![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uit het niets toverde liberalist_NL zijn obsessie over de islam erbij. Het pleidooi voor een hoger geboortecijfer zou volgens l_NL ingegeven zijn door een poging om groter te blijven dan de islam. Ik weet dat niet. Ik zou daar graag ietsje meer bewijzen van zien, dan louter l_NL's dikke duim. Is dat zo? Om over te stappen naar het "hoe", wil ik eerst weten of het Vaticaan werkelijk bezig is met die cijfers. Ik wil best geloven dat zij wil groeien, en het katholicisme heeft inderdaad het imago van kroostrijke gezinnen. Maar is hier een cijferconcurrentie tussen de RKK en de islam aan de gang?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het vaticaan dat zich boven de wet stelt. Sexisme dat heerst in het vaticaan. Homo's die gediscrimineerd worden. De katholieken een bende hypocrieten zijn. Zelfs Nederlands wordt inbegrijpbaar. Met mijn dank om dat voor mij te bewijzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet alleen met de Islam denk ik. Ik vermoed inderdaad een machtstreven en strategie van 'waarheid door aantallen', een spijtige, en steeds meer imorele gedachtengang. De vraag is of er aanwijzingen zijn in de uitspraken of de handelingen van de kerk die op zo'n strategie wijzen. Bijvoorbeeld de verwijzing specifiek naar Afrika waar er tegen de kindersterfte moet worden opgetreden volgens de kerk (zie artikel openingsbericht)...maar waarom niet diezelfde oproep voor de armere delen van Azië of waarom geen oproep aan China zijn 1 kind gezinpolitiek te laten varen? Je hoeft geen islamobsessie te hebben om LiberalistNL's mening te delen in dit geval.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 18 april 2010 om 18:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja hoor, blijf die pedofielenkliek maar verdedigen, je zal er ver mee komen.
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want je weet, zij die het hardst roepen ... http://www.sdgln.com/commentary/2010...ted-his-secret |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Minister-President
|
![]() Neen, ik slaag geen stap over. De katholieke kerk wenst zijn macht te behouden, dit kunnen ze doen door % gezien hun aantal te behouden en voor ehn bij voorkeur te verhogen. Dan maakt het niet uit of we het hebben over de islam of over het atheïsme (er zijn nog andere geloofsovertuigingen maar die hun % is vrij verwaarloosbaar)...
Het atheïsme speelt natuurlijk ook een rol, verloren sodlaten vervangen en al dat, maar een andere religie die hen vand e troon kan stoten als grootste religie in Europa steekt hen vast ook het oog uit. Ik zou de invloed daarvan zeker niet onderschatten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() http://www.sacbee.com/static/weblogs...y-ashburn.html http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/8556852.stm Laatst gewijzigd door filosoof : 18 april 2010 om 20:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De katholieken (en alle andere Christelijke kerken, en alle Islamitische groeperingen etc) hebben altijd al op die manier willen groeien, daar hebben ze echt niemand anders bij nodig.
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 18 april 2010 om 20:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb je daar enige aanwijzing (een bewijs zal wel te hoog gegrepen zijn ...) voor? Laatst gewijzigd door Another Jack : 18 april 2010 om 20:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.google.be/search?hl=nl&sa...=&oq=&gs_rfai= Genoeg links naar krantenberichten. En als je Google niet accepteert, is hier iets rechtstreeks: http://www.educationworld.com/a_issues/issues059.shtml |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
70 % van de leerlingen in Vlaanderen gaan namelijk naar het katholiek onderwijs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() touché
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Katholieke scholen zijn verre van Katholiek, laat staan Christelijk. De directeur-generaal van het Katholieke Onderwijs heeft zich meerdere malen tegen de Kerk uitgesproken. |
|
![]() |
![]() |