![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jazeker weet gewoon dat wanneer je met je wijsvinger klopt zodanig dat je half de filter en half de sigaret raakt met je vingertop een bastossigaret nooit breekt. Hoe hard je ook klopt.
Als je bastossen middendoor klopt rook je gewoon te weinig.
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om precies te zijn, ik hield de bastossigaret tussen mijn wijs- en middenvinger en duwde dan met mijn duim langs onder tegen de filter zodat het as eraf viel. Maar de bastossigaretten konden daar niet tegen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Andere sigaretten ook niet trouwens. Al zijn Marlboro's eigenlijk wel veel lekkerder op die manier.
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() buuurrrppssss
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stak ze niet aan bij de filter (hoewel dat een tiental keer is voorgevallen, vnl als ik gedronken had), maar gaf een tikje op de filter zodat het as eraf viel aan het andere uiteinde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De tekst onderaan in het wit (en ook een beetje opzij in het zwart) houdt me het meest bezig. Dat kunnen ze er toch niet gewoon opgetypt hebben? De rest zou gewoon een (heel goede) collage kunnen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Een voor Txiki
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja ... iedere sigaret had wel een bepaald imago in die tijd (vooral ingegeven door de reclame)
Belga was de sigaret voor de sociale mens ("Belga rook je nooit alleen" was dan ook jarenlang hun slogan) Bastos was voor de autofreak (veel automerken hadden Bastos als grootste sponsor) Groene Michel was stoer ... Johnsson en Cory waren nog stoerder Gouloise en Gitane waren voor de "spirituelen" Marlboro en Camel waren voor de avonturiers (De Cowboy en de kameel) Kent voor mensen die zich het liefst associeerden met de "hogere stand" (er zit een kroontje in het pakje verwerkt) Enz ... (van de tegenwoordige merken hou ik het zo niet meer bij) En jullie denken dat jullie door de reclame niet gemanipuleerd worden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En Chuck Norris staart er naar tot de as gaat lopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() @ Txiki: Als je nu nog het zuipen opgeeft, kun je volgende maand voor de eerste keer sinds de eeuwwisseling terug normale stoelgang maken! Stel je voor Txiki, nooit meer bloed schijten en bovendien van die dikke, consistente worsten draaien... Sounds like heaven, doesn't it?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik ben afgevallen bij het stoppen met roken
![]() en Txiki: veel succes, ge kunt het!
Blijf nog wat, je bent zo mooi Goethe Laatst gewijzigd door Nelle : 2 maart 2010 om 09:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() voor wa staat da eigenlijk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En, hoe voel je u?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed. Voorlopig lukt het me allemaal zonder sigaretten. Hoewel het wringt als ik aan het schrijven en denken ben... Voordien als ik even vastzat omdat ik de juiste formulering niet vond, ging ik buiten een sigaret roken en "pats", daar was de inval. Nu ga ik ook buiten hoor, maar dan zonder sigaret. Op zo'n momenten wringt dat toch. Maar goed. Doorbijten.
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |