![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kom nog eens terug om uw gelijk te halen als ze hier zouden verbieden dat je je Koran meebrengt naar Belgie. http://www.maghreb.nl/2007/08/13/gee...-saudi-arabie/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
halen waar er sprake is van UITWIJZEN, VERBANNEN en DEPORTEREN. Of, ziet u in het woord MEENEMEN de drie andere, zoja waar? Het is wel begrijpelijk dat deze drie woordjes dramatischer overkomen dan het woord "meenemen" waarschijnlijk daarom dat u het zo graag zou willen gebruiken zekerst hé. Of, misschien met een andere bedoeling in het achterhoofdje zoja, moogt het dan gerust zeggen zelle zekerst doen hé. ![]()
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Wat betreft die dooie mus, moet ervan uitgaan dat hoop doet leven. ![]()
![]() |
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wreed spijtig dat er haar niet gegund wordt om de drama queen uit te hangen inderdaad ja. ![]() Citaat:
![]() Maar 'Veel beloven en weinig geven doet de gekken in vrede of vreugde leven' is nóg zo'n gezegde... ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vandaar dat ik je vroeg. "Is dit typisch voor de aanhangers van je gedachtengoed? Iedereen met een andere mening uitwijzen/verbannen/deporteren?" Hoe wil jij "dat bepaalde Belgen hun land verlaten" benoemen? uitwijzen = het verblijf binnen een gebied ontzeggen; het land uit sturen verbannen = voor altijd wegsturen uit een land of plaats. deporteren = wegvoeren, als straf of maatregel naar een verbanningsoord brengen. Niet die woorden doen je "Dat ik van zulk vertrek voorstander zou zijn, JA. Dat de collaborateurs mee versassen (hopelijk) volmondig JA. " dramatisch klinken; wel dat waar het voor staat. Laatst gewijzigd door artisjok : 10 mei 2010 om 18:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er staat toch niet 'moeten' of 'hoeven' ? U leest voor de zoveelste keer weer eens niet wat er staat, en de rest van uw betoog (of wat daar voor door moet gaan) is zoals gewoonlijk weer eens emotioneel, tendentieus en nietterzakedoend naast het onderwerp-gezever. Tot de volgende keer maar weer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Zeg nu zelf, indien de volgelingen van de pedoreligie gevolg zouden geven aan de oproep om Europa verlaten, u, een filo en aanverwanten (uw woordje) zouden toch geen blijf meer weten met zichzelf is toch zo hé . Daarom het idee dat u en aanverwanten zich beter zouden voelen indien ze met de vrienden zouden kunnen meegaan. Stel u eens voor, u zou ginds onbeperkt kunnen genieten van de cultuur die u en aanverwanten zo graag naar hier zouden willen importeren, zou dat niet tof zijn? ![]() Maar ja, voor mensen van uw slag zal het ook nooit goed zijn hé altijd maar moeilijk doen en moeilijk blijven doen, spijtig wreed spijtig. ![]()
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. Laatst gewijzigd door ERLICH : 11 mei 2010 om 16:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat is het idee dat de belzieke politici ook hebben. ![]()
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Ik vind het spijtig dat je deze wens uitdrukt.
Maar je geeft dus toe dat je voorstander bent van zo'n vertrek. Ik vind het spijtig dat je de discussie uit de weg gaat; en dan maar stelt tegenover degene met een andere mening dat ze "mogen" meegaan. Citaat:
Ik denk dat jij je eerder verlaten zal voelen. Je zal een andere vijand moeten creëren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Welke discussie zou ik uit de weg gaan? Deze andere mening, is alleen maar een last voor het "eigen volk" en een voordeel voor.....................................vul zelf maar aan. Ik weet dat u het kunt vooruit zelle. Verlaten, maar arm wicht toch waar haalt u het uit. Indien de vijand of hetgeen zich gedraagd als vijand z'n biezen pakt met in hun kielzog de collaborateurs, kan alleen maar vrede en rust terugkeren. Gedaan met stillekes op de tippen te hoeven lopen zodat een bepaalde groep geen reden zou hebben om nogmaals van zich te laten horen met hun handelsmerk, "straatterreur" en zich dan verschuilen achter het magische woordje "racisme of, slachtoffer van discriminatie dat hen wordt ingeven met de paplepel door ja, de collaborateurs. Dus nogmaals, iedereen zal tevreden zijn, de autochtoon terug heer en meester in z'n steden, op het openbaar vervoer, z'n stationkes enz. enz. En u, snuift de cultureleverrijking op ter plaatse waar u zo naar verlangt en de volgelingen van de pedoreligie kunnen zich kleden of inpakken naar wens wat wilt u nog meer. ![]()
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je bent voorstander van het vertrek van mensen met een andere mening; maar het mag niet uitwijzen/verbannen/deporteren genoemd worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 2
![]() |
#56 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 11 mei 2010 om 20:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
ik denk dat we vooral voorstander zijn dat de mensen die de islam zo aanhangen dat ze zich hier niet goed voelen, vertrekken naar een islamitisch geregeerd land. En dat de mensen die hier de islam komen verdedigen en schoonpraten ineens mee gaan. Is dat zo moeilijk? En kan je dat niet begrijpen? Moet je daar echt tig pagina's over zeveren? Ik zal het spellen, ik en vele anderen met mij willen hier a) minder invloed en gehakketak van de islam b) minder vreemde luizen die hier aan elke wet, rechterlijk of sociaal, vierkant hun kloten vegen, nooit een cent bijdragen tot ons sociaal systeem maar het wel leegzuigen.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Me dunkt dat de personen die mogen mee gaan toch niet de Islam verdedigen noch schoonpraten. Citaat:
b) Ik wens dit ook; ook voor de niet-vreemde; eigen luizen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
neen ik heb heel het gezwets niet doorlezen. Voor a en b, dan verstaan we elkaar toch op een aantal punten.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |