![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Wat men met Egmond (even er aan toevoegen dat ik verre van een bewonderaar ben) wel kon, doet men niet met grievous. Even nadenken over de werkelijke bedoeling van dit forum kan interessant blijken (en neen, ik heb het niet over een samenzwering).
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Global Moderator
|
![]() Citaat:
1. Iemand die als nickname 'Zyklon-B' kiest doet dat men een bedoeling, weet dat het provocerend is en moet dus niet vreemd opkijken dat daar reacties op komen. 2. Grievious moet minder op de man spelen maar heeft geen fysieke bedreigingen geuit. Pas nadat minstens vijf keer door twee andere posters (Johan Bollen en uzelf) op provocerende wijze is gesuggereerd dat hij iemand is die waarschijnlijk geweld gebruikt en gevaarlijk is zegt hij dat hij best gevaarlijk zou willen zijn, wat nog steeds geen fysieke bedreiging is. Dus nogmaals: Het onderwerp van deze draad is interessant genoeg om inhoudelijk te kunnen discussieren. Gelieve persoonlijke aanvallen en op-de-man-spelen achterwege te laten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Als ge 5 inhoudelijke berichten kunt voorleggen van die gozer had ik ze graag gelezen. Veel plezier tussen alle herhalingen van zinloze one-liners.
Arbiter, ge zijt nen blinde vink. Tja, met zon provocatieve nickname moet je daarvan niet raar opkijken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Iemand die zich ZYKLON B noemt zal moeten verdragen daar telkens aan herrinnerd te worden.En de moderatie weet dat ook.Die weet ook dat zyklon b een dubbel knick is.Ge moogt dus nog van geluk spreken niet geband te zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vragen. Heeft iemand zicht op de verantwoordelijkheid van een forum doordat het leden bedreigingen laat uiten? Kan iemand me op de hoogte brengen (desnoods via een persoonlijk bericht) wat mijn legale opties zijn ivm bedreigingen via internet? Ik besef dat ik hier niet onder een pseudoniem schrijf en ik deze zaak dus serieus moet nemen. Na meer als 5000 posts is dit de eerste maal dat ik reageer op zaken die mijns inziens niet kunnen op een forum. Bedreigingen gaan veel verder dan scheldwoorden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() En vriendelijke praatjes maken met ZYKLON B verhoogt uw geloofwaardigheid niet. Laatst gewijzigd door grievous : 2 mei 2010 om 16:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
On topic heeft u tot nu toe niets bijgedragen aan de discussie. U heeft enkel de aandacht afgeleid van het thema. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 2 mei 2010 om 21:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En het onderwerp is het zoveelste dat altijd door dezelfde kliek gelanceerd wordt die blijkbaar niets nuttigs omhanden heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Europa laat zich hier meetrekken in een oorlog mogelijkerwijze. Een oorlog die niet eens haar eigen lange termijn belangen dient. Het aanhalen van die feiten is dus van belang, en is allesbehalve 'antiwesters'. Mensen dienen de waarheid te kennen. Het feit dat die waarheid nog mogelijkheden heeft gezegd te worden toont dat de controle over de media (en vooral het internet) nog niet compleet is. Gelukkig maar. Van oorlogszuchtigen en voorstanders van een dictatuur in het westen hebben we geen lessen te krijgen in wat 'antiwesters' is. Integendeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U wil dus niet ontkennen of bevestigen of we uw persoonlijke bedreigingen aan het adres van forumleden serieus moeten nemen. U heeft geluk met een lakse of onbenullige moderatie te maken te hebben denk ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw antiwesterse beweegredenen om in bed te kruipen met Iran zijn overduidelijk.En uw conspirationisme druipt er ook weer af.Gij behoort tot de kliek die hier niet anders doet dan antiwesters gezeik plaatsen. ![]() Ik heb aan heel die kliek een hartsgrondige hekel en zal ze blijven op een irritante manier op hun dak zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() welke ? en FEITEN, geen verzinsels.
Citaat:
dat net zoals in Irak en Afghanistan tot een catastrofe heeft geleid. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Beter dan sancties. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De oorlog tegen Iran zou moeten gevoerd worden. Ik zal uw kliek hard blijvenaanpakken. |
|
![]() |
![]() |