![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() James Randi is een grijze homo
De 81 jarige heilige der heiligen van Amon Re, Distel, driewerf, pieke, ribke, Firestone, Bovenbuur, Parcifal en consorten is uit de kast. How To Say It?Bertie zegt: quelle surprise! Christelijke skeptici wisten het trouwens al langer ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() En dan? Zijn de woorden van een homo minderwaardig misschien? Dit ruikt hier sterk naar discriminatie. Maar van een oogkleppendrager mag je dat verwachten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementslid
|
![]() Nu kunnen wij zijn strijd tegen God wat beter plaatsen. De ayatollah van de goddelozen wou gewoon zijn geweten sussen om ongestoord aan de gang te gaan met zijn scheve lust.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaja, wat gaan we nu nog allemaal meemaken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Quelle horreur!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Randi een homo? Ik dacht dat hij gewoon erg inteligent was, maar nu heeft hij nog stijl ook
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Another Jack : 3 april 2010 om 20:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Hm ... ik kende die man niet, maar het lijkt me een interessante figuur.
Maarehm ... so?
![]() |
#9 |
Partijlid
|
![]() Wacht eh, eventjes alles op een rijtje zetten.
James Randi is een Atheist. Er zijn heel wat Atheisten dat naar de man opkijken. En deze man heeft dus toegegeven homo te zijn? Oh das toch echt shockerend eh, die Atheisten die door hun Atheisme de meest normale houding kunnen aannemen tegenover Homoseksuelen, blijken nu al die tijd zonder het te weten veel respect te hebben gehad voor zo'n Homoseksueel. Oooooh das toch ongelooflijk wereldschokkend eh. Ik lig van mijne stoel.
Ik hoor bij geen enkele partij. Wanneer ik ga stemmen, stem ik puur strategisch. Laatst gewijzigd door Seppe Cools : 3 april 2010 om 21:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Sorry, maarreuh, wie is Randi en wie is ribke?
![]() |
#11 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
Er zijn er echter geen die betere wapens geven aan het atheïstische leger dan mensen als gij. Waarvoor dank. Ik kan mij geen betere voedingsbodem voorstellen voor spiritualisme als zij die 'Magische Mannen in de Hemel' hebben neergeslagen, corrupte instituties als 'de Kerk' hun macht hebben ontnomen en schuldgevoel hebben kunnen weerstaan. Misschien, heel misschien, kunnen Europeanen daardoor hun spiritualisme herwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Terloops, ik wist niet dat wij atheïsten een paus hadden. Ik zou dan eerder Dawkins nomineren. PS, google eens op Giovanni Maria Ciocchi del Monte en Innocenzo. ![]() (Benedictus IX, Johannes XII, Julius III, Leo X, Paulus II niet vergeten en dat Duits kardinaaltje dat altijd mee op de foto wil met BenedictusXVI ook niet.) motto: ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 4 april 2010 om 01:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() 2x
Laatst gewijzigd door filosoof : 4 april 2010 om 00:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de man is homo? En dan? Maakt dat zijn atheïsme nu minderwaardig of zo? Wat is eigenlijk het punt dat je met dit topic probeert te maken? ![]() Da's een goeike!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 4 april 2010 om 09:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In zoverre ik hem ken is Randi eerder iemand die beweringen van paranormale verschijnselen kritisch onderzoekt.
http://en.wikipedia.org/wiki/James_Randi |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Voorbeeldje Laatst gewijzigd door Travis66 : 4 april 2010 om 09:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht dat het een goochelaar was of zo iets.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Ik kende hem niet, maar lees hier dat Randi godsdienstgoochelaars uitdaagt om hun kunsten te bewijzen.
http://www.randi.org/site/index.php/1m-challenge.html Citaat:
Laatst gewijzigd door Piero : 4 april 2010 om 11:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister
|
![]() Me dunkt is Bertie zelf een latent homoseksueel.
|
![]() |
![]() |