Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 maart 2010, 20:30   #41
LiberaalNL
Europees Commissaris

LiberaalNL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian Bekijk bericht
Mijn mening is dermate vrij dat systeemslaafjes zoals jij elke opposant in eenzelfde hoekje drumt. En dan een non sequitur, brainwash in het kwadraat.
Jij bent een systeemslaaf van dictaturen als de Sovjet-Unie, Maoistisch-China en de rode Khmer

Citaat:
Wees democratisch, gooi deze liberale agitprop op de vuilnisbelt van de geschiedenis.
Zonder liberalisme bestaat er geen democratie. Vrijheid van vereniging bestaat namelijk niet bij jouw ideologie.
Ik volg het Russisch narratief.

Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 6 maart 2010 om 20:31.
LiberaalNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2010, 20:34   #42
Praetorian
Perm. Vertegenwoordiger VN

Praetorian's schermafbeelding

Locatie: Anti-liberalenstaat Ideologie: marxisme,Bolshevik-Leninism, Gramsci, Althusser, Badiou, Zizek, Sorel
Stuur een bericht via MSN naar Praetorian
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Jij bent een systeemslaaf van dictaturen als de Sovjet-Unie, Maoistisch-China en de rode Khmer

Zonder liberalisme bestaat er geen democratie. Vrijheid van vereniging bestaat namelijk niet bij jouw ideologie.
Je doet het opnieuw. Werkelijk, krijg je elke week dezelfde handleiding opgestuurd om de brainwash gaande te houden? Het lijkt er wel zeer sterk op. Je bent echt wel beangstigend voor democraten zoals ik. :/
Oud 7 maart 2010, 02:28   #43
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Als G Duisenberg poneert dat de Israelische joden al j�*�*ren aan een stuk grond afpikken van de Palestijnen, dan heeft ze niet alleen gelijk, maar overschot van gelijk! En dan heeft dit niets met antisemitisme te maken, maar wel met een accurate beschrijving van de realiteit.
Duisenberg is niet antisemitisch omdat ze pro-Palestina is. Duisenberg is pro-Palestina omdat ze antisemitisch is. Een groot verschil.

Ik ken veel pro-Palestijnen waar ik intense discussies mee heb omdat ik het niet met -al- hun standpunten eens ben, toch zijn het geen antisemieten.

Wat u hierboven noemt zou ik een eenzijdige voorstelling van zaken vinden maar inderdaad niet antisemitisch. Maar u weet ook wel dat het dáárover niet gaat.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2010, 02:52   #44
Adam Smith
Europees Commissaris

Adam Smith's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je doet het opnieuw. Werkelijk, krijg je elke week dezelfde handleiding opgestuurd om de brainwash gaande te houden? Het lijkt er wel zeer sterk op. Je bent echt wel beangstigend voor democraten zoals ik. :/
Blijkbaar krijg jij ook iedere week boeken opgestuurd...
Oud 7 maart 2010, 03:01   #45
Adam Smith
Europees Commissaris

Adam Smith's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Duisenberg is niet antisemitisch omdat ze pro-Palestina is. Duisenberg is pro-Palestina omdat ze antisemitisch is. Een groot verschil.

Ik ken veel pro-Palestijnen waar ik intense discussies mee heb omdat ik het niet met -al- hun standpunten eens ben, toch zijn het geen antisemieten.

Wat u hierboven noemt zou ik een eenzijdige voorstelling van zaken vinden maar inderdaad niet antisemitisch. Maar u weet ook wel dat het dáárover niet gaat.
Als ik écht principieel ben, zeg ik dat Israël enkel de internationaal erkende grenzen hoort te hebben. Israëlische nederzettingen buiten die gebieden, hoeven van mij niet te verdwijnen maar ze vallen uiteindelijk wel onder de overheid, die over dat gebied gaat. Daarmee zijn ze niet anders dan andere minderheden.
Oud 8 maart 2010, 19:07   #46
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
G Duisenberg is absoluut een antisemiet. Ze heeft gezegd dat ze 6 miljoen handtekeningen wilde ophalen in een petitie tegen Israel, dat Joden Amsterdam annexeren, liep mee in een mars waar antisemitische leuzen als 'Hamas, Hamas, joden aan het gas' werden geroepen en het belangrijkst: in 2009 is ze veroordeeld wegens antisemitisme.
En als ze dingen zegt als ''het is een eretitel om antisemiet te worden genoemd'', ben je toch aan de gevaarlijke kant. Hou zou men zeggen als Geert Wilders zei ''het is een eer om met Hitler vergeleken te worden''?

Mensen die dit insect verdedigen zijn gek in hun hoofd.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2010, 20:50   #47
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
En als ze dingen zegt als ''het is een eretitel om antisemiet te worden genoemd'', ben je toch aan de gevaarlijke kant. Hou zou men zeggen als Geert Wilders zei ''het is een eer om met Hitler vergeleken te worden''?

Mensen die dit insect verdedigen zijn gek in hun hoofd.
Over welk insect hebt u het nu?
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2010, 20:51   #48
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Over welk insect hebt u het nu?
De zwarte weduwe.
Oud 9 maart 2010, 00:39   #49
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De zwarte weduwe.
Behoort tot de araneae, is géén insect.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2010, 00:54   #50
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
De zwarte weduwe.
Ik moet dan altijd meteen aan de weduwe van Tosti van Ronningen denken, die nog eens graag met de alte Kameraden het Worst-Hessel lied mag aanheffen.

Nu ja, Gretta en die andere zwarte weduwe hebben wel het e.e.a. gemeen.

*draait er nog eentje van de Weduwe*
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2010, 13:50   #51
D'ARTOIS

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

Het blote feit dat iemand zulke dingen in het openbaar kan zeggen laat zien hoe hypocriet en wellicht anti-semitisch de heren politici in werkelijkheid zèlf zijn.
Oud 12 maart 2010, 01:42   #52
Europahater
Banneling

Standaard

Citaat:
Natuurlijk, de vrienden van de zionisten en van 'Groot-Israel' gooien met opzet alles op één hoop. Dat komt hen politiek zeer goed uit. Maar daar trappen we niet meer in.
Het zou maar vreemd zijn ook, België is steeds het bufferstaatje geweest van de grote Franse broer die maar al te graag zaken doet met de Arabische Liga en hun afkeer tegen alles wat Israëlisch is. En dan nog de vuile rol van de Katholieke Kerk. Je bent al goed gehersenspoeld door de lokale geestelijke kindermisbruiker.
Europahater is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2010, 01:44   #53
Europahater
Banneling

Standaard

Citaat:
Mijn mening is dermate vrij dat systeemslaafjes zoals jij elke opposant in eenzelfde hoekje drumt. En dan een non sequitur, brainwash in het kwadraat.
.
"Systeemslaafje" zijn wel diegene die jouw uitkering betalen. Dus bekkie toe svp...

Laatst gewijzigd door Europahater : 12 maart 2010 om 01:44.
Europahater is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2010, 20:26   #54
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Jaani_Dushman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Europahater Bekijk bericht
Vanop de website van mijn favoriete krant : http://www.telegraaf.nl/binnenland/6...r_joden__.html

De antizioniste Duisenberg vind dus dat antisemitisme bijna "een eretitel" is. Eindelijk geeft ze toe dat ze hardgrondig Joden haat. Laat ons nu hopen dat dit mens eindelijk eens in een psychiatrische inrichting word opgesloten en dat haar huis openbaar word verkocht om een mooie schadevergoeding te betalen aan de Joodse Gemeenschap. Verder dienen ook die griezel Van Agt en zijn loopjongen Harry Van Bommel(ook wel de grootste NSB,er van Nederland genoemd) onmiddelijk te worden opgepakt en opgesloten te worden wegens oproepen tot een nieuwe holocaust.
Die logica van Duisenberg heb ik nog gehoord. De term anti-semiet wordt systematisch gebruikt om iedereen te brandmerken die kritiek durft te uiten op de staat Israël. Zelfs joden die kritiek durven uiten op hun regering krijgen dan hetzelfde brandmerk.
Daardoor is de term "anti-semitisme" een nietszeggende term geworden. De grote 'winnaar' hiervan, is het anti-semitische neo-nazisme. Het zionisme heeft ervoor gezorgd dat de kritiek op deze walgelijke ideologie ook nietszeggend gaat klinken.

Nu, vanuit die logica wil Duisenberg de term "anti-semiet" van een nietszeggend verwijt bombarderen tot geuzennaam.
Een domme strategie van Gretta Duisenberg als je het mij vraagt. Ondanks dat de zionistische lobby dit gegeven onder de mat wil schuiven, wordt de kritiek op het beleid van Israël ook gedragen door een belangrijk deel van de jooden (ook van Israëlische joden).
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2010, 20:30   #55
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Extreem rechts en extreem links: 1 pot nat.
Nochtans is (een deel van) extreem-rechts in Vlaanderen zowat de enige die openlijk de kaart van Israël trekt.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Oud 13 maart 2010, 20:33   #56
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Die logica van Duisenberg heb ik nog gehoord. De term anti-semiet wordt systematisch gebruikt om iedereen te brandmerken die kritiek durft te uiten op de staat Israël. Zelfs joden die kritiek durven uiten op hun regering krijgen dan hetzelfde brandmerk.
Daardoor is de term "anti-semitisme" een nietszeggende term geworden. De grote 'winnaar' hiervan, is het anti-semitische neo-nazisme. Het zionisme heeft ervoor gezorgd dat de kritiek op deze walgelijke ideologie ook nietszeggend gaat klinken.
Het wordt wel eens onterecht gebruikt. Maar er is nog altijd een onderscheid.
Citaat:
Nu, vanuit die logica wil Duisenberg de term "anti-semiet" van een nietszeggend verwijt bombarderen tot geuzennaam.
Een domme strategie van Gretta Duisenberg als je het mij vraagt. Ondanks dat de zionistische lobby dit gegeven onder de mat wil schuiven, wordt de kritiek op het beleid van Israël ook gedragen door een belangrijk deel van de jooden (ook van Israëlische joden).

Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 13 maart 2010 om 20:35.
Oud 13 maart 2010, 20:34   #57
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
... en het belangrijkst: in 2009 is ze veroordeeld wegens antisemitisme.
In een televisieprogramma.
Dit "detail" vergat u even te vernoemen?
Oud 13 maart 2010, 20:45   #58
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
Arafat gaf de Palestijnen een lesje in "hoe wordt ik snel rijk" .......
Maar de beste leerlingen van zijn klas bleken de corrupte presidenten en premiers Ezer Weizman en Ehud Olmert te zijn.
Oud 13 maart 2010, 21:15   #59
D'ARTOIS

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

@ JAANI

Correct maar dat kwam pas later. Wat niet wegneemt dat Arafat geen moer interesse had in een eventuele "vrede" (tussen zware aanhalingstekens) met Israël. In het geniep: de VS ook niet. (zie Jimmy Carter, de Jodenhater)
Ipso facto kon het Bill Clinton en Boris Yeltsin ook weinig schelen.

Dan houdt het verder op.
Oud 13 maart 2010, 21:37   #60
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
@ JAANI

Correct maar dat kwam pas later. Wat niet wegneemt dat Arafat geen moer interesse had in een eventuele "vrede" (tussen zware aanhalingstekens) met Israël. In het geniep: de VS ook niet. (zie Jimmy Carter, de Jodenhater)
Ipso facto kon het Bill Clinton en Boris Yeltsin ook weinig schelen.

Dan houdt het verder op.
De leiding van Fatah is totaal vervreemd geraakt van de Palestijnse strijd. Dat was de laatste jaren het geval met Arafat, dat was het geval met Qurei, en dat is het geval met Abbas.

Maar je kan moeilijk beweren dat die heren niet zochten naar "vrede" (tussen zware aanhalingstekens) met Israël. Qurei's eigen bedrijf heeft zelfs de cement geleverd voor de bouw van de apartheidsmuur.

Maar Palestina is nergens gebaat bij vrede met Israël, maar wel bij vrede met de joden. En zolang de top van Fatah blijft geloven in het fabeltje van de tweestatenoplossing, zal zij verder vervreemden van de Palestijnse bevolking. Spijtig genoeg wordt die leegte opgevuld door Hamas.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be