![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeker weten. De dotatie vd BBC is duizelingwekkend, vergeleken met die vd VRT.
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nja als je het budget ziet van de Beeb dan lijkt me dat maar niet meer dan logisch. Qua fictie kan men inn Vlaanderen echter absoluut niet klagen.
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 25 februari 2010 om 14:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat dan een reden om 9,5 miljoen euro van ons belastinggeld weg te smijten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is enkel jouw persoonlijke mening, meer niet.
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor een aanhanger van de tientallen miljoenen aan Bert Bibber vind ik uw 'onzin uitkramen' gedeelte wel vrij ironisch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Burgemeester
|
![]() als ze op de reyerslaan 9.4 milj tekort komen wegens "te weinig inkomsten uit reclame"...........
kan ik daaruit alléén maar concluderen dat ze mss niet goed bezig zijn.... en dat de reclamejongens die wél weten naar welke zenders er gekeken en geluisterd is verkiezen om hun centen elders te spenderen teneinde hun boodschap van "algemeen nut" rond te bazuinen.... dus gaan ze moeten terugvallen op hun grootste klant..... de sossen ! ![]() en hoe zit het eigenlijk met onze vrienden uit het zuiden.... hebben die ook een tekort van enkele milj of hebben die overschot ?????
Pecunia non olet! Laatst gewijzigd door DONG ZHUO : 25 februari 2010 om 15:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die is fijn. U komt aandraven met het budget van de BBC dat nog veel groter zou zijn, als rechtvaardiging voor het jaarlijks smijten van duizelingwekkende bedragen naar de VRT, ik niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
los daarvan zou men bij de vrt dringend moeten snoeien in al die nieuws- en duidingsprogramma's. Ook zou men moeten snoeien in het sportaanbod. onze bobslëers uitzenden akkoord, maar moet men echt een hoop geld door het venster gooien omdat clijsters tegen de nummer 200 vd wereld speelt? moet ge echt het wk contract aankopen en al die voorrondematchen uitzenden? alsof spanje vs zimbabwe mij echt interesseert maar de vrt as such moet wel blijven bestaan en een staatsomroep blijven. as er echt nix op da klotebakske is dan is canvas vaak de redding. Laatst gewijzigd door 1207 : 25 februari 2010 om 15:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar jouw "stars & stripes-avatar" verraadt wel onmiddellijk je voorliefde voor "the american way of thinking" , ttz, privatiseer alles. Daar bedank ik ( en zeer velen met mij) feestelijk voor. Een Vlaamse versie van Fox News ?? Nee, bedankt.
![]() |
![]() |
#52 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
"De VRT is goed"; "op een ander is 't nog erger", "u bent een neo-liberaal", etc. zijn antwoorden naast de kwestie. Laatst gewijzigd door Sammael : 25 februari 2010 om 15:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat iedereen recht heeft op kwaliteitstelevisie (liefst zonder reklame, en zeker zonder programma's te onderbreken)
![]() |
#54 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Waarom hebben we een openbare omroep nodig? Laatst gewijzigd door Sammael : 25 februari 2010 om 16:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister-President
|
![]() Om een tegenwicht te bieden aan commerciële media?
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De VRT heeft dagelijks een gemiddelde kijkdichtheid van meer dan een miljoen kijkers (Eén + Canvas), ondanks de mogelijkheid af te stemmen op veertig andere kanalen. En ja, een beoordeling is altijd subjectief.
![]() |
#58 |
Gouverneur
|
![]() Kan u dat verduidelijken?
Bedoelt u om te concurreren met de commerciële media? Indien ja, dat is niet de taak van de overheid. Bedoelt u "zodat de bevolking ook een andere klok hoort luiden"? Waarom belastinggeld uitgeven aan een ander subjectief informatiekanaal naast de reeds bestaande subjectieve kanalen? Zoals ik al zei, ik verkies mijn portie propaganda zonder toeslag van een paar miljoen euro's. De andere propagandamachines brengen tenminste geld op, i.p.v. geld te kosten. Of bedoelde u iets anders. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Minister
|
![]() Da's durven. Dat horen van iemand die de astronomische militaire uitgaven van de VS goedkeurt.