![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Anders moet de staat maar wetten stemmen, om dit alles te regelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister-President
|
![]() Gezien de recente resem van aanklachten aan het adres van frietbars etc als ze vragen om de hoofddoek af te doen kan je de uitbater geen ongelijk geven. Ik vind het alvast bedenkelijk dat er blijkbaar geen regels zijn over haartooi, rondvliegend haar, sjaals etc zijn uiterst gevaarlijk in zulke zaken zoals deze zaak nogmaals bewijst. En over de opmerking van sommigen...ik zou haar leven wel proberen te redden als ik kan maar ik kan mensen geen ongelijkg even als ze 3 keer nadenken alvorens de hoofddoek af te doen, anders kan je nog een klacht krijgen wegens vanalles...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() weer een een multicul die in zijn binnenste moet toegeven dat er toch wel regels boven de godsdienst mogen bestaan ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
van die amerikaanse toestanden waar er overal logo'tje getekend staan wat je best allemaal niet moet doen. Vanaf nu een verboden voddekop teken op de fietsen, karts, werkvloer etc De volgende faze wordt dan natuurlijk voddekopvriendelijke fietsen, karts en machines.
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 9 april 2010 om 07:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() galgenhumor is ook een vorm van humor; bende verzuurde pruimen
![]() |
#53 |
Burger
|
![]() Doet me denken aan dat verhaal over die actrice die met haar sjaal bleef steken in het wielas van de cabriolet van haar lover. Toen was het nog een gewone sjaal, nu is het een hoofddoek.
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu los van het verhaal in Australie, dat dus dodelijke afloop had.
Is er nu blijkbaar een moslima in holland die bijna hetzelfde meemaakte in een speeltuin,... hoofddoek rond de as gedraaid van een cart. deze dame vind het nu nodig de speeltuin aan te klagen... (en dat voor eigen stommiteiten ... ) Nu iedereen die met veiligheids regels te maken krijgt weet dat loszittende kleren, ringen, dassen , sjaals, kettingen etc... ten strengste verboden of ten zeerste af te raden zijn als je met machines met draaiende onderdelen te maken hebt, waarom zitten er jasbeschermers en kettingkasten etc op fietsen, da is niet voor de show, dat heeft een nut. Als ge dan met ne veel te lange soepjurk, met veel te lange sleep op zo een ding gaat zitten, ja dat het dan verkeerd afloopt is maar niet meer als normaal he |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da gebeurde vroeger wel meer, dat is zeker niet de eerste keer dat er zo iemand verongelukt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En van die brave man met zijn plastron, die meegaapte met de automekanieker, en alzo met zijn plastron tussen de riemen van zijn moteur zodanig hard naar beneden gesmakt werd, en de plastron aangetrokken, dat ie het ook niet naverteld heeft. Allemaal spijtige aksidenten, in spijtige omstandigheden, die weinig te maken hebben met de echte problematiek van de hoofddoek.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, maar niet op een volle maag; individuele zoete kers.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |