![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Oja, daar verdient ge niets mee, dat kost alleen tijd en geld. ![]() Laatst gewijzigd door Brugge Veilig en Leefbaar : 28 maart 2010 om 11:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een ex-voorzitter,die zwaar uithaalt naar zen opvolger, is van het zelfde kaliber. Mensen zoals jij, die denken dat ze het VB kunnen behartigen door met modder te gooien, terwijl ze zelf midden in dezelfde shit zitten, dat sterkt me nog meer om het VB te bekritiseren. "Wij zijn niet zoals die andere" is dikke zever. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister-President
|
![]() ![]() ![]() Toch genoeg om het te lezen en het te quoten. Maar kom, het VB heeft waarschijnlijk maar interesse in één soort 'rechts'. Laatst gewijzigd door De Prof : 28 maart 2010 om 12:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik mag Dedecker toch wel geloven? De haast stalinistische score die Jean-Marie Dedecker bij de interne verkiezingen van zijn partij heeft behaald, verbergt een diepe malaise. De herverkozen voorzitter is zich daar bewust van. “Het had een gloriemoment moeten zijn en dat is het niet geworden,'' zei hij gisteren. LDD had al de reputatie van een bende ruziemakers te zijn. De dagen dat het er niet waait zijn zeldzaam. Dat is nog maar eens bevestigd. Het opzet van de voorzittersverkiezingen is daarmee totaal mislukt. Er moest een beeld ontstaan dat eenheid uitstraalde. De drie tegenkandidaten dienden eigenlijk alleen maar om de overwinning van Jean-Marie Dedecker glorieuzer te maken, om zijn leiderschap meer glans te geven en te versterken. Dat is er dus niet uitgekomen. Integendeel. De LDD is geen vrolijke vriendenclub. Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 1 april 2010 om 00:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister-President
|
![]() Hij heeft het zich gewoonweg zelf gezocht door zijn pertinente zin om onze partij ten gronde te richten en daardoor gewoonweg het Belgische status quo mee in de hand te werken.
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Is Uwe goede vriend Gino ook verkozen in één of ander bestuur?
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Dus beperk ik mij tot het alledaagse in de politiek, de kleine ongemakken en ongenoegens op lokaal vlak. Ben daarmee héél tevreden. En in alle andere lokale partijen in het Brugse zie ik kl**tzakken waar ik nooit mee zou kunnen samenwerken. En Gino ? Denk dat hij nu in het regio en provinciaal bestuur zit... Heeft altijd ambitie gehad en dat mag toch ? |
|
![]() |
![]() |