![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Ben jij van kwaaie wil of gewoon achterlijk.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Ach Travis, wat is waarheid? Laatst gewijzigd door Albrecht : 3 maart 2010 om 20:13. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Europees Commissaris
|
![]() Gaan we van onderwerp veranderen? Kan je niet winnen?
http://www.thisislondon.co.uk/news/a...-by-priests.do soit, van kwaaie wil EN achterlijk Laatst gewijzigd door Travis66 : 3 maart 2010 om 20:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En u bent erg snel met het oordelen, Travis... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Europees Commissaris
|
![]() De BBC is toch een veel betrouwbaardere bron dan de bijbel, en die wil je ook geloven.
Ik te snel met oordelen? Wel, de feiten op een rijtje: Ik geef u drie redenen waarom de paus een crimineel is die in den bak thuishoort; het bewust onder de tafel vegen van dat misbruik het bewust verder traumatiseren van de kinderen door de schuld bij hen te leggen het bewust saboteren van de gerechtelijke onderzoeken. Jouw reactie: Je gaat dus in de bak omdat je werknemers, zonder jouw goedkeuring, kinderen verkrachten? Daaruit lijd ik af dat je niet kan lezen. Toch duidelijk dacht ik zo. Als je duidelijk wordt dat je inderdaad niet kan lezen, dan probeer je van onderwerp te veranderen, en vooral dat niet toe te geven. Daaruit lijd ik af dat je van kwaaie wil bent. En tenslotte wijs je al het bewijsmateriaal af dat je "geloof" tegenspreekt. Vergeet niet: Iets aannemen voor waar dat niet bewezen kan wordden = geloof Iets aannemen voor waar waarvan het tegendeel kan bewezen worden = achterlijk Ik probeer u niet te beledigen hoor, enkel te beschrijven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Parlementslid
|
![]() Sinds wanneer niet meer?
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Parlementslid
|
![]() Wat dan wel?
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Een politeonderzoek misschien? Eenderwelke neutrale instantie zou ietswat betrouwbaar zijn. Maar niet de media, en zeker niet de BBC die vaak misleidende en manipulatieve dingen uitzend. Overigens zijn ze zijn zeer politiek getint, zoals ik zag in hun commentaar over Van Rompuy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar je moet toch toegeven, op dit vlak is een sensatiebeluste televisiezender toch geen autoriteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Parlementslid
|
![]() Daarin ben ik het met u eens.
![]() |
#55 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://image.guardian.co.uk/sys-file...Criminales.pdf http://www.nationalcatholicreporter....e/bn080703.htm Laatst gewijzigd door filosoof : 3 maart 2010 om 22:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In 't Engels dan maar: http://www.radiovaticana.org/en1/index.asp http://www.radiovaticana.org/en1/web_tv.asp Laatst gewijzigd door filosoof : 3 maart 2010 om 22:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Langgeleden jehova's hiernog aangebeld hevben !! Citaat:
Smijtenreklame in mijnbus , kanhet nietlezen !! Belandt ongelezenstampede ine vuilbak !!!! Opstraat nutteloos omij testoren , loopgewoon door !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |