![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door Cdude : 5 april 2010 om 15:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ten eerste: ik dacht dat u eerder Dawkins tot mijn paus zou benoemen, maar misschien is hij dan de profeet en Darwin God ofzo, fantaseer er maar op los hoor.
Ten tweede: Randi is gaaf, en zijn uitdaging staat nog steeds en is, in tegenstelling tot een heleboel soortgelijke initiatieven, behoorlijk objectief en simpel te collecteren als je inderdaad bovennatuurlijke gaven hebt. Ten derde: niks tegen homo's hè? Ik gun het die man dat hij alsnog zijn gevoel volgt en het verminderd conventionele pad op gaat, ik hoop dat hij er gelukkig van word. Go Randi. Ten vierde: wie probeer je nu eigenlijk te bashen Bertie? Ons persoonlijk, ongelovigen in het algemeen, James Randi zelf of homo's? Of kan je het gewoon niet hebben dat die groepen allemaal prima samen kunnen leven terwijl jij aan zoveel mensen een hekel meent te moeten hebben? Als het optie 1 was is het in ieder geval niet gelukt. Probeer nog maar eens.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 5 april 2010 om 15:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Waarom dacht je dat Gay-org altijd mee op de foto staat?
Laatst gewijzigd door filosoof : 5 april 2010 om 15:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De paus van atheisten komt uit de kast
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() Oké, dus jullie hebben een paus. Wanneer kunnen we een schisma verwachten? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
|
![]() Citaat:
Kijk, als Randi nou zwaar gelovig had gebleken, dat was misschien een ander verhaal geweest, maar waarom probeer jij eigenlijk überhaubt te doen alsof ik er slechter van zou worden als een andere gave gozer homo is? Homo's kunnen zou eenmaal ook gaaf zijn... Citaat:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 5 april 2010 om 16:32. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Blijkbaar ben jij zelf nog niet helemaal overtuigd van de "gaafheid" van homo's ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik ken Randi voornamelijk (alleen, eigenlijk) maar als iemand die aantoont dat de meeste, zoniet alle claims van paranormale verschijnselen de blik van een goochelaar niet weerstaan (maw, het zijn meestal of altijd charlatans die hun publiek in de maling nemen). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Burgemeester
|
![]() Tuurlijk, protestanten, anglicanen, sjintoïsten, boeddhisten, hindoes, .... enz... Allemaal bang om zélf te denken.
![]() |
#52 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
vrede, redwasp
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vade Retro Satanas! De duivel is trouwens zéér actief de laatste tijd: http://www.telegraaf.nl/buitenland/2...crisis___.html http://www.timesonline.co.uk/tol/com...cle6897422.ece http://www.timesonline.co.uk/tol/com...cle7056689.ece |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() Een kabinet dat geen zinloze verboden door voert met de bijbel in de hand.
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
Jammer dat ik geen atheist ben eh bertie
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Parlementslid
|
![]() ^ Ah ja jij bent van die "half half" soort... het soort dat zowel in creatie als in Darwin gelooft.
Adam en Eva waren dus half-kruipende neanderthalen en 't hof van Eden was eigenlijk een reality versie van "Planet of the apes". |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Oh no you didn't!
![]() |
![]() |
#59 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, ik denk dat er heel wat christelijk gelovigen zijn die toch niet zo idioot zijn om dat verhaaltje letterlijk te nemen, maar die al die bijbelse beschrijvingen eerder metaforisch nemen, als een soort literair werk waar je dan maar de diepere betekenis moet uit halen, he.
|
![]() |
![]() |