![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() U neemt zichzelf toch niet serieus? Herr Flick reageerde enkel maar omdat u 'aan het kakken' was op de Vlamingen. In exact dezelfde stijl dan nog. Grapjas!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De roep voor onafhankelijkheid is natuurlijk niet zo sterk, maar ze wordt alsmaar sterker. Beeld je even in waar het Vlaamse zelfstandigheidsstreven nu staat tegenover 30 jaar geleden.
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Met alle respect voor jullie strijd (die overigens niet de mijne is, maar dat weten jullie) denk ik dat sommigen zich laten verleiden tot allerlei dromerijen. We zullen zien ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
30 jaar geleden was ik ook nog Vlaamsgezind (Niet dat ik in Voeren ging wandelen). Waarom? Opvoeding, school, kranten, eigen ervaring vormen je mening. Maar sindsdien is er internet gekomen, en kan je veel gemakkelijker zelf nakijken of hetgeen politici, journalisten in de media, je kennissen enz. beweren ook met de realiteit, geschiedenis enz. overeenstemt. Dat heeft mijn mening doen veranderen. Dat heeft mijn kijk op de wereld ook veranderd. Nu zit ik op internetfora. Men zal mij niet gemakkelijk meer bereid krijgen om in een betoging mee te lopen. Want meestal komt het er op neer dat anderen je misbruiken om hun doel te bereiken, meestal dat de waarheid geweld aan te doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
met een microscoop, een vergrootglas, een verrekijker of een telescoop. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |