussen al laten weten dat hij de partij niet wil verlaten. "Ik ben LDD'er en zal LDD'er blijven zolang de partij bestaat. Ik heb niet gezegd dat ik voor een andere partij zou kiezen." Naar eigen zeggen pleit hij enkel voor meer samenwerking. "Het enige waar ik voor pleit, is om over onze partijgrenzen heen te kijken en om na de verkiezingen van 2011 te denken aan samenwerking met andere liberalen. Dat kan Open Vld zijn, maar dat kan best ook N-VA zijn. Als mensen dat anders willen interpreteren, dan is dat hun zaak", besluit hij.
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De man heeft verklaard aan boord te blijven bij LDD.
Wat nu ? Inlijven bij de Nederlanders ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "El silenci és un gran tema: hi ha qui sap parlar un idioma malament, però n’hi ha que en saben callar deu perfectament." Joan Tharrats (Barcelona 1958)
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met alle respect, maar dit is niet juist. De N-VA is nooit een éénmanspartij geweest. De partij is destijds mogelijk gemaakt geweest door een handvol jongeren, vijf om exact te zijn. Die mensen hebben toen uiteraard de noodzaak ingezien van een boegbeeld, een bekende kop. En dat was Geert ja. Inderdaad, de partij was toen "de partij van Geert Bourgeois", een simplisme dat niet klopt. Zonder al het werk van die vijf jonge gasten zou de N-VA wellicht nooit opgericht geweest zijn.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 21 februari 2010 om 19:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb de oprichting van zeer dichtbij kunnen volgen. Ik was in De Schelp toen de partijnaam officieel bekend gemaakt werd. Maar bij "de vijand" was de N-VA toen een eenmanspartij. Ik wou gewoon aangeven hoe er in het begin over de N-VA gesproken werd. Ondertussen is gebleken dat dit niet waar was. Nu wordt de N-VA de partij van Bart Dewever genoemd, zonder Bart geen N-VA meer, de toekomst zal uitwijzen (2014) dat de partij ook zonder Bart aan het hoofd kan overleven. Voor alle duidelijkheid mijn hele bijdrage Citaat:
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Door alleen hierop te reageren trek je mijn bijdrage uit haar context. Voor alle duidelijkheid, hier de hele bijdrage. Zo kan iedereen zien hoe die van het VB tewerk gaan om de waarheid geweld aan te doen.
N-VA: De kracht van verandering! Verandering begint in je eigen gemeente of stad. Laatst gewijzigd door guido 007 : 21 februari 2010 om 19:22. |
|
![]() |
![]() |