![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Du bist einen nazi.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik voorzie veel TV, TV, TV, TV, TV, TV, TV, ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Burger
|
![]() Ik voorzie dat de armen nog armer zullen worden en de rijken zullen nog veel meer op hun kap geld verdienen. Tot op een dag dat ze het niet meer zullen pikken. En dan mogen de rijken lopen voor hun leven.
![]() |
#48 |
Burgemeester
|
![]() Inderdaad verdraaien velen die samenzweren tegen anderen de waarheid en daar trappen die anderen dan weer in .
Dat heet niet voor niks sinds de maritieme oorlogsvoering "valse vlag". 9/11 was zo een voorbeeld, 7/7 in London ook. En het domme is dat sommige burgers vooral onder hun medemensen de vijand zoeken ipv samen omhoog te schoppen. Alles is omgekeerd. Nelson Mandela is ook geen terrorist gebleken. Toch zat ie zo lang in de gevangenis. ![]() Laatst gewijzigd door Valentine Julien : 11 april 2010 om 16:33. |
![]() |
![]() |