![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ja over die achterkant en nekwervel ben ik het eens, dat kost tijd. Nu, zij twijfelt aan de echtheid van de film, er blijkt mee geknoeid te zijn met die film... er zijn een paar eigenaardige zaken inderdaad: de man is wel gebonden maar vecht niet echt tegen, volgens haar is het ook eigenaardig dat het hoofd niet bloedt.... Voeg daarbij alle andere twijfels die ergens anders beschreven staan, zoals de kleding, de ring, ... Wat de pijn shock betreft... is ze categoriek: die is er zonder enige twijfel... zeker als het allemaal traag gebeurt... .. Wat het WTC betreft: de mensen die naar beneden sprongen, daarvan zal een grote meerderheid ( maar niet allemaal) reeds overleden zijn door hartstilstand voor ze neerkomen....
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of wat vind je dan van moslims sites die haat verspreiden? Vind je het gepast dat deze sites mogen blijven of vind je het enkel ongepast indien er mensen zijn die een linkje zetten naar deze sites? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoofd niet bloed snap ik eigenlijk niet. Het is moeilijk te zien op de beelden maar ik dacht toch gezien te hebben dat de vloer een beetje vol lag met bloed. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Gouverneur
|
![]() Ik heb de hiervoor aangehaalde films een hele tijd geleden ook gezien. Die van mr Berg niet en dit om de simpele reden dat ik van de vorige al ziek was en ze maar moeilijk kan vergeten.
- Ik ben echter zeker dat de films echt zijn, op sites over de Tsjetsjeense oorlog waarin men naar gruweldaden van zowel Russen als Tsjenen refereren wordt zelfs gewag gemaakt dat deze films naar de familie van de slachtoffers worden opgestuurd... ![]() - Ik meen me te herinneren dat er in de aangehaalde films ook een verspringing in de tijd is... Ik denk dat ze met het laatste stuk van de onthoofding wat moeite hebben. - Daniel Pearl werd in Afghanistan ook zo vermoord, maar door technische problemen met de camera was de eigenlijke moord niet gefilmd... - Ik vind dat iedereen deze films moet zien om te zien wat een varkens die moslims wel zijn en dat allemaal in naam van een of andere god... Ik heb echter de adressen nooit gepost omdat ik, ik keek zelf ook uit nieuwsgierigheid, het heel moeilijk had met deze films. Ik voelde een verschrikkelijk grote haat tegen deze mensen groeien, maar ik werd toch wel echt bang na het zien van die film... Dat ze gevangen in een oorlog executeren en zo... We zijn nu eenmaal zo'n beesten en die zaken gebeuren... Maar dit gaat toch verschrikkelijk ver. Ik kan niet begrijpen hoe deze varkens er psychisch en fysiek (zonder over te geven) toe in staat zijn en als ik iets niet begrijp begin ik te piekeren en ik denk dat ze dit kunnen omdat a) ze jaarlijks oefenen op een schaap... b) er met een ongelovige zowat alles is toegestaan... We gaan, denk ik, harde tijden tegemoet... Als ik bedenk dat er ong. 50milj moslims in Europa wonen, als er daarvan 10% extremisten en zo'n varkens zijn...
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#47 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Moet Amerika nu ook ontbonden worden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#49 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Gelieve dergelijke foto's niet rechtstreeks te plaatsen op dit forum. Jeroen
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() Ik kijk ook niet. Het wéten is al genoeg. En dat het eigenlijk anderhalf uur duurde is nog iets extras erbij. Ik walg zo al voldoende. Er is geen enkele pedagogische waarde in het ons laten wennen aan gruwel. Deze beelden hoéft men dus niet te zien. Men went door het nieuws al genoeg aan gruwel, en wennen is... desensibiliseren. Dus: no thanks.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Parlementslid
|
![]() De guillotine werd omstreeks begin 14e eeuw voor de eerste maal gebruikt. Het instrument werd meer en meer gebruikt omdat het efficiënter en 'humaner' (klinkt cynisch, maar toch is het zo) was dan het afhakken van een hoofd op een blok. Ik vrees dat deze barbaren nog lang niet aan de guillotine toe zijn.
ps: In S. Arabië gebeuren executies nog steeds met bijl en kapblok op openbare plaatsen.
![]() |
#52 |
Staatssecretaris
|
![]() Die film blijft toch raar.
Eerst 2 : +/- 40' gedurende dat gejengel van die moslim en het begin van de onthoofding. Dan plots 13: +/- 30' als zijn hoofd effectief afgesneden wordt om vervolgens terug te gaan naar 2 uur en nog wat als de moslim met het hoofd van Berg pronkt. Een nek mag dan wel taai zijn, maar om 24 uur aan die nek te moeten snijden... ![]() Nu, raar is eveneens dat die het beeld bij die zogenoemde 'timewarps' keer op keer heel wazig wordt en je eigenlijk helemaal geen tijd meer herkend? Is er misschien mee geknoeid om de film geloofwaardigheid af te nemen in de hoop de Amerikanen van propaganda te kunnen beschuldigen? Raar dat niemand heeft opgemerkt dat de klok niet aan de muur hangt, maar gewoon het klokje is van de camera. Héél clever, Illwill... ![]() Hoedanook is dit een walgelijk filmpje dat een diepe indruk nalaat. Ik vraag me af wat voor mensen zulks koelbloedigs kunnen doen... (En neen, het zijn niet alleen moslims ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel gek dat na al deze annalisten op dit forum jij de eerste bent en pas nu reageerd over de klok aan de muur. 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Minister
|
![]() VERDOEME ZEG!
Ik wilde die video niet zien. En ook de gedetailleerde foto's niet. Dankzij dit topic heb ik dat hoofd dus zien hangen. Wolf, gelieve die foto's dus te verwijderen. Wat heb je daaraan? We weten allemaal wat er gebeurd is, en hoe erg dat is. En idd, met een klein mes krijg je een hoofd niet zomaar snel overgesneden. Daar zullen andere werktuigen aan te pas gekomen zijn. Pfff, hoe verschrikkelijk moet het geweest zijn! Maar dan nog, wil ik het resultaat liever niet zien. Sorry, ik vind dit echt niet grappig.
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
humanistisch relativisme voor de weke zieltjes. een spiegel voor de mensheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'k heb de video gezien en zelfs mijn kaboutermaagske draaide er wat van. 'k hoop dat je'r niet van wakker ligt, Mieke
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
In ieder geval is er stof genoeg voor discussie, zie die andere topic over de echtheid van dit filmpje. De fouten in het filmpje zijn zeker een discussie waard en je kan er mogelijk een staging in zien, maar je kan je dan ook weer afvragen of de Amerikanen zo'n flagrante fouten zouden maken... Een ander feit op dit forum en dan vooral in de andere topic, is dat de non-believers eigenlijk maar zelden de argumenten weten te weerleggen, zwak jongens... Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |