![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#42 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
![]() Jij ook? Dan voeg ik je toe. On topic: Ga jij als notoire VB-er deze keer N-VA stemmen of blijf je bij het VB? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
Ik ook! Ik hoop dat mijn kameraden van NVA incontournable worden en dat ze er dan ook gebruik van maken. Maar er is nog altijd een stok achter de deur nodig. Ook al omdat het grootste probleem van heel West-europa ook een probleem is. En NVA heeft schrik om daar iets over te zeggen. Groetjes, en slaapwel. En blij je weer ontmoet te hebben;
www . Luc Broes . be Laatst gewijzigd door luc broes : 11 mei 2010 om 22:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik aan "copy/paste" denk, denk ik vooral aan jouw eeuwig en steeds terugkerend gezeur over het "CS" (wat eigenlijk in zijn echte vorm al lang niet meer bestaat).
![]() |
#48 |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]() Ge hebt het gehoord hé allemaal: het ACW raadt een stem op de NVA af!
stoute jongens van de NVA!
![]() |
#49 |
|
![]() Nog een belangrijk punt bij Cools was de herhaalde en voor mijn part geniale oproep van FDW om SAMEN de Vlaamse resoluties uit te voeren.
Even in herinnering brengen: de Vlaamse resoluties werden door NVA, CD&V, Sos en Blauw goedgekeurd in het Vlaamse parlement. DE VLAAMSE RESOLUTIES dus hé. Het wordt nu wel heel moeilijk om het VB te beschuldigen van enkel uit te zijn op de big bang. Of de kritikasters moesten nu plotseling de sossen, blauwen en tjeven als compromisloze scherpslijpers gaan beschouwen natuurlijk.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 11 mei 2010 om 23:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als Kathleen Cools enkel de inleiding had verzorgd, dan had dit misschien nog een interessant debat kunnen worden. Hadden FDW en BDW zelf het debat met elkaar kunnen aangaan, dan had dit tot iets productiefs kunnen leiden. Jammer genoeg wilde de slechtste journaliste van dit land haar bekrompenheid nog wat in de verf zetten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Bart De Wever is een complete mossel geworden...
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
Van dergelijke dinosaurussen die zo vergroeid zijn geraakt met het Belgische machtsapparaat lig ik echt niet wakker, ze beseffen blijkbaar niet dat de tijd dat de Vlaamsche meute zich liet bangmaken door priesters of vakbondsleden met het opgeheven vingertje al lang voorbij is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() Ik geloof dat het in de morgen te lezen stond dat Bracke er al maanden van tevoren op de trein over bezig was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Vreemdeling
|
![]() Niemand heeft er blijkbaar een probleem mee dat FDW al DERTIG jaar kopstuk is van die partij...de Ceausescu van het VB, kroonprins voor het leven...zelfs bij de PS gaan ze zolang niet mee. Al 30 jaar teren op een inkomen van de Belgische staat, en niks maar dan ook helemaal niks bereikt...
En dat voor iemand die zich enkel en alleen bekwaam getoond heeft in declameren van altijd weer dezelfde slogans, die honderduizend keer per zin "wel integendeel" zegt, die de eloquentie heeft van een zatte vakbondsdelegue én die op inhoudelijk vlak een leeg vat is. Die op een absoluut zielige manier al jaren probeert die West-Vlaamse hete patat uit z'n bek te krijgen en te doen alsof hij Antwerpenaar is....je zult het NOOIT worden Flupke. Een groter contrast met BDW is nauwelijks denkbaar...volks, razend intelligent, eloquent, humoristisch, iets te dik en vooral iemand die zichzelf weet te relativeren |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Flauw interviewke
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Winter slaagde er wonderwel in de wereld te tonen dat hij niets veranderd is. Nog steeds dezelfde windbuil......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Vreemdeling
|
![]() Ik vond het heel erg vreemd dat Kathleen Cools stelde dat "het fut" uit het VB is, dat was helemaal nergens uit af te leiden, en dus compleet uit de lucht gegrepen.
De bedoeling daarvan was mij compleet onduidelijk. Daarbovenop begon ik me iets af te vragen: was de NVA vroeger ook geen Vlaams nationalistische partij? Zou Bracke dan toch veel invloed hebben? Je zou bijna beginnen denken dat Bracke de NVA binnengeduwt werd om het Belgische goed te redden, als inside job of zoiets. Laatst gewijzigd door ضد الأسلمة : 12 mei 2010 om 08:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij zegt dat CD&V en VLD in een hoek moet worden geduwt zodat ze kleur moeten bekennen. Alleen zo komen die 2 partijen in nauwe schoentjes terecht. Laatst gewijzigd door giserke : 12 mei 2010 om 08:33. |
|
![]() |
![]() |